پس چه بلن WONDERWORLD دقیقا ؟

به طوری که بلن WONDERWORLD تریلر کاملا چیزی متعجب? در خارج از شانس شما آن را از دست رفته شما می توانید آن را د

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

به طوری که بلن WONDERWORLD تریلر کاملا چیزی متعجب?

در خارج از شانس شما آن را از دست رفته شما می توانید آن را در اینجا:

بلن Wonderworld - دیدنی پیش نمایش | اعلام Trailera

مدیر Yuji Naka و شخصیت, طراح, Naoto Ohshima - اصلی سازندگان سونیک خارپشت. این دو باید پیوست برای اولین بار در 20 سال برای ایجاد یک action-platformer که عجیب و غریب و فوق العاده و کاملا جدید: بلن WONDERWORLD.

این involvements آبی, تاری, اصلی پدر و مادر است که احتمالا به اندازه کافی برای به دست آوردن برخی از شما هیجان زده اما شاید شما می خواهم به دانستن کمی بیشتر در مورد چه بازی.

خوب پس از آن.

چه بلن WONDERWORLD مورد ؟

شما را در نقش لئو و اما - دو قهرمان است که وارد مرموز و تئاتر خود را در این غریب و عجیب و غریب سرزمین Wonderworld.

اما همه چیز نیست به عنوان آنها باید در این غیر معمول زمین - مردم را در دل و ذهن ما از تعادل خارج است. به رهبری یک استاد نام بلن این دو مجموعه به این حرکت غیر قابل پیش بینی زمین و بازگرداندن شادی به ساکنان آن

چه چیزی شما را در بلن WONDERWORLD?

به عنوان آنها را اجرا و کشف Wonderworld, لئو و اما مواجه خواهد شد با تعداد زیادی از موانع و دشمنان است که مسدود کردن راه خود را و یا تهدید پایان پیش از موعد را به خود escapades

خوشبختانه قهرمانان دانید که چگونه به لباس به تحت تاثیر قرار دادن. شما قادر خواهید بود به کشف بیش از 80 لباس از عنکبوت به اختاپوس به شیرهای آتش نشانی. نه تنها این تغییر ظاهر فیزیکی خود آنها نیز رسوخ کردن این دو با توانایی های جدید است که به عنوان فوق العاده و تخیلی که در جهان خود را.

برای مثال بسته به ساز و برگ قهرمانان ما قادر خواهد بود برای زدن دشمنان راه رفتن در هوا یخ و دستکاری همه نوع از اشیاء. که واقعا تنها نوک یک کوه یخ - اما بسیاری از شادی در کشف بنابراین ما نمی خواهید به بیش از حد دور است.

که ساخت بلن WONDERWORLD?

این اولین عنوان از بلن شرکت - که ایجاد شده بود را با استعداد بازی ویدئویی توسعه دهندگان ویژوال هنرمندان و آهنگسازان هم برای گفتن داستان های جالب و ساخت در کلاس جهانی platformers.

با Yuji Naka کارگردانی بازی و Naoto Ohshima در هیئت مدیره به عنوان طراح شخصیت, آنها قطعا رو در سطح جهانی کمی پوشیده شده است. چه تر است, این اولین بار است که سازندگان سونیک خارپشت همکاری دارند در 20 سال است که فقط باعث می شود این پروژه هیجان انگیز تر است.

چه سیستم عامل است بلن WONDERWORLD آزاد ؟

شما قادر خواهید بود به بازی بلن WONDERWORLD در هر دو زمان و نسل بعدی کنسول ها و همچنین کامپیوتر.

به طور خاص این بازی را انتشار برای Xbox سری ایکس, ایکس باکس, پلی استیشن 5, پلی استیشن 4 و بخار.

ما باید خیلی بیشتر برای به اشتراک گذاشتن در مورد بازی در آینده پس از بررسی سایت رسمی و مطمئن شوید که به دنبال در رسانه های اجتماعی برای دریافت اخبار ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن