Sieren چین: اتحادیه اروپا-چین در رابطه به آزمون آنگلا مرکل

کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مدت طولانی تلاش برای گرفتن یک خط مشترک در چین است. مرکل را یک چالش در فروشگاه زما

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مدت طولانی تلاش برای گرفتن یک خط مشترک در چین است. مرکل را یک چالش در فروشگاه زمانی که آلمان طول می کشد تا ریاست شورای اتحادیه اروپا در, تابستان, DW فرانک Sieren می نویسد.

حتی بدون coronavirus همه گیر 2020 شده اند که سال مهمی در اتحادیه اروپا و چین روابط. در تابستان آلمان — بلوک شماره 1 اقتصادی و صادرات برق را به بیش از ریاست شورای اتحادیه اروپا با آنگلا مرکل در راس در سال گذشته ، هیچ دیگر اتحادیه اروپا رهبر برخوردار است به عنوان احترام زیادی در چین به عنوان او می کند.

مرکل امیدوار است قادر به محور اتحادیه اروپا را به اتخاذ یک رویکرد مشترک است که نظر چین هر دو شریک و رقیب و در آن مشکلات هستند و خطاب در یک تعاونی روح. او می خواست به دور خودش از چین-هجوم ایالات متحده و ترویج اتحادیه اروپا منافع بیشتر ماهرانه.

Frank Sieren

DW فرانک Sieren زندگی در پکن برای بیش از 20 سال

در حال حاضر اتحادیه اروپا-چین در اجلاس سران در آلمان شرقی شهر لایپزیگ که رئیس جمهور چین در حال برنامه ریزی برای حضور در, برگزار خواهد شد از طریق ویدئو. و پیدا کردن یک مشترک البته در این فضای گرم تر است و سخت تر از همیشه است. آن سخت بود حتی قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس به خصوص پس از ایتالیا به مبارزه طلبیده اتحادیه اروپا در سال گذشته برای تبدیل شدن به اولین G7 کشور برای پیوستن به چین کمربند و جاده ابتکار. شاید به این دلیل چین به خصوص کمک به ایتالیا در طول coronavirus بیماری همه گیر.

بیشتر بخوانید: آلمان به تعمیرات اساسی کمک های خارجی سیاست

وضعیت مشابه در مجارستان و جمهوری چک. "چین تنها کشوری بود که به ما کمک کرد" چک جمهور حسن روحانی گفت: به تازگی. و در میان بحران مجارستان دریافت وام از بیش از 1.8 میلیون دلار (€1.7 میلیون) از چین برای ساخت یک خط راه آهن از بوداپست به بلگراد پایتخت همسایه صربستان — پروژه ای است که تا به حال رکود برای سال.

ادامه مطلب: پس از coronavirus پکن نمی تواند اقتصادی ناجی Sieren می نویسد:

مقامات صربستان و دیگر کشورهای نامزد برای الحاق به اتحادیه اروپا نیز ابراز ناامیدی با بلوک. "وجود دارد هیچ چیز مانند همبستگی اروپایی گفت:" رئیس جمهور صربستان, Aleksandar Vucic. "چین تنها یکی است که می تواند به ما کمک کند." و این می آید در زمانی که مقامات اتحادیه اروپا می خواهند به کار خیلی بیشتر از نزدیک با نامزد کشورهایی مانند صربستان حتی اگر آن را نمی dangled چشم انداز است که آنها ممکن است پیوستن به این بلوک در هر زمان به زودی. اتحادیه اروپا می ایستد "شانه به شانه" با شرکای خود در غرب بالکان رئیس شورای اروپا چارلز میشل گفت: پس از بلوک داده €3.3 میلیارد دلار ($3.6 میلیارد دلار) در حمایت از. اما چنین اظهارات به اندازه کافی است ؟

این واقعیت است که چین تا حد زیادی بیش از آن coronavirus بحران و بهبود اقتصادی در حالی که اتحادیه اروپا هنوز هم در گیر کرده در میان همه گیر کمک نمی کند. این است احتمال دارد که حتی بیشتر از اعضای قبول کمک از چین به این دلیل که اتحادیه اروپا نمی تواند به سادگی مدیریت خود را در آن. چین را تصاحب یونان بندر پیره — در حال حاضر یکی از مهم ترین ارکان کمربند و جاده ابتکار — به یک نتیجه مستقیم از بحران مالی 2008-09. اتحادیه اروپا تا به حال مجبور یونان دولت به خصوصی سازی دارایی های ملی اما هیچ اتحادیه اروپا شرکت نشان داد علاقه به مصرف بیش بندر. پس از آن چین است. سرمایه گذاری در کشورهای عضو اتحادیه اروپا از چین افزایش ده برابر از سال 2009 تا 2015.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا می خواهد بلوک مرزهای بسته برای همه گیر تا ژوئن 15

موانع سرمایه گذاری

یک مشکل مرکل را در سقوط است چگونه می توانید دولت است که با تکیه بر پول از چین به اتخاذ یک مشترک اتحادیه اروپا خط در ترویج این بلوک منافع هنگامی که آن متفاوت از چین.

بیشتر بخوانید: سود بهداشت عمومی در برخورد جستجو برای coronavirus واکسن

یکی دیگر از خرید ولگردی و قانونی شکنی از چین از این جهت که به دنبال بحران مالی جهانی بعید است. برای هم بودن مرز تعطیلی در حال ساخت نه تنها سرمایه گذاری و همچنین حمل و نقل از اجناس و مردم یک چالش است. دولت چین همچنین با داشتن مشکلات فروش بین المللی سرمایه گذاری در خانه در حال حاضر. بازسازی اقتصاد داخلی و تامین شغل در حال حاضر دارای اولویت است.

بیش از دو سال گذشته اتحادیه اروپا ساخته شده است که شرایط را برای سرمایه گذاری های سختگیرانه تر: شرکت های چینی در حال حاضر تحت غربالگری دقیق قبل از آنها می تواند سرمایه گذاری در بخش فن آوری مناطق. در سال 2019 چین سرمایه گذاری مستقیم در 28 کشور عضو اتحادیه اروپا غرق 33 درصد برای تنها €12 میلیارد — سومین روز متوالی افت پس از اوج در سال 2016.

از سوی دیگر دسترسی سریع به بازار چین در حال حاضر ضروری برای بقای بسیاری از شرکت های اتحادیه اروپا به دلیل بازیابی خواهد شد و باید سریع پس از بحران. پس از آن است که زمان خوبی برای رسیدن به نزاع با دولت چین — هر آنچه که ممکن است اشتباه رفته در طول coronavirus بیماری همه گیر.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا نمی خواهد بازی مغلوب ساختن پیشی جستن را سرزنش-پکن بازی Sieren می نویسد:

آن را در حال حاضر روشن است که این عمل تعادل در اتحادیه اروپا-چین در اجلاس سران خواهد بود یکی از بزرگترین چالش های مرکل طولانی در فعالیت های سیاسی. آن را تنظیم می روند برای آینده که به احتمال زیاد پیامدهای رفتن فراتر از زمان خود به عنوان یک سیاستمدار و فعال — مگر اینکه او تصمیم می گیرد به گسترش آن بعد از همه.

DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب