ورزشی آماده بازگشت. Coronavirus ایده های دیگر است.

آن را واقعا بیش از سه ماه پس از ورزش بودند توقیف? قطعا آن را احساس می کند به مراتب طولانی تر است که مانند یک م

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

آن را واقعا بیش از سه ماه پس از ورزش بودند توقیف? قطعا آن را احساس می کند به مراتب طولانی تر است که مانند یک مه آلود و نیمه یاد رویا و یا باقی مانده از فراموش شده دوران. من دچار به فکر می کنم که ورزشکاران و طرفداران مثل من ممکن است خواسته شود به صبر کنید و حتی دیگر با هیچ پاک کردن بازه زمانی که بازی باز خواهد گشت. به نظر می رسد غیرممکن بی رحمانه است. البته تنها چیزی که ثابت crueler هنوز هم در تلاش است تا کیت کامل و caboodle کردیم تا دوباره در وسط یک بیماری همه گیر است که هرگز واقعا از بین رفت. یک راه وجود دارد آن را بکشید هر چند: قرار دادن یک hatpin از طریق جمعی ما قشر مغز تظاهر که اگر این مشکل حل شده است یا وجود ندارد و سربازی در COVID-19 گم می شود.

آیا احداث یک نیمه تراوا حباب مانند NBA, WNBA و لیگ برتر فوتبال و یا راه اندازی یک کوتاه 60-بازی فصل لیگ بیس بال در سراسر کشور شتابزده سرگیری ورزشی نشان دهنده اوج به خصوص آمریکا با نام تجاری از کره زمین ، در ازای کاربردی فدرال و دولت های محلی قادر به قرار دادن در کار و فداکاری نیاز به توقف COVID-19 گسترش, چیزی شبیه زندگی عادی باید احیا شود به عنوان به زودی به عنوان ممکن است به دلیل وجود دارد gobs از پول نقد در خطر است و عمیقا حوصله مخاطب مشاهده است تقاضاهای مصرانه برای چیزی جدید برای تماشای تلویزیون. و این تمایل تعلیق ناباوری به ناچار باعث آسیب بیشتر به کسانی که حداقل مجهز به تحمل آن است.

یک مشکل هر چند: واقعیت این است که شروع به بهم زدن سر خود را از شن و ماسه قرار دادن دروغ به این امید که ورزش خواهد پیروزمندانه آمد طوفان به بازگشت به زندگی بیشتر از وقفه. پنج MLB تیم تا به حال بازیکنان تست مثبت باعث MLB برای پایان دادن به بهار آموزش در فلوریدا و آریزونا. ده ها تن از ورزشکاران از Clemson, فلوریدا, هوستون, آیووا, خارجه کانزاس, دولت, LSU, تگزاس, ویسکانسین, و بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها قرارداد COVID-19 پس از شرکت داوطلبانه در تمرینات. این موارد آمد و ذهن شما بدون بدن تمام دانشجویان در حال حاضر به عنوان یک عفونت ممکن است بردار.

پس از روز را صرف در مورد رفتن به عنوان اگر همه گیر وجود ندارد نواک جوکوویچ شماره 1-رتبه بندی بازیکن تنیس در جهان ضد vaxxer و مشکوک سلامتی سیار آزمایش مثبت است. پس از انجام کشت از دیگر بازیکنان و مربیان شرکت کننده در این مسابقات صرف نظر از اینکه آنها به اشتراک گذاشته جوکوویچ امادگی برای خل نظریه. High school-aged ورزشکاران نیست ثابت ایمنی بدن یا نه باید NFL ستاره هاکی phenoms و گلف بازان حرفه ای.

به عنوان هیولایی روزانه گزارش در فلوریدا که در آن چند نرم افزار لیگ برنامه ریزی برای سرپا ایستادن کردن وضعیت بر روی زمین است و بدتر شدن روز به روز. هر مسئولین دولتی 2,783 موارد جدید و 55 اضافی مرگ و میر بودند انباشته در روز سه شنبه با شکستن رکورد قبلی. فرماندار ران DeSantis که باز دولت و قبل از آن توصیه می شود دستورالعمل های فدرال گفت: آن را امن برای انجام این کار است در برابر هر گونه تماس به اعمال جدید اقامت در خانه سفارش دهید. بیش از آخر هفته به او وعده داده شده برای سرکوب میله های اجتماعی که در آن فاصله اقدامات شد و نه اجرا. روز بعد 10 بازیکن و کارکنان از NWSL اورلاندو غرور آزمایش مثبت مجبور به عقب نشینی از مسابقات برنامه ریزی شده برگزار می شود در سالت لیک سیتی ایالت یوتا است. در توجه داشته باشید از گریم طنز تلاش خود را برای باقی می ماند از خود جدا بی اثر ثابت زمانی که یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان جرأت را به نمونه فلوریدا زندگی شبانه.

برای ماه اپیدیولوژی هشدار داده اند که اقدامات گسترده خواهد نیاز به انجام شود و نشانه در جهت ملاقات ورزشی برای بازگشت با خیال راحت. (در کشورهای دیگر که در آن همه گیر است که تحت یک معامله بزرگ بیشتر کنترل فن-رایگان بازی بازگشته اند.) حداقل برخی از بازیکنان NBA شروع به بپرسید که آیا به سلامت خود است که به ترتیب اولویت هر یک ESPN گزارش. ناشناس NBA اجرایی گفت: NBC Sports تام Haberstroh که biodome لیگ امیدوار به راست نمی خواهد به عنوان یک ویروس و ضد سپر. به جای "این یک مش کلاه" اجرایی گفت: با مربیان و کارکنان در مواجهه با بالاترین خطرات. Zachary Binney متخصص اپیدمیولوژی از دانشگاه اموری است که نوشته شده است به طور گسترده مورد مشکلات بالقوه تمام ورزشی لیگ صورت آنها باید سعی کنید به jumpstart فصل خود عمیقا نگران امکان حتی واضح تر سنبله در ایالت فلوریدا است که NBA قادر نخواهد بود به دیوار ، "من می ترسم این همه در مورد رفتن گلابی شکل به هر حال," او گفت:.

که ظاهرا خواهد بود که هزینه انجام کسب و کار. زمانی که مثبت آزمون ساخته شده در مکان های عمومی, طرفداران و بازیکنان خود را برای مقابله با آن و حفظ و سنگ زنی رو به جلو است.

"شما می توانید هر دو وحشت و نگه داشتن بازی بازی ها و یا فرستادن مردم به خانه که بیمار هستند و نگه داشتن بازی" Houston Rockets صاحب Tillman Fertitta گفت: در روز سه شنبه. "و این چیزی است که ما قصد داریم برای دیدن—چه اتفاقی خواهد افتاد."

با کنار گذاشتن دقیقا همان است که Fertitta یک میلیاردر تهمت حامی با یک میل شدید برای فشردن هر دلار در دسترس از مشتریان خود را و گاهی اوقات درهم کوبیدن بیش از زايمان به معنای "ما" او را از اشتباه نیست.

با وجود ترسیم آزمایش های گسترده ای از پروتکل های ایمنی و الزامات مورد نیاز برای آن پناه میبرند در دیزنی جهان وجود دارد و اعلام کرد معیار است که اگر ملاقات خواهد قرار دادن یک توقف به بوت NBA فصل است. کالج فوتبال نیز به نظر می رسد مصمم به سالی جلو عواقب گم می شود. به عنوان Binney اشاره کرد اگر برخی از ثروتمندترین NCAA مدارس نمی تواند نگه داشتن بازیکنان امن و غیر نیروگاه موسسات آموزش عالی با مشکل جدی است که کل مفهوم فوتبال در پاییز.

قبل از ورود به حدود 770 NBA, ورزشکاران, کارکنان, و کارکنان دفتر و تا 1600 در مجموع افراد نیاز به آزمایش می شود برای رمان coronavirus. در آنچه باید به عنوان یک شگفتی آمده به هیچ وجه یک "تعداد قابل توجهی از تست مثبت" خواهد رسید روزهای آینده با توجه به ESPN آدریان Wojnarowski.

حتی کمتر تعجب آور است که چگونه Wojnarowski گسترش در این بیت از اطلاعات است. 16 تیم NBA است که در حال حاضر واجد شرایط برای برگشتی تا به حال کمتر به نگرانی در مورد از باقی مانده شش. شما ببینید هر "بازیکنان کلیدی" که قرارداد یک بیماری ویروسی است که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 120,000 آمریکایی و 476,000 مردم در سراسر جهان در حال حاضر هنوز هم مقدار زیادی از زمان را به نیروی تازه یافتن و بازگشت به اوج شرایط فیزیکی اواسط ماه اوت زمانی که postseason آغاز می شود. "همه [تیم] نگران به بافت نرم آسیب," او اضافه شده در توییتر.

چند دقیقه بعد و شاید تحقق است که او می خواهم پیشنهاد قرار دادن زندگی مردم در خطر بود و کمتر نگرانی از شد از نگرانی ثانویه به حذفی بذر Wojnarowski در توئیتر خود نوشت: "همه این البته امیدوار است که این بازیکنان تست مثبت تجربه کمی اگر هیچ علائم. در حالی که آمار در کنار سالم و جوان بازیکنان NBA تبدیل شدن به نه به طور جدی بیمار به دلیل coronavirus هیچ تضمینی وجود ندارد."

Wojnarowski نیست تنها ورزشی yakker که furrowed پیشانی خود را و این باورند ممکن است در مورد بازار ناکارآمدی است که می تواند بهره برداری در حین جهانی همه گیر.

از آن آسان است برای دیدن Wojnarowski و Breen فریم به عنوان سنگدلانه و کوته دلیل آن است. بهترین سناریو آنها غافل از سلامت طولانی مدت اثرات برای کسانی که بهبود می یابند و یا در حال رشد از افرادی که هنوز هم در حال برخورد با دلخراش علائم پس از سه ماه از "معتدل" مورد." اما تجزیه و تحلیل خود را از آنچه که به ارزش شکافها در صورت چسبیده با بهترین-برنامه گذاشته از حرفه ای و آماتور لیگ یکسان است که با استفاده از همان blinkered حساب دیفرانسیل و انتگرال و به طور موثر به رد NBA کمیسر آدم نقره وعده که "داده و نه تاریخ" خواهد دیکته لیگ رفتار. .

Don't get it twisted. من آشفته ورزشی فن که می خواهم هک کردن یک مناسب و معقول تکه از خود من گوشت اگر آن را به معنای قادر بودن به حمام افتاب گرفتن در شکوه از یک دلتنگ متس-رشته کوه های راکی اواسط هفته شیب در حال حاضر. اما این کشور هنوز قرار نیست در لعنتی کاری که لازم بود. یک اقدام پیشگیرانه به عنوان uncontroversial به پوشیدن ماسک بوده است کاهش می یابد به خنگ فرهنگ-جنگ علوفه می گویند هیچ چیز از عدم ساخت های مورد نیاز آزمون, ظرفیت و یا ارائه برای میلیون ها نفر که شغل خود را از دست داده و همراه با پوشش بهداشت و درمان. هنگامی که K-12 دانش آموزان مطمئن نیستید که وقتی آنها را پشت در کلاس های درس و حتی کمتر ضامن به زمانی که و یا اگر یک واکسن را وارد ورزش می توانید صبر کنید. ورزشی است صبر کنید.

و برای کسانی که فکر می کنم آن را احمقانه به اخم در مورد بی عدالتی fobbed در بسیار ثروتمند کار در کلاس توسط خود را حتی به مراتب ثروتمندتر کارفرمایان و پخش شرکای فقط صبر کنید تا زمانی که رئیس خود تصمیم می گیرد آن زمان را برای شما به دوباره به دفتر و یا رستوران و یا محل خود را در پشت یک خرده فروشی ضد. گفت: رئیس مجوز و پروانه نمی تواند در پردهی دلتنگ زبان مورد شعر بازی یا بوق مرثیه به امریکا سرگرمی ملی, تا مطمئن شوید. اما توسط قلاب و یا با خم کردن آنها میمون همان استدلال در مورد نخستین ضرر و زیان مالی و نیاز گسترده به سیاست های ریاضت اقتصادی در حالی که انجام بهترین سطح خود را برای شکستن اتحاد خود را. آن روز در حال آمدن است و زودتر از شما ممکن است فکر می کنم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن