کره جنوبی در پاسخ با عصبانیت به ایران تهدید بیش از دارایی های منجمد

سئول را احضار سفیر ایران در کره جنوبی و تسلیم اعتراض تهران را تهدید به اقدام قانونی بیش از انجماد دارایی های ا

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

سئول را احضار سفیر ایران در کره جنوبی و تسلیم اعتراض تهران را تهدید به اقدام قانونی بیش از انجماد دارایی های ایران در کره جنوبی در بانک ها. جولیان Ryall گزارش.

سفیر ایران در سئول احضار شد به کره جنوبی وزارت امور خارجه روز سه شنبه به تسلیم اعتراض رسمی بیش از گزارش می دهد که تهران در نظر اقدام قانونی علیه سئول بیش از انجماد دارایی های ایران.

حدود 7 میلیارد دلار (€6.06 میلیارد دلار) در بودجه در حال حاضر برگزار می شود در دو کره جنوبی بانک ها اگر چه دارایی های منجمد شده پس از سپتامبر سال 2019 زمانی که چشم پوشی اعطا شده توسط ایالات متحده آمریکا برای واردات نفت از ایران تمام شده است.

بیشتر بخوانید: ایران میلیونر آخوندها نظامی و مبارزه برای ارز خارجی

ایران سخنگوی وزارت امور خارجه سید عباس موسوی روز یکشنبه هشدار داد اقدام قانونی در دیوان بین المللی دادگستری اگر کره همچنان حاضر به پرداخت پول است.

موسوی همچنین تشبیه روابط بین واشنگتن و سئول را به "استاد-بنده ارتباط" و گفت: به همین دلیل بود که سئول بود و ترس از نقض تحریم های جدید آمریکا علیه ایران.

سفیر ایران سعید Badamchi شبستری در دیدار با کوه Kyung-sok, مدیر-کل کره جنوبی وزارت امور خارجه بخش آفریقا و خاورمیانه وزارت امور که ابراز "تاسف" بیش از موسوی را "نامناسب" نظرات.

"این مقام مسئول به نام سفیر و ابراز تاسف بیش نامناسب اظهارات" کیم در-chul, سخنگوی وزارت گفت: به طور منظم نشست خبری, گزارش Yonhap news agency. "طرف ایرانی به نام برای درک و تاکید کرد که آن را موضع دولت ایران."

تحریم ها و نگرانی های امنیتی

بودجه یخ زده در کره جنوبی در بانک ها استفاده می شود به پرداخت هزینه برای واردات نفت از ایران به کره جنوبی و صادرات کالا به ایران است. این مکانیسم پرداخت بین دو کشور را به توقف آمد که واشنگتن — که قفل شده است و در مناقشه بر سر برنامه هستهای ایران به پایان رسید چشم پوشی مسلم صادرات نفت ایران به کره جنوبی.

کره جنوبی را متوقف کرده است و خرید نفت ایران از ماه مه سال 2019 زمانی که ایالات متحده متوقف صدور معافیت.

با توجه به این ایسنا, رئیس جمهور حسن روحانی در ژوئن 14 دستور فرماندار ملت, بانک مرکزی, Abdolnasser همتی به اتخاذ "اقدامات شرکت" از جمله حقوقی اقدام به نیروی کره جنوبی به انتشار بودجه.

ادامه مطلب: coronavirus در ایران: یک اشاره صخره?

رابرت نواز استاد روابط بین المللی در توکیو پردیس دانشگاه گفت: DW که تهران خواسته نشان می دهد که آن را به طور فزاینده ای احساس تاثیر تحریم های آمریکا.

"آن ها نه تنها تحریم ها هر چند" او گفت:. "نیز وجود دارد که نگرانی بیش از قیمت نفت و coronavirus همه گیر بنابراین به نظر می رسد که آنها به دنبال هر گونه سود مالی است که قادر خواهد بود برای کمک به آنها را حداقل در کوتاه مدت."

این کارشناس با اشاره به این که کره جنوبی دولت تحت فشار است از واشنگتن به شدت اعمال تحریم بر ایران است. "ما باید به یاد داشته باشید که سئول تحت فشار زیادی در حال حاضر از ما برای رفتن نیست نرم در ایران ،

کره جنوبی نگرانی های امنیتی همچنان کره شمالی و آن را به شدت متکی بر ما حمایت نظامی برای اطمینان از وجود دارد هیچ درگیری نظامی در سراسر منطقه غیرنظامی که تقسیم شبه جزیره کره. سئول خواهد بود میلی به آنتاگونيزه واشنگتن — با چه کسی آن را در حال حاضر تا حدودی متمرد رابطه به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است بارها و بارها اعلام کرد که سئول باید پرداخت به مراتب بیشتر برای نیروهای آمریکایی مستقر در جنوب.

هیچ جایگزین ؟

بیش از گذشته چند ماه سئول شده است ارائه کمک های انسان دوستانه به تهران از جمله دارو و تجهیزات پزشکی. در ماه ژوئن در سئول راه اندازی یک وزارت امور خارجه تیم به طور خاص گسترش کمک های انسان دوستانه به ایران مدت کوتاهی پس از ارائه $500,000 ارزش از داروها.

اما کمی وجود دارد در کره جنوبی دولت می تواند انجام دهد در ماده مسدود شده ایران بودجه ره جونگ-yil سابق کره جنوبی سفیر ژاپن و بریتانیا گفت: DW. وی با بیان این که تهران نیست درک که سئول دست به دست شد و به طور موثر گره خورده است.

ادامه مطلب: می توانید یک افزایش INSTEX واقعا کار را برای ایران است ؟

"کره جنوبی موظف است با این تحریم ها و دولت ایران باید درک کند که سئول است نه اقدام از طریق خود انتخاب در ماده اما به دلیل آن است که نیاز به," او گفت:. "این قوانین شده اند اعمال شده بر کره جنوبی به عنوان آنها تحميل شده در کشورهای دیگر است که باید به طور مشابه منجمد دارایی های ایران وجود دارد به سادگی هیچ جایگزین."

راه تاکید کرد که سئول و تهران داشته اند و تا حد زیادی رابطه پایدار برای بسیاری از سال و نه پیش بینی شرایط فعلی به تاثیر آن روابط در آینده اگر چه او اذعان کرد که رابطه بین ایران و آمریکا به نظر می رسد تلخ است.

"تنها راهی که من می توانید ببینید این بودجه می شود منتشر شده است که ایران و آمریکا برای دولت های خود را برای بهبود رابطه, رسیدن به برخی از موافقت نامه و واشنگتن برای لغو تحریم," او گفت:. "من با شما موافقم اما به نظر می رسد که بعید است در این نقطه در زمان."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن