Sontiq™ میزبان وبینار رایگان در تامین مالی سلامتی برای کارکنان در طول Covid-19

Sontiqیک شرکت با تکنولوژی بالا امنیت و حفاظت از هویت شرکت امروز اعلام کرد یک منحصر به فرد 15 دقیقه وبینار در ی

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

Sontiqیک شرکت با تکنولوژی بالا امنیت و حفاظت از هویت شرکت امروز اعلام کرد یک منحصر به فرد 15 دقیقه وبینار در یکشنبه, ژوئن 10هفتم برای هر کسب و کار و ذینفعان علاقه مند به حفاظت از مالی شخصی و پروفایل خود را به کارکنان و خانواده ها است.

بررسی های اخیر توسط بنیاد ملی صندوق مالی آموزش و پرورش (NEFE) نشان می دهد که آیا کارکنان در حال ساخت under $50K و یا بیش از $100K همه آنها در رابطه با مالی سلامتی. Sontiq را وبینار تجهیز خواهد شد کسب و کار خود و برای درک بهتر آنچه شما می توانید انجام دهید برای کمک به کارکنان خود را از طریق تاثیر اقتصادی COVID-19 و کمک به بازگشت آنها را به آینده ای امن تر مالی.

Sontiq خواهد شد و همچنین به اشتراک گذاری یک نگاه منحصر به فرد در آن هوشمند, هویت, ابزار امنیتی, کیت متشکل از راه حل های موثر خدمات و مواد برای کمک به حفاظت از کارکنان خود را و خانواده خود را.

  • مطالب آموزشی | با طیف گسترده ای از دارایی های منحصر به فرد که آدرس همه چیز از نحوه شناسایی آخرین کلاهبرداری به گام اگر شما فکر می کنم هویت خود شده است به خطر بیافتد Sontiq کمک خواهد کرد که شما ارائه حق-زمان مواد است که تفاوت را.
  • سرقت هویت & حفاظت از دستگاه تلفن همراه راه حل | یادگیری در مورد آخرین خدمات ویژه و مزایای کارکنان تبلیغات بشود به دریافت تیم خود را محافظت شده در برابر متقلبان و کلاهبرداران تلاش خود را به سرقت اطلاعات شخصی و مالی.
  • فعال نقض داده ها, خدمات, | در زمانی که حریم خصوصی و امنیت مهم تر از همیشه خود را آماده کسب و کار و کارمندان برای پاسخ دادن فعالانه زمانی که یک حادثه امنیتی اتفاق می افتد از جمله نکات و توصیه های مناسب برای اطمینان از امنیت داده ها

در مورد Sontiq
Sontiq با تکنولوژی بالا است امنیت و حفاظت از هویت شرکت پشتیبانی کسب و کار و مصرف کنندگان با برنده جایزه محصولات ساخته شده برای محافظت از آنچه اهمیت ترین. Sontiq را مارک EZShield و IdentityForce ارائه طیف گسترده ای از هویت نظارت بر مرمت و پاسخ محصولات و خدمات است که توانمند سازی مشتریان به کمتر آسیب پذیر به مالی و عاطفی عواقب ناشی از سرقت هویت و cybercrimes. Sontiq یک شرکت نمونه کارها از فتیله گروه. اطلاعات بیشتر در www.sontiq.com و یا درگیر شدن با ما در Twitter, Facebook, LinkedInو یا یوتیوب.
 
###
 
©2020 Sontiq, Inc. همه علائم تجاری دیگر یا نام تجاری خواص صاحبان مربوطه می باشند. تمام حقوق محفوظ است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب