آسمان اصلی باندهای لندن گرداند برای سری دوم

شکستن رکورد نمایش های تولید شده توسط پالس فیلم در ارتباط با خواهر به صورت Sky StudiosAMC تخته به عنوان شرکت تو

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399
  • شکستن رکورد نمایش های تولید شده توسط پالس فیلم در ارتباط با خواهر به صورت Sky Studios
  • AMC تخته به عنوان شرکت تولید کننده به صورت سری دوم

عملکرد داخلی از بزرگترین جنایی سازمان در لندن تنظیم شده بود کشف و دوباره به آسمان اعلام کرد سری دو از آن شکستن رکورد, آسمان, اصلی, درام, باندهای لندن است. سریال ستایش شده است برای معاصر آن را در gangster ژانر سینمایی و توالی مبارزه. بار توصیف آن به عنوان یک "ظالمانه خطر ناک درام...از نادر استعداد". طرفداران و منتقدان تلویزیون نیز کشیده تشابه با بازی تاج و تخت خود را برای احشایی اقدام, خانواده, حماسه و shades-of-grey اخلاق; NME گفت: این... "بازی تاج و تخت, اما بدون اژدها".

سری اول این است که بزرگترین آسمان اصلی درام, راه اندازی در آسمان اقیانوس اطلس از پنج سال گذشته با 7 روز تجمعی مخاطبان بیش از 2.23 متر* * * * بینندگان برای باز کردن قسمت دیگر سبقت سر و صدا-ضربه آسمان اصل از جمله چرنوبیل و صرفه جویی در من. باندهای لندن نیز آسمان ترین binged برتر boxset در این سال با کمتر از یک میلیون نفر به انتخاب سازمان دیده بان برای نهمین و آخرین قسمت از این سری ظرف دو هفته و تا به حال بیش از 16.6 متر محبوبیت در سراسر این سری تا کنون.

باندهای لندن ایجاد شد رویایی برنده جایزه فیلمساز از Raid فیلم حق رای دادن, Gareth Evans و خلاق خود را شریک مت Flannery. سری تولید شده توسط پالس فیلم در ارتباط با خواهر, آسمان, استودیو فیلمبرداری در سری دو برنامه ریزی شده است برای سال آینده با مجموعه ای از بازگشت در سال 2022.

در ضمن درام است به منفجر شدن به صفحه نمایش در سراسر جهان به عنوان AMC برداشت تا حقوق برای سری یکی از ضربه سر و صدا در آمریکا و نیز پیوستن به عنوان یک شرکت تولید کننده به صورت سری دو.

بینندگان در ایالات متحده قادر خواهد بود به تماشای باندهای لندن سری یکی از این پاییز در AMC با نشان می دهد همچنین برنامه ریزی شده به هوا در آسمان در آلمان و ایتالیا در این تابستان.

Zai, بنت, آسمان, انگلستان, مدیر عامل از محتوای گفت: "نه تنها باندهای لندن آسمان ترین binged برتر box-مجموعه در این سال آن را بزرگترین و اصلی درام, راه اندازی در آسمان اقیانوس اطلس از پنج سال گذشته. تاریک است و خطرناک است و ما در حال هیجان زده از آن است که آینده را برای سری دوم. ما نمی تواند بیشتر با خوشحالی به استقبال AMC به ما باند برای سری دو در کنار تیم در نبض فیلم سکس خواهر و آسمان Studios. خواهد والاس خانواده دوباره افزایش خواهد Dumanis باقی می ماند وفادار به خود را متحدان جدید و است که الیوت واقعا کار کنید ؟ همه این پرسش ها و بیشتر خواهد شد منتظر آسمان بینندگان زمانی که باندهای لندن را برمی گرداند به صفحه نمایش در سال 2022."

دن McDermott, رئيس جمهور از برنامه نویسی اصلی برای AMC و شرکت رئیس جمهور از AMC استودیو گفت: "باندهای لندن سینمایی هیجان سوار است که مجموعه ای از صفحه نمایش به آتش کشیده با بازیگران ستاره ای بالا درام و داستان حماسی و ما نمی تواند بیشتر هیجان زده به افزایش نبض مخاطبان ما با این مواد منفجره جرم سری. ما سپاسگزار برای این فرصت را به همکاری با Sky Studios, نبض فیلم و خواهر به ادامه به مرزهای در پررنگ فصل جدید از سری."

توماس Benski مدیر عامل و موسس نبض فیلمگفت: "قریب به اتفاق واکنش و شکستن رکورد موفقیت در انگلستان از فصل اول از باندهای لندن فوق العاده بوده است و ما هیجان زده به ادامه این سفر حماسی با چنین پرچین برای شخصیت های فصل دو با شگفت انگیز ما بازیگران, خدمه, و همکاران. ما مشتاقانه منتظر به teaming تا دوباره با دوستان ما در آسمان و به استقبال AMC در هیئت مدیره به عنوان ما ما پخش شریک است. AMC خانه ایده آل برای ما نشان می دهد و ما نمی توانیم صبر کنید برای مخاطبان stateside را به تجربه سری یکی از این پاییز."

باندهای لندن سری دو راه اندازی شد توسط Zai, بنت, آسمان, انگلستان, مدیر عامل محتوا و کامرون روچ مدیر درام در آسمان Studios با گابریل نقره به عنوان تهیه کننده اجرایی برای آسمان Studios.

توماس Benski و لوکاس اوچوا در حال اجرایی تولید پالس فیلم در کنار جین فیتهرستن برای خواهر

NBCUniversal جهانی توزیع و نبض فیلم را به اشتراک بگذارید بیشتر بین المللی حقوق صدور مجوز برای نشان دادن.

باندهای لندن بحرانی ارزیابی

مترو ***** "حماسه... با بیش از یک لمس کوئنتین تارانتینو"

این بار "ظالمانه خطر ناک درام...از نادر استعداد"

Esquire "کانال بزرگترین سری از بازی تاج و تخت"

رادیو فردا **** "پدرخوانده در دیدار Raid"

Evening Standard "این نشان می دهد تضمین به بسته پانچ"

Den of Geek "عظیم سینمایی, مجموعه قصههای"

بار مالی ****

این بار * * * * ***

ناظر ****

گرما *****

ایمیل های روزانه ****

امپراتوری ****

یادداشت به ویراستاران

*بر اساس بارب 7-بعد تجمعی داده ها برای باندهای لندن قسمت 1, جمع آوری شده در انتقال از 22 – 29th آوریل است. این شامل خطی مشاهده بگیر تا VoD و تکرار و ثبت شده در سراسر سازگار با دستگاه های آسمان.

Sope Dirisu و جو کول

جو کول و Michelle Fairley

لی چارلز و Sope Dirisu

Sope Dirisu

Colm Meaney

Paapa Essiedu و جو کول

در مورد آسمان

با 24 میلیون مشتری در سراسر هفت کشور, آسمان, است, پیشرو در اروپا رسانه و سرگرمی شرکت مفتخر است به عنوان بخشی از Comcast در ، ما 32,000 کارکنان کمک اتصال مشتریان به بهترین سرگرمی های ورزشی, اخبار هنر و به خود ما محلی محتوای اصلی.

پس از موفقیت آسمان اصل مانند چرنوبیل ما طرح را به دو برابر سرمایه گذاری ما در محتوای اصلی توسط 2024. ما همچنین در حال توسعه یک تلویزیون جدید و فیلم استودیو, Sky Studios, Elstree که انتظار میرود منجر به ایجاد بیش از 2000 شغل جدید و تولید اضافی £3 میلیارد دلار از تولید و سرمایه گذاری در انگلستان خلاق بخش در پنج سال اول به تنهایی.

فن آوری ما اجازه می دهد تا مشتریان به تماشای آنچه که آنها می خواهند زمانی که آنها می خواهند و چگونه می خواهند و ما به عنوان اتصال میلیون ها نفر از خانواده ها به محتوای آنها عشق اعتقاد ما آن است که مسئولیت ما را به انجام آن را با خیال راحت. به همین دلیل ما در ارائه خدمات مانند آسمان پهن دوستان و آسمان بچه ها برنامه. و ما جریان آنلاین سرویس در حال حاضر تلویزیون بینندگان به ارمغان می آورد تمام لذت بردن از آسمان با انعطاف پذیری قرارداد-سرویس رایگان.

ما همچنین بر این باورند که شرکت ما در مقیاس یک مسئولیت است که می رود فراتر از کسب و کار ما و به جامعه. ما به تازگی اعلام کرد که یک سری از تعهدات برای کمک به مقابله با نژادی و بی عدالتی و بهبود تنوع و شمول است. برای اطمینان از تعهدات تحویل داده, آسمان, سرمایه گذاری خواهد شد £10million در هر سال در سراسر بازارهای آن برای هر یک از این سه سال آینده. ما متعهد به اروپا برای اولین بار خالص صفر کربن سرگرمی شرکت تا سال 2030 دو دهه قبل از ما و ما را به کارفرما به رسمیت شناخته شده توسط بار و Stonewall برای تعهد ما به تنوع.

در مورد AMC

AMC به برخی از محبوب ترین و تحسین شده برنامه های تلویزیونی. AMC اولین پایه کابل شبکه به همیشه برنده Emmy® Award for Outstanding Drama سریال Mad Men در سال 2008 که در آن رفت و در را به نفع خود جایزه آرزو چهار سال در یک ردیف قبل از Breaking Bad برنده آن در سال 2013 و 2014. شبکه های سری The Walking Dead, است, بالاترین امتیاز سریال در کابل تاریخچه. AMC در حال حاضر اصلی درام, سریال Better Call Saul, اعزام از جاهای دیگر Fear the Walking Dead, NOS4A2 مسابقه Soulmates, ترور, The Walking Dead, The Walking Dead: جهان فراتر و به تازگی greenlit 61 خیابان کوین می توانید F خود پانتئون و سرود ملی. AMC نیز بررسی معتبر جهان و بحث اصلی را نشان می دهد مانند Talking Dead AMC متفکرین و سوار با Norman Reedus. AMC است و متعلق به اداره شده توسط AMC Networks Inc.

و آن خواهر شبکههای IFC SundanceTV بی بی سی و امریکا و تلویزیون ما. AMC در دسترس است در تمام سیستم عامل ها از جمله در هوا آنلاین بر روی تقاضا و تلفن همراه.

در مورد آسمان Studios

آسمان استودیو به ارمغان می آورد به صفحه نمایش و داستان منحصر به فرد از بهترین استعداد در اروپا است.

ما توسعه و تولید و صندوق اصلی درام, کمدی و مستند برای آسمان 24m مشتریان و فراتر از آن با 52 اسکریپت را نشان می دهد در حال حاضر در تولید. ساختمان در موفقیت انتقادی-تحسین آسمان اصل از جمله امی و برنده چرنوبیل, بافتا برنده پاتریک ملروز و بین المللی بازدید بابل برلین و Riviera, Sky Studios, جدید, خلاق, خانه, آسمان صاف اصل مانند روز سوم با جود دارد ZeroZeroZero از سازندگان عموره و پاپ جدید کارگردان برنده جایزه آکادمی مدیر پائولو سورنتینو.

ما یک چالاک استودیو به دنبال بهترین داستان های ناگفته از صدای جدید در حالی که در کار خلاق و با همکاری امروز بهترین نویسندگان و تولید کنندگان و بر روی صفحه نمایش استعداد را به بیننده داستان آنها نمی خواهد پیدا کردن هر نقطه دیگری است.

با راه اندازی استعداد و قابلیت تولید در سراسر انگلستان و آلمان و ایتالیا و ما درک می کنیم محلی سلیقه در سراسر اروپا بهتر از هر کس دیگری و قصد دارد به بیش از دو برابر سرمایه گذاری ما در محتوای اصلی توسط 2024 به طور کامل پشتیبانی و حمایت Comcast NBC Universal.

ما همچنین در حال توسعه یک تلویزیون جدید و فیلم استودیو, Sky Studios, Elstree که انتظار میرود منجر به ایجاد بیش از 2000 شغل جدید و تولید اضافی £3 میلیارد دلار از تولید و سرمایه گذاری در انگلستان خلاق بخش در پنج سال اول به تنهایی.

Sky Studios سرمایه گذاری در اقتصاد فرهنگي و جهانی در بخش تولید با سهام عدالت در نه شرکت های تولید در بریتانیا و ایالات متحده از جمله انگلیسی پخت و خاموش خالق عشق تولیدات و برتر واقعیت جرم تولید کننده در آمریکا, مشتری, سرگرمی, خالق طولانی مدت آمار جامعی. Sky Studios سرمایه گذاری با کیفیت بالا, واقعی, متخصصان انفجار فیلم و شمال واقعی محصولات; سرگرمی و فرمت متخصص Znak, & Co (US & UK); تاریخ طبیعی تولید کننده واقعی به طبیعت; تولید, درام, فانوس دریایی و قایق داخل کشتی بازرگانی; و رشد کسب و کار قند, فیلم Chrysalis چشم انداز و Talos فیلم (US).

Sky Studios تولید شده در ژوئن 2019. ارشد تیم رهبری ارشد اجرایی گری دیوی, مدیر ارشد تجاری افسر جین Millichip رئیس مسئول امور مالی کارولین کوپر مدیر درام انگلستان کامرون روچ کارگردان کمدی بریتانیا جان Mountague مدیر اصلی تولید Sky Italia Nils هارتمن و مدیر اصلی محصولات Sky Deutschland مارکوس آمون.

در مورد NBCUniversal توزیع جهانی

NBCUniversal جهانی توزیع شده است و مسئول صدور مجوز و توزیع NBCUniversal محصول به تمام اشکال از تلویزیون و رسانه های جدید سیستم عامل در ایالات متحده و کانادا و در بیش از 200 سرزمین های بین المللی است. NBCUniversal محتوای نمونه کارها شامل گسترده و متنوع کتابخانه از بیش از 4500 فیلم های و 120,000 تلویزیون قسمت از جمله زمان و کلاسیک عناوین غیر اسکریپت, برنامه نویسی, بچه ها, ورزش, اخبار طولانی-فرم کوتاه و فرم برنامه نویسی از تصاویر جهانی تمرکز امکانات جهانی, تلویزیون, UCP, NBCUniversal بین المللی Studios, Sky Studios, NBC اواخر شب, خواص, دریم ورکز, انیمیشن, Telemundo, و تر, و همچنین به صورت محلی تولید محتوا از سراسر جهان است. جهانی توزیع شده است یک بخش از Comcast NBCUniversal.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن