ساده فرآیندهای برای کلیسا آن را ارائه دهنده خدمات

ECKD KIGST به آن ارائه دهنده خدمات برای کلیسا رفاه و امور خیریه ساده آن سفارش و تحویل فرآیندهای با ServiceNow.

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

ECKD KIGST به آن ارائه دهنده خدمات برای کلیسا رفاه و امور خیریه ساده آن سفارش و تحویل فرآیندهای با ServiceNow. مشتریان خواهد شد در آینده به منظور راه حل های ارتباطی و کلیسای برنامه های کاربردی در یک فرآیند الکترونیکی. T-سیستم های در حال اجرای ServiceNow و عمل ابر پلت فرم در آن مرکز داده خود در آلمان است. این قرارداد به ارزش حدود 1.5 میلیون یورو برای سه سال آینده.

"با ServiceNow ما می توانید سرعت بخشیدن به بسیاری از فرآیندهای" توضیح می دهد که مایکل اتو مدیر عامل ECKD KIGST GmbH. "و با T-Systems ما یک شریک با تجربه در کنار ما برای اجرای – و ما لازم نیست که به نگرانی در مورد حفاظت از داده ها".

فرانسوا Fleutiaux مدیر تجاری در T-Systems می افزاید: "ما کار ServiceNow ابر پلت فرم در مرکز داده خود ما در فرانکفورت. این باعث می شود ما تنها ارائه دهنده در بازار اروپا به عمل مطابق با آلمان و اروپا محافظت از اطلاعات قوانین و مقررات. ما همچنین در حال حاضر معرفی ServiceNow برای خود ما و گردش. این به این معنی ما می تواند ارائه به مشتریان ما با خدمات جامع: از مشاوره تا اجرا و عملیات.

ECKD می ایستد برای "EDV-Centrum für Kirche und Diakonie". در سال 1992 تاسیس این شرکت در سراسر کشور ارائه دهنده این خدمات برای همه سازمانها از پروتستان و کاتولیک و کلیسا و کارکنان خود اعضا و داوطلبان. در سال 2017, شرکت با هم ادغام شدند با KIGST به "Kirchliche Gemeinschaftsstelle für elektronische Datenverarbeitung" تاسیس در سال 1968.

ServiceNow ساده گردش کار پیچیده در اطراف فناوری اطلاعات کارکنان و مشتریان است. برای این منظور این شرکت فراهم می کند آماده فرآیندهای در ابر پلت فرم. کاربران همچنین می توانید برنامه خود برنامه های کاربردی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن