Spotify در حال حاضر در دسترس در روسیه و کرواسی اوکراین و 10 دیگر بازارهای اروپایی

Spotify در راه اندازی 13 بازارهای جدید در سراسر اروپا و آوردن تعداد کل بازار به 92. در حال حاضر کاربران در آلب

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

Spotify در راه اندازی 13 بازارهای جدید در سراسر اروپا و آوردن تعداد کل بازار به 92. در حال حاضر کاربران در آلبانی, بلاروس, بوسنی و هرزگوین, کرواسی, قزاقستان, کوزوو, مولداوی, مونته نگرو, شمال مقدونیه, روسیه, صربستان, اسلوونیو اوکراین می تواند لذت بردن از یک تجربه گوش دادن که شامل 50 میلیون آهنگ 4 میلیارد لیست پخش و موسیقی محلی شخصی ویژگی های.

ما گسترش در اروپا می آید به عنوان مصرف کنندگان در منطقه در آغوش جریان است. روسیه به ویژه در یکی از جهان بالا 20 بزرگترین جریان بازار و راه اندازی درب باز می شود برای نزدیک به 250 میلیون طرفداران شروع به کشف موسیقی جدید از کشور خود و در سراسر جهان است. کاربران در این 13 بازارهای ملحق خواهد شد Spotify موجود 286 میلیون شنونده و 130 میلیون حق بیمه مشترکان پس از آن نیز یک لحظه برای هنرمندان خواهد بود که قادر به تعامل با طرفداران بیشتر از همیشه در به طور فزاینده ای در جهان متصل.

سلام Spotify در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع

"روسیه فوق العاده غنی فرهنگ موسیقی و به بهترین خدمت به این بازار ما در حال راه اندازی یک سفارشی ساخته شده تجربه می گوید:" گوستاو GyllenhammarSpotify در معاونت بازار و رشد مشترک. "Spotify ورود در روسیه و همچنین اضافی 12 کشور اروپایی یک گام بزرگ به جلو در ما به طور کلی رشد جهانی استراتژی است. یک قطعه اساسی از این استراتژی است که متصل ماندن به فرهنگ جهانی در حالی که اجازه می دهد اتاق محلی برای سازگاری و ما قطعا زمانی که با این راه اندازی شد. تیم ما در زمین است که با همکاری نزدیک با نوازندگان محلی و برچسب و فرهنگی tastemakers به ارائه یک انقلابی به طور کامل و بی نظیر موسیقی روسیه تجربه به مطمئن شوید که Spotify در حال رفتن به دوست شود."

به افتخار این 13 بازارهای جدید در اینجا 13 حقایق سرگرم کننده و ویژگی های کاربران در روسیه و فراتر از آن می تواند به جلو نگاه به.

در تمام 13 بازار:

  1. ما به معرفی 200 لیست پخش جدید هنرمندان از سراسر منطقه است که در دسترس هستند برای طرفداران در سراسر جهان است.
  2. با راه اندازی در این 13 بازارهای ما در حال اضافه کردن اتاق برای میلیاردها خالق و فن-ساخته شده پخش می شود به مخلوط اضافه شده که کاربران می توانند پیدا کردن یک لیست پخش برای هر خلق و خوی و یا لحظه ای.
  3. این Spotify برای هنرمندان پلت فرم است که ارائه می دهد ابزار است که کمک به هنرمندان و مدیران و برچسب ردیابی زمان واقعی آمار برای نسخه های جدید درک مخاطبان خود ارتباط عمیق تر با طرفداران و اجرای کسب و کار خود را نیز در دسترس خواهد بود در این بازار.
  4. تمام 13 بازارهای قادر خواهد بود برای لذت بردن از آگهی پشتیبانی برنامه Spotify در به صورت رایگان.
  5. که گفت: کاربران می توانید ارتقاء به حق بیمه Spotify در برای نهایی Spotify تجربه. به علاوه حق بیمه طرح خانواده در دسترس است تا شش اعضای خانواده زیر یک سقف زندگی می Spotify در حق بیمه اواز یا موسیقی دو در دسترس است برای زوج و حق بیمه Spotify در برای دانش آموزان دور از مخلوط برای بیشتر زحمت کش انواع هشت از 13 بازار.

روسیه خاص:

  1. با توجه به فدراسیون بین المللی Phonographic صنعت (IFPI) روسیه است 17-بزرگترین جریان بازار در جهان و در سرعت به توان 10-بزرگترین جریان بازار تا سال 2030.
  2. تقریبا 100 لیست های پخش در سراسر برخی از محبوب ترین ژانرهای شده اند سرپرستی و خواهد شد به طور منظم به روز شده توسط تیم ما از کارشناسان موسیقی. روسی کاربران می توانید هیجان زده برای بالا لیست های پخش مانند داغ, بازدید, روسیه, آهنگ های جدید جمعه, روسیه, این است که در روسیه و کاملا تازه است.
  3. علاوه بر این نوع لیست های پخش مانند Hip-Hop, توپ, پاپ, Non-Stop, سنگ, امروز, سولاریس, Indie در, تیم ملی را از ویژگی های محلی و جهانی هنرمندان در سراسر بسیاری از سبک های.
  4. طرفداران خاص هنرمند است ؟ نگاه کردن "بازیگران" لیست های پخش مانند این است که چهره این از بین رفته است.Fludd این است که کمی بزرگ این است که نینا Kraviz این است که رئوف & Faik این Noize MC این Макс Барских این Клава Кока این Тима Белорусских این Шарлот این СБПЧ و بسیاری دیگر.
  5. نیز وجود دارد مربوط به موضوعی لیست پخش برای هر خلق و خوی از جمله نور نفس شما را می خوانم و نقص, روسی, هزاره, دیزنی, بازدید, این است که قطعا عشق Hygge, کوتاه, مو کوتاه, زندگی, زیبا, آرام, شب, آن را پیچیده است.
  6. Spotify موسیقی موتور توصیه در حال حاضر می تواند تبدیل به زبان محلی به طوری که کاربران می توانند لذت بردن از شخصی کشف ویژگی های از قبیل روزانه مخلوط, انتشار, رادار, و کشف هفتگی.
  7. Instagram کاربران در نهایت قادر خواهد بود برای فعال مدتها در انتظار Instagram موسیقی داستان از ویژگی های است که اجازه می دهد تا شنوندگان به اشتراک گذاشتن آهنگ های هنرمندان آلبوم ها و لیست پخش در داستان های خود را.

شنوندگان از سراسر جهان در حال حاضر می تواند لحن به لیست پخش مانند داغ بازدید روسیه و بسیاری از بیشتر. بررسي فايلهاي بالا برای تلفن های موبایل از یکی از Spotify در جدیدترین بازارهای زیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن