Spazio Lenovo: Lenovo اولین فروشگاه مفهوم در اروپا باز خواهد شد در میلان

Lenovo اولین فروشگاه مفهوم در اروپا − Spazio Lenovo − باز خواهد شد در میلان در ماه سپتامبر. متولد خارج از خیر

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

Lenovo اولین فروشگاه مفهوم در اروپا − Spazio Lenovo − باز خواهد شد در میلان در ماه سپتامبر. متولد خارج از خیر برش لبه آن را دید, Spazio خیر خواهد بود یک فرهنگی اکوسیستم اختصاص داده شده به نوآوری های دیجیتال; یک فضایی که ترکیبی از تعداد زیادی از تجربه با این شانس را به دریافت به دانستن در مورد آخرین فن آوری روند.

در علاوه بر این به فروشگاه و نمایشگاه Lenovo نوآورانه ترین محصولات Spazio خیر خواهد شد و شامل یک فضا برای رویدادهای; اتاق برای کارگاه های آموزشی جلسات و جلسات کسب و کار; مناطق اختصاص داده شده به خیر همکاران; Lenovo متفرقه; یک coworking منطقه و یک کافه.

Spazio خیر یک محل به تجربه دست اول خیر تکنولوژی و ارائه محصول در پر جنب و جوش و تحریک کننده محیط زیست اجازه می دهد مصرف کنندگان و مشتریان به دست آوردن بینش به آخرین فن آوری و روند تبادل ایده های یادگیری از طریق پلت فرم یادگیری و تاریخ سرگرمی و فعالیت تمام در حالی که کشف ارزش هایی که تعریف Lenovo با نام تجاری.

"Spazio خیر به ارمغان می آورد به خیر چشم انداز فن آوری دقیق برای همه به زندگی در یک فضای فیزیکی که در آن مردم می آیند و در ارتباط با تکنولوژی و ببینید که چگونه آن را می تواند به بهبود افراد زندگی و کسب و کار در حالی که استخراج بهتر اجتماعی نتایج" گفت: Luca Rossi, معاون ارشد دستگاه های هوشمند گروه خیر. "ما خوشحال هستند برای باز کردن اولین Lenovo فضا در اروپا و برای انجام این کار در میلان. بیشتر از همیشه در این لحظه از بازگشایی شرکت های به نام به همکاری با موسسات و جامعه برای ایجاد یک بحث جدید راه کار یادگیری و تعامل اجتماعی است و این مسئولیت ما را برای کمک به این پیشرفت. فناوری های کلیدی در اختیار کارگران و دانشجویان و مردم به طور کلی باقی می ماند مولد ادامه یادگیری, نگاهی به راه های جدید از سرگرمی و اقامت در تماس با خانواده و دوستان خود را در طول اضطراری و هدف ما این است که Spazio خیر می شود یک ملاقات که در آن مردم می توانند کشف پتانسیل عظیمی از تکنولوژی در حمایت از هوشمند زندگی و کار هوشمند و هوشمند یادگیری در حال حرکت رو به جلو".

Spazio خیر را شامل جامع ارائه رویدادها و فعالیت های فرهنگی و آموزشی پلت فرم در برنامه های مختلف از تکنولوژی با هدف متنوع مخاطبان از خانواده ها برای دانش آموزان و حرفه ای و یا کارآفرینان.

در مورد Lenovo

خیر (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) است ما 50 میلیارد دلار فورچون جهانی 500 شرکت با 63,000 کارکنان و عامل در 180 بازارهای سراسر جهان است. با تمرکز بر جسورانه چشم انداز برای ارائه فن آوری دقیق برای همه ما در حال توسعه جهان در حال تغییر فن آوری است که ایجاد یک جامع تر و قابل اعتماد و پایدار دیجیتال جامعه است. با طراحی مهندسی و ساختمان جهان کامل ترین مجموعه از دستگاه های هوشمند و زیرساخت های ما نیز پیشرو هوشمند تحول – برای ایجاد بهتر تجارب و فرصت ها برای میلیون ها نفر از مشتریان در سراسر جهان. برای اطلاعات بیشتر https://www.lenovo.com follow us on LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, Weibo و خوانده شده در مورد آخرین اخبار از طریق ما StoryHub.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب