SpaceX Dragon کپسول اسکله با ایستگاه فضایی بین المللی

برخی از 19 ساعت پس از انفجار از فلوریدا کپسول ساخته شده توسط ایلان خصوصی فضایی شرکت وارد در مقصد خود را. ناسا

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

برخی از 19 ساعت پس از انفجار از فلوریدا کپسول ساخته شده توسط ایلان خصوصی فضایی شرکت وارد در مقصد خود را. ناسا فضانوردان داگ هرلی و باب Behnken صرف خواهد شد تا چهار ماه در ISS است.

SpaceX را فضانورد-سوار اژدها کپسول وارد ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) در جمعه تنها چند ساعت پس از تاریخی شروع از فلوریدا.

ناسا فضانوردان داگ هرلی و باب Behnken گزارش داد که کپسول انجام شد به زیبایی به عنوان آنها در بسته برای docking.

کپسول کشیده تا به ایستگاه لنگر انداخت و به طور خودکار و بدون هر گونه کمک مورد نیاز است.

مدت کوتاهی پس از docking رسما به اتمام هرلی و Behnken مشخص شده در این لحظه تاریخی با تشکر SpaceX و ناسا خدمه است.

ادامه مطلب: آیا SpaceX راه اندازی آتش تا آمریکا و روسیه سفر به فضا رقابت ؟

Gleaming سفید کپسول به راحتی قابل رویت از ایستگاه و در آخرین ساعت قبل از متصل کردن بینندگان تحت درمان قرار گرفتند به تصاویر زنده از دو سفینه فضایی شناور به طور فزاینده ای کوچک فاصله از هم جدا در بالای اقیانوس اطلس و سپس آفریقا و پس از آن آسیا است.

SpaceX خصوصی موشک شرکت میلیاردر کارآفرین Elon Musk در روز شنبه راه اندازی دو آمریکایی ها به مدار از کیپ کاناورال در مسیر به ISS نقطه عطفی ماموریت به پایان رسید که روسیه انحصار در پروازهای فضایی سرنشین دار به ایستگاه.

تغییر چهره از سفر به فضا

ما-فضانوردان هرلی و Behnken خواهد شد در حال حاضر صرف بین یک تا چهار ماه روی ISS همراه خود را با ما و همکاران روس که در حال حاضر در هیئت مدیره.

در حالی که پردازنده آنها را در انجام آزمایش و به طور بالقوه شرکت در spacewalks به نصب تازه ایستگاه باتری.

ادامه مطلب: پس از آپولو: یک عصر جدید برای بشر آمریکا spaceflight

ماموریت علائم اولین بار است که یک بخش خصوصی ساخته شده است و متعلق به فضاپیما انجام دو فضانوردان به ISS در آن نزدیک به 20 سال سابقه.

ناسا امیدوار است که همکاری با SpaceX کمک خواهد کرد که حرکت انقلاب کسب و کار است که در نهایت به گسترش ماموریت به ماه و مریخ است.

rs/nm (AP dpa)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب