SIGLENT فن آوری معرفی نسل بعدی RF سیگنال ژنراتور

SIGLENT فن آوری های معرفی شده جدید RF سیگنال ژنراتور برای طیف گسترده ای از RF تست برنامه های کاربردی از جمله N

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

SIGLENT فن آوری های معرفی شده جدید RF سیگنال ژنراتور برای طیف گسترده ای از RF تست برنامه های کاربردی از جمله NR-5G گروه (FR1) بین 3.4 3.7 GHz. Siglent جدید مدل SSG5000X سری RF سیگنال ژنراتور می تواند منبع آنالوگ و بردار سیگنال تا 4 GHz یا 6 گیگاهرتز است. در خانواده جدید SSG5000X-V سری ژنراتور ویژگی های داخلی IQ مدولاسیون با RF مدولاسیون پهنای باند تا 150 مگاهرتز و یک شکل موج دلخواه پخش تابع. به خوبی طراحی شده و ساختار منو باعث می شود آن را آسان برای ایجاد سیگنال پیچیده انواع.
 
هر دو از این جدید RF سیگنال ژنراتور ویژگی برتر عملکرد و مشخصات. فاز سر و صدا مشخصات -120 dBc (@1 GHz / 20 کیلو هرتز افست) با تنظیم حداکثر سطح خروجی بالا می رود به +20 dBm (قابل تنظیم به +26 dBm) و حداقل سطح خروجی است -130 dBm (قابل تنظیم به -140 dBm). این SSG5000X همچنین می توانید به روز رسانی با اختیاری OCXO-ماژول است که باعث بهبود ثبات درجه حرارت از منبع است که به ویژه مهم است برای دقت تست و تولید برنامه های کاربردی.
 
این SSG5000X می آید استاندارد با 5 اینچ صفحه نمایش لمسی. پانل جلو و نمایش ساختار منوی آسان در دسترس است و به خوبی طراحی شده به طوری که طول می کشد فقط چند دقیقه برای یادگیری است. مثل اکثر تازه معرفی شده Siglent آزمون ابزار SSG5000X شامل یک وب سرور برای آسان کنترل از راه دور بیش از اترنت. این واحد ارائه می دهد تمام مدولاسیون آنالوگ از جمله انواع پالس مدولاسیون به عنوان یک ویژگی استاندارد. انواع فرکانس و یا دامنه نوردد می توان تنظیم و ترکیب شده است. سیگنال معتبر و ماشه در/BNC-اتصالات در پشت فعال صاف و اجرای آسان به تست خودکار سیستم. تمام واحدهای پشتیبانی از اتصال USB خارجی-کنتور برق به منظور جبران کاهش مسیر بین RF از ژنراتور و DUT.
 
4 GHz نسخه SSG5040X(-V) بعد می تواند به روز رسانی به 6 GHz با نرم افزار کلید مجوز و در نتیجه تضمین امنیت سرمایه گذاری خود را.
قیمت برای این RF سیگنال ژنراتور شروع می شود در $8,809.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب