شش اعدام و یک پلیس در ضربات پنالتی: سوالات فراگیر 'نگران کننده' سیل از مرگ و میر

نیم-برادر رابرت فولر یک مرد سیاه پوست مرده را با حلق آویز در کالیفرنیا در هفته گذشته کشته شد و یک پلیس-درگیر ت

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

نیم-برادر رابرت فولر یک مرد سیاه پوست مرده را با حلق آویز در کالیفرنیا در هفته گذشته کشته شد و یک پلیس-درگیر تیراندازی روز چهارشنبه در ترکیب این غم و اندوه و سوالات پاسخ داده نشده در اطراف آن چه به نظر می رسد موجی از حلق آویز مرگ و میر در میان در سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی.

شش نفر از رنگ اند و با حلق آویز در ماه گذشته. و در حالی که مقامات شد و سریع به برچسب هر یک خودکشی خانوادگی و رهبران جامعه را تحت فشار قرار دادند برای عمیق تر پروب ترس از امکان lynchings به تنش های نژادی در ادامه به افزایش در پی جورج فلوید مرگ است.

"مردم در لبه. آنها عصبی هستند. این یک مشکل در یک زمان به چالش کشیدن برای ما. آن را تکان دهنده در جامعه ما و مرگ در آن صورت باید uninvestigated," کنگره Sheila Jackson Lee (D-TX) گفت Fox26 این هفته پس از یک هیسپانیک مرد پیدا شد حلق آویز از یک درخت در هوستون در روز دوشنبه.

Jamon هیکس یک وکیل به نمایندگی از فولر خانواده در بیانیه ای گفت: روز شنبه که او "به اطلاع خواهران از رابرت فولر که خود را برادر ناتنی Terron جمال بون کشته شد توسط Los Angeles County sheriff نمایندگان در شهرستان کرن."

با توجه به این کلانتر کسی نیست شناسایی Boone, تیراندازی شروع شد و در حدود 4:30 بعد از ظهر در یک پارکینگ در روز چهارشنبه مقامات پس از شروع یک جستجو برای "ربودن داخلی حمله مشکوک." شناسایی یک مرد مطابق مشکوک توضیحات در یک ماشین در حال رانده شده توسط یک زن با 7 سال-پیر زن مسافر.

"کارآگاه به دنبال وسیله نقلیه و تلاش ترافیک توقف" بخش کلانتر در بیانیه ای گفت. "مشکوک باز جلو درب مسافری از خودرو و مشغول نمایندگان با شلیک گلوله های متعدد آنها را با یک تفنگ دستی."

طول ساقه مرد را به ضرب گلوله کشته شد و چندین بار در قسمت بالای تنه. زن راننده زده بود اما بعدها منتشر شد از بیمارستان پس از درمان. 7-ساله مجروح شد.

یک روز قبل از Boone شد متهم با چند جنایی شمارش پس از اتهام آدم ربایی تپانچه-شلاق و آزار سابق, دوست دختر, در خانه او بود. به لس آنجلس تایمز گزارش داد که راننده زن یک دوست دختر سابق و 7 ساله بود و فرزند او. در صحنه کارآگاهان همچنین بهبود یک نیمه handgun.

در حالی که وجود دارد هیچ اولیه نشان میدهد که این حادثه متصل شد به بررسی کامل تری را در مورد آن مشخص شده یکی دیگر از مرگ یک مرد سیاه و سفید در دست اجرای قانون و آمد به خانواده های شش دار زدن قربانیان بازجویی شرایط عزیزان خود مرگ.

پس از 27 ماه مه چهار مرد یک زن و یک پسر نوجوان قرار گرفته اند مرده با حلق آویز در اماکن عمومی در پورتلند در ایالت کالیفرنیا و نیویورک.

فولر 24 یافت شد حلق آویز از یک درخت در 10 ژوئن در یک پارک در نزدیکی پالم دیل تالار شهر—حدود 20 مایلی جنوب که در آن نیمی برادر ضرب گلوله کشته شد. مقامات بلافاصله آن تلقی خودکشی و مسئولان شهرستان نسبت داده و آن را به احساسی یاس و ناامیدی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس. نگران ساکنان و اعضای خانواده را مورد سوال شتابزده نتیجه گیری.

وزارت دادگستری و اف بی آی در حال بررسی کاملتری از مرگ پس از لس آنجلس مقامات این هفته رفت و برگشت اصلی خود اظهارات در مورد این مورد. جاناتان لوکاس رئیس پزشکی قانونی-پزشکی قانونی به خبرنگاران گفت: روز دوشنبه که فولر مرگ ذکر شده بود به عنوان یک خودکشی پس از دفتر هیچ فوری نشانه ای از قتل.

"در ابتدا وجود نداشت شواهد و یا اطلاعات است که ما منجر به این باور است که وجود دارد چیزی غیر از خودکشی" او گفت:. در حال حاضر هر چند او "احساس آن محتاطانه به رول" کسانی که یافته های اولیه بازگشت و ادامه تحقیقات او اضافه شده است.

"ما احساس کردیم بهتر است که ما باید به آن نگاه کمی عمیق تر و با دقت فقط با توجه به تمام شرایطی که در بازی" او گفت:.

فولر خانواده که تاکید کرده اند که 24 ساله بود و نه خودکشی نیز به دنبال تحقیقات مستقل و کالبد شکافی.

"با عجله به این نتیجه رسیدند که این یک خودکشی و قتل بسیار نگران کننده" هیکس خانواده وکیل در بیانیه ای گفت. "به خصوص با توجه به شیوه ای که آقای فولر پیدا شد—حلق آویز از یک درخت. برای آمریکایی های آفریقایی تبار در آمریکا حلق آویز از یک درخت یک مجازات. چرا این cavalierly را رد کرد و به عنوان یک خودکشی و بررسی به عنوان یک قتل است؟'"

حدود یک ساعت از آن کاملتر پیدا شد مقامات در ویکتورویل در بر داشت یکی دیگر از سیاه مرد مرده با مشکوک suicided 10 روز قبل. مالکوم Harsch, 28 داشت در یک درخت در مه 31 در نزدیکی یک بی خانمان اردوگاه. مقامات گفتند که در حالی که اولیه بررسی و کالبد شکافی انجام شده در ژوئن 12 پیدا نکردم هیچ شواهدی از خباثت آنها مشغول به کار بودند با مقامات دولتی برای بررسی بیشتر مرگ است.

"توضیح خودکشی به نظر نمی رسد قابل قبول است. وجود دارد بسیاری از راه برای مردن اما با توجه به زمان تنش نژادی, یک مرد سیاه و سفید خود حلق آویز از یک درخت قطعا نمی نشینند و با ما در حال حاضر" این Harsch خانواده در بیانیه ای گفت. "ما می خواهیم عدالت راحت نیست و بهانه."

یک دولت در اورگان مقامات در حال حاضر بررسی مارس 27 مرگ اوتیس "Titi" Gulley یک زن 31 ساله که داشت حلق آویز از یک درخت در راکی بوت-سیلور باو پارک. این Multnomah County دفتر معاینات پزشکی رد Gulley مرگ یک خودکشی است اما خانواده اش از ترس او کشته شد و حال عجیب و غریب.

"شما نمی هر گونه سوال بپرسید," کنیا رابینسون Gulley مادر گفت: پورتلند عطارد با اشاره به پورتلند پلیس اداره است. "شما را دیدم یک مرد سیاه و سفید در یک درخت که در یک بی خانمان اردوگاه و شما نوشت و او را به عنوان یک گذرا خانمان نوشت و آن را به عنوان یک خودکشی است."

در تگزاس مقامات تحقیق در مورد کشف یک مرد اسپانیایی در بر داشت حلق آویز در یک درخت در اطراف ساعت 9 صبح دوشنبه. هوستون پلیس گفت: شواهد اولیه نمی نشان می دهد نشانه هایی از بازی ناپاک اما کنگره جکسون گفت که او "معتقد است که وجود دارد می تواند بیشتر به داستان پس از وهم آور الگوی اخیر خودکشی که در آن مردان سیاه یافت شد حلق آویز از درخت."

در ژوئن 9, NYPD گفت: دومینیک الکساندر, 27 یافت شد حلق آویز از یک درخت در حدود 6 صبح در منهتن در فورت ترایون پارک. این دفتر معاینات پزشکی حکومت اسکندر مرگ و خودکشی.

و روز چهارشنبه هریس شهرستان کلانتر دفتر گفت: Black 17 سال داشت حلق آویز در یک درخت در خارج از یک مدرسه ابتدایی در هوستون. این کشف در منطقه زمین بازی از Ehrhardt مدرسه ابتدایی رخ داده است سه شنبه شب.

"بر اساس امنیت تصویری شهود و شواهد دیگر نشانه های اولیه هستند نر خود را به دار آویخته و" کلانتر, در بیانیه ای گفت. در حالی که مقامات هنوز منتظر نتایج کالبد شکافی وجود دارد هیچ نشانه ای از خباثت و پسر "تا به حال سابقه اقدام به خودکشی با یک تلاش به تازگی به عنوان یک چند هفته پیش."

به لس آنجلس تایمز گزارش داد که هیچ bodycam فیلم از کالیفرنیا در ضربات پنالتی که به کشته شدن Boone. محققان بازیافت فیلم از یک حلقه دوربین و دیگر سیستم های ویدئو.

"در این زمان تا زمانی که ما دریافت تمام اطلاعات خود را از تیم حقوقی ندارد هر نظر بیشتر در مورد این حادثه است. خانواده احترام می پرسد که به حریم خصوصی خود احترام," هیکس اضافه شده در پنج شنبه بیانیه ای.

اگر شما یا یک دوست در حال مبارزه با افکار خودکشی لطفا به ملی پیشگیری از خودکشی نجات در 1-800-273-TALK (8255) و یا تماس با بحران خط متن از طریق پیام کوتاه به صحبت 741741.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن