اسمیتسونیان و ایالات متحده آمریکا امروز شبکه راه اندازی تابستان راهنمای یادگیری

اسمیتسونیان است توزیع رایگان در خانه, تابستان, راهنمای یادگیری برای K–8 زبان آموزان در همکاری با ایالات متحده

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

اسمیتسونیان است توزیع رایگان در خانه, تابستان, راهنمای یادگیری برای K–8 زبان آموزان در همکاری با ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. "تابستان سفر جاده" است که در 40 صفحه چاپ راهنمای فعالیت است که با استفاده از مجموعه گسترده و تخصص اسمیتسونیان به زبان آموزان در تابستان "سفر جاده" کشف شده است. از طریق دست به فعالیت های پازل و بازی های دانش آموزان را کشف موضوعات بنیادی در تاریخ و هنر. این راهنمای ویژگی های دو زبانه اسپانیایی/زبان انگلیسی مطالب.

"مواد آموزشی بر اساس اسمیتسونیان پژوهش مجموعه و برنامه نویسی تعامل و الهام بخشیدن به دانش آموزان و معلمان در سراسر کشور" گفت: Lonnie دسته دبیر اسمیتسونیان. "این راهنمای کمک خواهد کرد که اسمیتسونیان نه تنها رسیدن به هر کلاس درس در امریکا بلکه برای به اشتراک گذاشتن منابع ما فراتر از مکان های سنتی یادگیری و رسیدن دانش آموزان به جایی که آنها هستند."

"تابستان سفر جاده ای" با استفاده از این تم از یک سفر جاده ای و نمادین مجموعه از اسمیتسونیان برای اتصال فعالیت های در سراسر رشته. زبان آموزان را تشویق به اجازه دهید ذهن خود را سرگردان و در کشتی سوار در سفر به موزه اسمیتسونیان در واشنگتن, دی سی, ساخت توقف در طول راه به بازدید از یک هنرمند, گالری, کشف غذاهای محلی یادگیری در مورد حیات وحش محلی و خیلی بیشتر. این راهنمای است که به طور خاص طراحی شده برای ارائه فعالیت های که می توان بدون دسترسی به اینترنت و یا یک کامپیوتر است. به عنوان کشور همچنان به حرکت آموزش و پرورش در میان همه گیر اسمیتسونیان متوجه این مهم است که برای زبان آموزان جوان برای دسترسی به کیفیت بالا و منابع هایی که از تکنولوژی بالا به تکنولوژی رایگان.

"آموزش و پرورش مرکزی به ماموریت اسمیتسونیان" گفت: Ruki Neuhold-Ravikumar رئیس آموزش و پرورش در اسمیتسونیان. "به عنوان مدارس و اردوهای تابستانی در سراسر کشور حرکت به e-learning تمرکز ما روی پل زدن شکاف دیجیتال با ارائه دسترسی بیشتر منابع برای دانش آموزان و معلمان. ما هیجان زده به همکاری با ایالات متحده آمریکا امروز شبکه به آوردن مطالب جذاب اسمیتسونیان به خانه های سراسر کشور."

تابستان راهنمای یادگیری است و در حال توزیع در شهرستانها را انتخاب کنید ژوئن 30. اولیه توزیع 75,000 نسخه ارسال خواهد شد را انتخاب کنید تا سایت های مانند کتابخانه عمومی, Boys & Girls Clubs of America و اسمیتسونیان وابسته موزه در واشنگتن و چندین ایالت از جمله آریزونا, ایندیانا, تگزاس, گرجستان و ویرجینیا است. دانش آموزان و خانواده ها می تواند انتخاب کنید تا کپی از راهنمای به صورت رایگان و یا دانلود آن در اسمیتسونین آزمایشگاه یادگیری سایت. یک e-edition راهنمای نیز در دسترس خواهد بود در سراسر ایالات متحده آمریکا امروز شبکه.

"به عنوان یک بچه من را بررسی کنید به عنوان بسیاری از کتاب ها به عنوان من می تواند از کتابخانه محلی در طول تابستان گفت:" نیکول, Carroll, سردبیر ایالات متحده آمریکا امروز. "من قادر به بازدید از بسیاری از مکان های مختلف از طریق داستان. ما هیجان زده به شریک با اسمیتسونیان به ارائه این فرصت را به کودکان و نوجوانان در سراسر کشور با این جاده سفر راهنمای یادگیری."

در مورد اسمیتسونیان

از زمان تاسیس آن در سال 1846 موسسه اسمیتسونیان متعهد شده است برای الهام بخش نسل از طریق دانش و کشف. آن است که بزرگترین موزه آموزش و تحقیقات پیچیده متشکل از 19 موزه ملی پارک وحش آموزش و پرورش مرکز پژوهش امکانات و تجهیزات مراکز فرهنگی و کتابخانه ها. وجود دارد بیش از 6,300 اسمیتسونیان کارکنان و 6,900 داوطلبان. وجود دارد بیش از 22 میلیون بازدیدکننده داشته است به اسمیتسونیان در سال 2019. تعداد کل اشیاء و آثار هنری و نمونه در اسمیتسونیان تخمین زده می شود که نزدیک به 155 میلیون دلار است که نزدیک به 146 میلیون علمی نمونه در موزه ملی تاریخ طبیعی.

در مورد ایالات متحده آمریکا امروز شبکه

ایالات متحده آمریکا امروز شبکه بخشی از Gannett Co. Inc. ، بزرگترین محلی-به-رسانه ملی سازمان در کشور طراحی شده توسط برنده جایزه ما اتاق های خبر و راه حل های بازاریابی کسب و کار. با ریشه های عمیق در جوامع محلی در سراسر ایالات متحده آمریکا با بیش از 260 رسانه های محلی مارک به علاوه ایالات متحده آمریکا امروزما تعامل بیش از 150 میلیون نفر در هر ماه از طریق نمونه کارها متنوع از چند پلت فرم محتوا و ارائه تجارب است. برای اطلاعات بیشتر www.gannett.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن