اسپانیا کاتالونیا منطقه تحمیل سخت ماسک مقررات

منطقه کاتالونیا تبدیل شده است برای اولین بار به گسترش در سراسر کشور بخشنامه در پوشیدن ماسک در ساخت آن اجباری د

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

منطقه کاتالونیا تبدیل شده است برای اولین بار به گسترش در سراسر کشور بخشنامه در پوشیدن ماسک در ساخت آن اجباری در تمام فاصله است. مقامات می گویند این حرکت در میان یک قطره در ماسک-پوشیدن نظم و انضباط.

سفارش ساخت ماسک صورت کاملا اجباری در رفت و به زور در شمال شرقی اسپانیا منطقه کاتالونیا در روز پنج شنبه با کسانی که نقض مقررات روبرو جریمه از €100 ($113).

سفارش اعلام شد روز چهارشنبه چهار روز پس از بیش از 200 ، 000 نفر در Segria منطقه قرار داده شد تحت مستند زیر تعدادی از coronavirus شیوع بیماری وجود دارد.

ماسک الزامی در سراسر اسپانیا در به اشتراک گذاشته فضاهای داخلی و خارج از منزل و همچنین زمانی که 1.5 متر (5 فوت) از فاصله فیزیکی نمی تواند حفظ شود اما کاتالونیا اول منطقه را به پوشیدن ماسک اجباری در همه شرایط بدون در نظر گرفتن فاصله.

مدت کوتاهی پس از آن باسک شهر Ordizia همچنین اعمال مشابه مقررات پس از یک خوشه از نزدیک به 50 نفر وجود دارد کشف شد.

ادامه مطلب: مستند و نژادپرستی دست به دست در کاتالونیا

کاهش در استفاده از ماسک صورت

کاتالونیا که دارای جمعیت 7.5 میلیون شاهد بزرگترین افزایش در تایید موارد جدید هر منطقه در اسپانیا پس از یک مستند در سراسر کشور برداشته شد در اواسط ماه ژوئن.

مقامات بهداشتی در این منطقه هشدار داده اند که بیمارستان ها در حال پر کردن و می تواند به زودی غرق می شود.

مقامات گفتند که تنگ تر اقدامات بودند با هدف مبارزه با یک کاهش قابل توجه در استفاده از ماسک های صورت توسط برخی از شهروندان است.

اسپانیا یکی از بدترین آمار کشورهای اروپایی با نزدیک به 270,000 عفونت و بیش از 28 ، 000 مرگ و میر.

پس از شک و تردید اولیه در بخشی از برخی از مقامات بهداشت و درمان با پوشیدن ماسک صورت در عمومی در حال حاضر به عنوان یک اقدام مهم در جلوگیری از گسترش coronavirus که به کشته شدن حداقل نیمی از یک میلیون نفر در سراسر جهان است.

tj/rs (Reuters, AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب