سیگار کشیدن ممکن است دو خطر سکته مغزی برای آمریکایی های آفریقایی تبار

خطر سکته مغزی بیش از دو برابر برای آمریکایی های آفریقایی تبار که سیگار می کشند در مقایسه با همسالان خود nonsmo

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

خطر سکته مغزی بیش از دو برابر برای آمریکایی های آفریقایی تبار که سیگار می کشند در مقایسه با همسالان خود nonsmoking بر اساس یک مطالعه جدید.

"که در معرض خطر بالاتر می شود به تعداد سیگار در روز افزایش می یابد. بیشتر به شما دود بیشتر شما سکته مغزی" منجر نویسنده دکتر Adebamike Oshunbade گفت: در انتشار اخبار. او یک محقق فوق دکترا در دانشگاه می سی سی پی, مرکز پزشکی جکسون و همکار در انجمن قلب آمریکا توتون و تنباکو مقررات و اعتیاد مرکز.

محققان با بررسی بیش از یک دهه از داده ها از شرکت کنندگان در این Jackson, قلب, مطالعه, بزرگترین در ایالات متحده ارزیابی عوامل خطر قلبی-عروقی در میان آمریکایی های آفریقایی تبار. آن را شامل 5,306 شرکت کنندگان در سنین 21 تا 84.

مطالعه منتشر شده در روز شنبه در مجله انجمن قلب آمریکا یافت می شود خطر سکته مغزی شد و 2.5 برابر بیشتر برای زمان افراد سیگاری در مقایسه با افراد سیگاری است. تعداد روزانه سیگار ساخته شده تفاوت. خطر افزایش 2.3 بار برای افرادی که دودی یک به 19 سیگار در روز و 2.8 بار برای کسانی که دودی بیش از 20.

"ما همچنین ارزیابی میزان چرب تجمع پلاک در شریان کاروتید آفریقایی آمریکایی سیگاری ها با یک روش غیر تهاجمی به نام کاروتید intima media ضخامت" Oshunbade گفت. "ما در بر داشت شتاب تجمع چرب پلاک در برخی از عمده خونی از مغز افراد سیگاری که می تواند نقش مهمی در توسعه و سکته مغزی در میان آمریکایی های آفریقایی تبار."

نتایج مطالعه تقویت نیاز به صورت هدفمند برنامه های بهداشت برای آمریکایی های آفریقایی تبار, او گفت:.

"یافته های ما حمایت از اقدامات بهداشت عمومی به سمت کارگردانی مصرف دخانيات به خصوص در میان گروه های آسیب پذیر مانند آمریکایی های آفریقایی تبار. این امر به ویژه مهم است زیرا این جمعیت قرار داده شده اند توسط شرکت های دخانیات."

اگر سوالی دارید و یا نظرات در مورد این داستان لطفا به ایمیل editor@heart.org.

انجمن قلب آمریکا اخبار

انجمن قلب آمریکا اخبار را پوشش می دهد, بیماری قلبی, سکته مغزی و مرتبط با مسائل مربوط به سلامت. همه دیدگاه های مطرح شده در انجمن قلب آمریکا اخبار منعکس کننده موضع رسمی انجمن قلب آمریکا.

کپی رایت متعلق به و یا برگزار شده توسط انجمن قلب آمریکا, Inc. و همه حقوق محفوظ است. اجازه داده است بدون هیچ هزینه و بدون نیاز به درخواست برای لینک به, نقل قول, گزیده ای و یا چاپ مجدد از این داستان ها در هر رسانه ای به عنوان طولانی به عنوان متن تغییر داده است و مناسب اسناد ساخته شده است به انجمن قلب آمریکا ، مشاهده کامل شرایط و ضوابط استفاده.

مراقبت های بهداشتی سلب مسئولیت: این سایت و خدمات آن را تشکیل تمرین توصیه های پزشکی, تشخیص و یا درمان. همیشه بحث خود را به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی برای تشخیص و درمان از جمله خاص خود را پزشکی نیاز دارد. اگر شما و یا مشکوک است که شما باید یک مشکل پزشکی یا بیماری لطفا تماس بگیرید مراقبت های بهداشتی واجد شرایط حرفه ای بلافاصله. اگر شما در ایالات متحده و تجربه یک اورژانس پزشکی تماس با 911 تماس بگیرید و یا به صورت اورژانس پزشکی کمک بلافاصله.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب