Spotify در جشن LGBTQIA+ سازندگان و طرفداران با ما 2020 غرور کمپین

بیایید آن روبرو هستند: غرور به نظر می رسد کمی متفاوت در این سال با شهرستانها در سراسر جهان قادر به میزبان جشن

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

بیایید آن روبرو هستند: غرور به نظر می رسد کمی متفاوت در این سال با شهرستانها در سراسر جهان قادر به میزبان جشن به افتخار LGBTQIA+ جامعه نمایندگی و پیشرفت است. اما اگر چه عجیب و غریب مردمی و متحدان نمی توانید نگاهی به خیابان ها با پرچم شناور و جشنواره ها در این تابستان ما می توانیم تمام جشن احساس غرور و افتخار و با هم آمده است که از جریان LGBTQIA+ هنرمندان و سازندگان.

Spotify در توانایی منحصر به فرد برای الهام بخشیدن و رانندگی تغییر مثبت از طریق قدرت صوتی. در این زمان ما می دانیم که احساسات هم و تجارب مشترک هرگز مهم تر بوده است به همین دلیل است که امروز ما در حال رونمايي بر خلاف هر گونه دیگر—Spotify را در سال 2020 جهانی غرور کمپین جشن LGBTQIA+ سازندگان و اتصال آنها را به طرفداران در سراسر جهان است.

 بر خلاف هر گونه دیگر است همه چیز در مورد توانمند سازی LGBTQIA+ سازندگان به آغوش منحصر به فرد خود را و اتصال به موجود و جدید مخاطبان از طریق قدرت موسیقی و پادکست ها. بر خلاف هر گونه دیگر کمپین بازاریابی که در 38 کشور که در آن غرور است جشن شامل یک عنصر کلیدی—پیشرفت پرچم—طراحی شده توسط Daniel کوازار در سال 2018 است. پیشرفت پرچم می افزاید: پنج راه راه به سنتی رنگین کمان غرور پرچم را بهتر شامل ترانس و غیر دودویی افراد جوامع به حاشیه رانده شده از رنگ و کسانی که ما از دست داده اند به ایدز و کسانی که با اچ آی وی زندگی امروز در عجیب و غریب نمایندگی.

به علاوه ما غرور 2020 کمپین امکانات جدید مطالب و تجربیات بر روی پلت فرم در دسترس همه در تقویت: غرور hub در Spotify در. هر لیست پخش آهنگ و پادکست است که به عنوان منحصر به فرد به عنوان فردی که در آن ایجاد شده—که بدان معنی است که وجود دارد چیزی برای هر کس. چک کردن آنچه در دسترس در داخل تقویت: غرور hub.

خانه ، سالن پخش

از Kiki مطرح و در حال حاضر افسانه ای خانه و سالن جامعه ساخته شده پایدار را در مدرن فرهنگ پاپ. این لیست پخش سری در همکاری با مطرح باند طراح رقص لاغر Pucci Garcon, جشن نمادین جنبش با سرپرستی لیست پخش با ارقام بالا از سالن فرهنگ از جمله جیسون Ozzie خاکستر, Byrell بزرگ, جک Mizrahi گوچیو Jonovia تعقیب.

غرور مضمون لیست پخش

توپی شامل انواع سرپرستی غرور با مضمون لیست پخش برای هر شنونده مانند غرور کلاسیک, لاتین, غرور, جایگزین پراید, Queer as Folk, Disco Fever, عجیب و غریب با مضمون کیهانی لیست پخش و بیشتر. علاوه بر این ما گل سرسبد عجیب و غریب لیست پخش در حال حاضر: بر خلاف هر گونه دیگر بیشتر بر پویایی در حال ظهور و ایجاد صداهای عجیب و غریب در موسیقی است.

LGBTQIA+ صدای

این پادکست رسمی لیست پخش که شامل نشان می دهد از میزبان مانند پاتریک Hinds (True Crime وسواس), Em شولتز (و به همین دلیل ما نوشیدنی) و بون یانگ و مت راجرز (لاس Culturistas), خواهد شد و پس از راه اندازی کلید سرپرستی پادکست لیست پخش با آیکون های جی جی, زرق و برق دار و بنیتو اسکینر.

علاوه بر این سازندگان و طرفداران می توانند جشن بر خلاف دیگر کمپین با تجاوز+ Soundtrack های اجتماعی به اشتراک گذاری کارت های که برجسته عجیب و غریب لحظه از طریق آهنگ. این کارت دارای پنج دهید که اختصاص آهنگ های خاص, زندگی, لحظه, مانند, اولین عشق, اولین عجیب و غریب هنرمند آنها شنیده اولین پراید, و بیشتر. آنها سپس ارسال کارت خود را به داستان/خوراک دعوت طرفداران به سهم خود و در نهایت ایجاد یک جهانی عجیب و غریب مشترک موسیقی متن فیلم.

و از آنجا که هیچ غرور جشن خواهد بود کامل بدون رنگین کمان و کاربران می تواند به جلو نگاه به مضمون شگفتی داخل توپی از جمله ویژگی های است که نور با رنگ به عنوان طرفداران حرکت محتوا.

اگر چه غرور ممکن است نگاه کمی متفاوت در این سال ما می توانیم هر یک به نوبه خود تا حجم آن را بر خلاف هر گونه دیگر است.

نگه داشتن جشن غرور از طریق کل ماه ژوئن با Spotify تک آهنگ ها و لیست پخش سرپرستی LGBTQIA+ سازندگان و tastemakers.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن