سیرا بی سیم می رسد قطعی توافق به سمت خودرو جاسازی شده ماژول محصول خط US$165 میلیون

سیرا بی سیم (NASDAQ: SWOOD) (TSX: SW) ("شرکت") پیشرو IoT ارائه دهنده راه حل است که ترکیبی از دستگاه های خدمات

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

سیرا بی سیم (NASDAQ: SWOOD) (TSX: SW) ("شرکت") پیشرو IoT ارائه دهنده راه حل است که ترکیبی از دستگاه های خدمات شبکه و نرم افزار برای باز کردن ارزش در ارتباط اقتصاد خبر داد: توافق قطعی به سمت آن شنژن چین مبتنی بر خودرو جاسازی شده ماژول محصول خط US$165 میلیون نقدی.

خریدار نورد بی سیم (H. K.) Limited است یک کنسرسیوم به رهبری Fibocom Wireless, Inc. شنژن (Shenzhen بورس کد 300638).

"این واگذاری را قادر می سازد سیرا بی سیم برای تقویت تمرکز ما و سرمایه ما به طور کامل یکپارچه IoT راه حل هایی که ارائه ارزش بالا درآمد در محدوده زمانی معین گفت:" کنت Thexton, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت سیرا بی سیم. "این معامله را بهبود بخشد ما ترازنامه و ما اجازه می دهد به گسترش ما مرکز R&D در Richmond, British Columbia برای سرعت بخشیدن به نوآوری ما در یکپارچه IoT و راه حل های 5G ماژول دروازه و روتر."

تقویت تمرکز بر راه حل های IoT
با تقویت تمرکز خود را بالاتر-حاشیه IoT راه حل های کسب و کار بخش سیرا بی سیم همچنان به هدف قرار دادن کلید های صنعتی و سرمایه گذاری در بازارهای آمریکای شمالی و اروپا و منطقه APAC. بهبود مالی مشخصات به این معنی است که سیرا بی سیم خواهد شد بهتر به آدرس گسترده تر چند میلیارد دلار IoT راه حل های بازار فرصت است.

را واگذار خط تولید بخشی از این شرکت تعبیه شده پهنای باند گزارش بخش. سیرا بی سیم خارج خواهد شد برنامه های کاربردی خودرو خواهد شد اما همچنان به سرمایه گذاری در دیگر خطوط محصول در آن تعبیه شده پهنای باند بخش به طور خاص با سرعت بالا همراه ماژول ها به طور معمول مورد استفاده در برنامه های کاربردی سازمانی.

این حفظ محصولات عبارتند از 4G LTE و LTE-پیشرفته سلولی تعبیه شده در ماژول که دستور در حجم های بزرگ و همچنین به عنوان صنعت پیشرو 5G ماژول های که در دسترس خواهد بود به مشتریان از آن حفظ کسب و کار. سیرا بی سیم را 5G ماژول ها و دروازه در حال انتظار برای در دسترس خواهد بود در Q4 سال 2020 تمدید آن مجموعه گسترده ای از راه حل های IoT.

جزئیات معامله
فروش خودرو خط تولید شامل حدود US$19 میلیون از پول نقد است و موضوع به حالت عادی سرمایه در گردش تنظیمات در بسته شدن. درآمد برای خودرو به خط تولید در سال 2019 شد US$166 میلیون. این شرکت ارائه خواهد شد اطلاعات بیشتری در مورد این معامله در روز 6 اوت سال 2020 در طول سه ماهه دوم سال 2020 درآمد کنفرانس تماس بگیرید. این شرکت نتایج مالی سه ماهه دوم سال 2020 انتظار می رود که در خط با اجماع برآورد تحلیلگران تحقیقات.

این خودرو تعبیه شده در ماژول های توسعه یافته در چین توسط سیرا بی سیم و تولید شده در چین توسط برون سپاری قرارداد تولید کنندگان برای فروش به بازار الکترونیک شرکت برای ادغام جدید خودروهای مونتاژ شده در چین و اروپا و مکزیک است. هیچ کانادا و یا مبتنی بر ایالات متحده مبتنی بر کارکنان عملیات و یا دارایی های منتقل خواهد شد به عنوان بخشی از این معامله.

سیرا بی سیم انتظار دارد که حدود 150 نفر از کارکنان آن را تبدیل به کارکنان نورد بی سیم. حدود 120 نفر از این کارکنان هستند, واقع در سرزمین اصلی چین است. دیگر 30 واقع در اروپا و یا در منطقه APAC.

معامله است که انتظار می رود در سه ماهه چهارم سال 2020 باقی می ماند و موضوع را به عرفی بسته شدن شرایط از جمله تصویب از چین وزارت بازرگانی. معامله به حمایت از سیرا بی سیم هیئت مدیره است و نه موضوع به تصویب سهامداران.

نورد بی سیم است که متعلق به 49 درصد توسط Fibocom بی سیم تولید کننده و توزیع کننده تجهیزات ارتباطی بی سیم. 51 ٪ باقی مانده است که متعلق به سه سرمایه گذاری شرکت های مستقر در چین است.

مشاوران
Jefferies Group LLC اقدام به عنوان سیرا بی سیم' مشاور مالی. بلیک Cassels & Graydon LLP اقدام به عنوان مشاور حقوقی به سیرا بی سیم. Huatai Securities Co. اقدام به عنوان مشاور مالی به Fibocom بی سیم و Osler, Hoskin & هارکورت LLP اقدام به عنوان مشاور حقوقی به Fibocom بی سیم. لانگویو ارتباطات و امور عمومی است که اقدام به عنوان یک مشاور برای هر دو سیرا بی سیم و Fibocom بی سیم.

توجه داشته باشید احتیاطی در مورد اظهارات به جلو نگاه
برخی اظهارات و اطلاعات در این اطلاعیه مطبوعاتی هستند و نه بر اساس حقایق تاریخی را تشکیل می دهند و به دنبال اظهارات و یا به دنبال اطلاعات در معنای متحده اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995 و قوانین اوراق بهادار کانادا (جمعی "به دنبال اظهارات") از جمله, اما نه محدود به اظهارات و اطلاعات مربوط به پیش بینی مزایای معامله پیش بینی زمان بسته شدن معامله این شرکت در آینده چشم انداز کسب و کار و عملکرد و رشد برنامه انتظارات در مورد راه اندازی محصول در سه ماهه چهارم این سال; انتظارات در مورد روند و رشد در بازار IoT و بی سیم ماژول بازار; انتظارات در مورد حرکت کارکنان به موجب معامله و راهنمایی های مالی برای سه ماهه دوم سال 2020 است. به دنبال اظهارات ارائه شده برای کمک به شما را در درک ما دیدگاه های ما در کوتاه مدت و دراز مدت طرح انتظارات و چشم انداز. ما به شما هشدار می دهند که به دنبال اظهارات ممکن است مناسب برای مقاصد دیگر.

به دنبال اظهارات:

به طور معمول شامل کلمات و عبارات در مورد آینده مانند "چشم انداز", "را", "مارس", "انتظار", "انتظار", "پیش بینی", "معتقد است", "برنامه", "پروژه ها", "برآورد", "فرض", "در نظر دارد", "استراتژی", "اهداف", "اهداف", "بالقوه", "ممکن است" و یا تغییرات آن است.

نه وعده و یا تضمین عملکرد آینده. آنها نشان دهنده فعلی ما دیدگاه ها و مفروضات و ممکن است به طور قابل توجهی تغییر. در حالی که ما ممکن است انتخاب برای به روز رسانی اظهارات به جلو نگاه در برخی از نقطه در آینده ما به طور خاص انکار هر گونه تعهد برای به روز رسانی به دنبال اظهارات ارائه شده تا منعکس کننده هر گونه تغییر در انتظارات ما و یا هر گونه تغییر در حوادث و شرایط و یا شرایطی که در آن هر گونه بیانیه ای استوار است. بنابراین شما نباید تکیه بر این اظهارات به جلو نگاه به عنوان نمایندگی ما به عنوان دیدگاه از هر پس از آن تاریخ به امروز.

بر روی تعدادی از مواد مفروضات از جمله, اما نه محدود به توانایی طرفین برای دریافت به موقع لازم دولتی و مصوبات قانونی و توانایی طرفین را برآورده سازد و در یک موقع دیگر شرایط برای بسته شدن معامله است که می تواند به اثبات می شود به طور قابل توجهی نادرست است.

بر ما مدیریت فعلی انتظارات و ما احتیاط سرمایه گذاران که به دنبال اظهارات, به ویژه کسانی که مربوط به مدت زمان طولانی تر به موضوع قابل توجهی شناخته شده و ناشناخته مواد خطرات و عدم قطعیت. بسیاری از عوامل می تواند باعث واقعی ما نتایج دستاوردها و تحولات در کسب و کار ما به به طور قابل توجهی متفاوت از آن بیان یا ضمنی ما به دنبال اظهارات, از جمله, اما نه محدود به: (من) در معرض خطر است که این معامله ممکن است در موقع تکمیل و یا در تمام است که ممکن است اثر نامطلوبی بر کسب و کار ما و قیمت های ما مشترک در سهام (ii) عدم برآوردن شرایط به کمال از معامله و دریافت برخی دولتی تنظیم مقررات و مصوبات (iii) وقوع هر رویداد تغییر و یا دیگر شرایط است که می تواند منجر به فسخ قطعی قرارداد (iv) اثر اعلام و یا تعلیق از معامله در روابط کسب و کار ما, عامل, نتایج و کسب و کار به طور کلی (v) خطرات مربوط به انحراف مدیریت توجه از ما در حال انجام عملیات کسب و کار (ششم) این خطر وجود دارد که انتظار می رود سود حاصل از معامله خواهد بود و (vii) ما توانایی پیاده سازی ما برنامه های پیش بینی و دیگر انتظارات با توجه به ما IoT راه حل های کسب و کار بخش پس از اتمام از پیشنهاد واگذاری و درک فرصت های بیشتری برای رشد و نوآوری است.

موارد فوق لیستی از عوامل است که منحصر به فرد نیست. عوامل خطر بیشتر در مورد بحث ما سالانه فرم اطلاعات و مدیریت بحث و تجزیه و تحلیل وضعیت مالی و نتایج عملیات که ممکن است بر روی SEDAR در www.sedar.com و در ادگار در www.sec.gov و ما دیگر نظارتی براده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار در ایالات متحده و استانی اوراق بهادار کمیسیون در کانادا.

در مورد سیرا بی سیم
سیرا بی سیم (NASDAQ: SWOOD) (TSX: SW) پیشرو IoT ارائه دهنده راه حل است که ترکیبی از دستگاه های خدمات شبکه و نرم افزار برای باز کردن ارزش در ارتباط اقتصاد است. شرکت های جهانی در حال اتخاذ IoT به بهبود بهره وری عملیاتی ایجاد مشتری بهتر است تجربیات خود را بهبود مدل کسب و کار و ایجاد جریان درآمد جدید. آن است که آیا یک راه حل یکپارچه برای کمک به کسب و کار ایمن اتصال لبه دستگاه به ابر و یا یک نرم افزار/API سرویس برای کمک به مدیریت فرآیندهای مرتبط با میلیاردها متصل دارایی یا یک پلت فرم برای استخراج اطلاعات در زمان واقعی به بهترین کسب و کار تصمیم گیری سیرا بی سیم با شما کار خواهد کرد برای توسعه مناسب صنعت-راه حل خاص خود را IoT تلاش است. سیرا بی سیم دارای بیش از 1300 کارمند در سطح جهان و به اجرا در مراکز R&D در شمال امریکا و اروپا و آسیا است. برای اطلاعات بیشتر www.sierrawireless.com.

اتصال با سیرا بی سیم در IoT وبلاگ در http://www.sierrawireless.com/iot-blog در توییتر در @SierraWireless در LinkedIn در http://www.linkedin.com/company/sierra-wireless و در یوتیوب در http://www.youtube.com/SierraWireless.

"سیرا بی سیم" یک علامت تجاری ثبت شده از سیرا بی سیم. دیگر محصول یا خدمات نام های ذکر شده در اینجا ممکن است علائم تجاری صاحبان مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب