سنبله در کره جنوبی عفونت های مرتبط به یک مرد شب

سئول بار دیگر تعطیل آن کافه ها و کاباره ها پس از افزایش در coronavirus عفونت در ارتباط بود و برگشت به کره جنوب

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

سئول بار دیگر تعطیل آن کافه ها و کاباره ها پس از افزایش در coronavirus عفونت در ارتباط بود و برگشت به کره جنوبی پایتخت سرگرمی منطقه. جدید ترین موارد ترسیم شده است به یک مرد.

کره جنوبی دستور داد تمام کافه ها و باشگاه ها در شهر سئول به بعد از ده ها تن از جدید کروناویروس عفونت ترسیم شد به یک شب آخر هفته گذشته.

این کشور آسیایی در روز یکشنبه گزارش 34 مورد جدید از کروناویروس اولین بار در یک ماه است که ملی افزایش روزانه افزایش یافته است بیش از 30. کره جنوبی ثبت شده 10,874 موارد COVID-19 نتیجه در 256 مرگ و میر.

بسیاری از موارد جدید مرتبط شده اند به کاباره ها در Itaewon یک سئول محله شناخته شده برای آن شب زنده داری. 29-سال-پیرمرد آزمایش مثبت برای coronavirus پس از بازدید از چندین باشگاه ها و میله وجود دارد آخر هفته گذشته.

ادامه مطلب: زن ویتنامی شکایت سئول برای 'زمان جنگ قتل عام'

"بی دقتی می تواند منجر به یک انفجار در عفونت" گفت: شهردار سئول پارک برنده-به زودی.

شهردار در روز شنبه دستور داد بیش از 2,100 کاباره ها میزبان بارها و دیسکو به طور نامحدود با اثر فوری.

فرماندار ایالت گیونگی-دو آن را احاطه کرده سئول به دنبال کت و شلوار در روز یکشنبه سفارش بیش از 5,7000 امکانات سرگرمی برای نزدیک کردن برای دو هفته.

'آن را بیش نیست تا زمانی که آن را بیش'

کره جنوبی برگزار شده است تا به عنوان یک مدل برای چگونه برای جلوگیری از گسترش این ویروس مرگبار و زندگی در آنجا آغاز شده بود به حالت عادی بازگشت. روز چهارشنبه دولت آرام بسیاری از اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

اما مقامات تخمین می زنند که حدود 7,200 مردم برای بازدید از موسسات آباد توسط 29 ساله و بسیاری از ترس است که موج دوم از عفونت می تواند پدیدار شود.

ادامه مطلب: Coronavirus: چگونه ورزش های اصلی در حال بازگشت در کره جنوبی

در پاسخ نخست وزیر کره جنوبی ماه Jae-در خواست مردم برای آرام باقی می ماند و محتاط.

"عفونت های خوشه ای که به تازگی رخ داده در سرگرمی امکانات مطرح است آگاهی که حتی در تثبیت فاز موقعیت های مشابه می تواند بوجود می آیند و دوباره در هر زمان در هر نقطه محصور شلوغ فضای" ماه گفت:.

"ما هرگز نباید پایین تر گارد ما در مورد بیماری پیشگیری," او گفت:, و اضافه کرد که کره جنوبی تا به حال "حق قرنطینه و سیستم های پزشکی همراه با تجربه برای پاسخ سریع به هر گونه عفونت غیر منتظره خوشه که ممکن است رخ دهد."

"بیش از این نمی تا زمانی که آن را بیش از" ماه گفت:.

kp/mm (خبرگزاری AP)

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن