اسپرینگر طبیعت, گروه جدید باز می شود آن را hub در لیسبون

علمی بین المللی ناشر Springer, طبیعت امروز شروع می شود روند یکپارچه سازی آن برای اولین بار همکاران در لیسبون ک

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

علمی بین المللی ناشر Springer, طبیعت امروز شروع می شود روند یکپارچه سازی آن برای اولین بار همکاران در لیسبون که در آن ایجاد خواهد شد بیش از 30 شغل جدید تا پایان سال 2020 است. این اولین مرحله از استراتژی توسعه بلند مدت بر اساس ایجاد یک مرکز نوآوری اهرمی منابع انسانی به شدت تخصصی فن آوری اطلاعات مانند نرم افزار برنامه نویسان و مدیران پروژه به دانشمندان داده و نرم افزار تحلیلگران در فن آوری اطلاعات.

این اسپرینگر طبیعت است که بخشی از برخی از نشریات علمی با بزرگترین رسمیت شناختن جهانی از جمله به عنوان طبیعت در نظر گرفته با نفوذ ترین مجله در جهان, طبیعت, تحقیق, Springer, BMC و انتشارات palgrave Macmillan. اسپرینگر طبیعت ارائه یک رکورد قابل توجهی از نشریه علمی است که با پشتیبانی بیش از 3000 نمایه مجلات علمی مسئول انتشار 340,000 مقالات در طول سال 2019 شد همچنین در ارتباط با انتشار بیش از 13000 کتاب. همچنین باید اشاره کرد که برای بیست سال گذشته این شرکت بوده است که منجر به انتقال به باز کردن دسترسی به نشریات علمی (Open Access) و همچنان به سرمایه گذاری استراتژیک در توسعه زیرساخت های دیجیتال خود را برای ارائه به مشتریان خود خدمات با کیفیت برتر. .

با حدود 10000 کارکنان گسترش بیش از بیش از 50 کشور Springer, طبیعت فرض خود را به عنوان یک مرجع ضروری برای تولید دانش از طریق انتشار محتوای با کیفیت بالا است که منجر به کشف جدید علمی راه حل. در چند ماه گذشته این شرکت کمک قابل توجهی به واکنش جهانی به وضعیت همه گیر با اجازه دادن به دسترسی رایگان به بیش از 19,000 COVID-19 مربوط به مقالات و کتاب فصل و همچنین انتشار بیش از 500 جدید هدفمند کردن مقالات به طور خاص برای این موضوع است که منجر به افزایش حدود 45% در دسترسی آنلاین به محتویات آن است.

به منظور تقویت موقعیت رهبری در ساختمان آینده از انتشارات علمی اسپرینگر طبیعت است تعریف یک چشم انداز استراتژیک مبتنی بر گسترش آن دیجیتال و فن آوری منابع. در حال حاضر این شرکت حدود 450 متخصصان مشغول به کار در یک شبکه از نقاط جغرافیایی مختلف مانند لندن, برلین, Pune, New York, مادرید, دوردرخت و هایدلبرگ. این چند رشته ای تیم مسئول برای توسعه دیجیتال محصولات و خدمات به منظور پاسخگویی به نیازهای کاربران و جامعه علمی در نتیجه حمایت از این شرکت اهداف استراتژیک.

در این زمینه Jan-Erik de Boer, CIO از اسپرینگر طبیعت اشاره می کند که: "فن آوری های دیجیتال و متعاقب اجرای سیستم های نوآورانه و گردش اساسی بردار برای کسب و کار ما. هنگامی که ما فکر می کنم در مورد گسترش ما شناسایی لیسبون به عنوان راهبردی کانون است که به ما اجازه خواهد داد برای تقویت تیم های چند رشته ای ما و به حمایت بیشتر برای ما جهانی نشریات دیجیتال. ما بسیار خوشحال می شود قادر به شروع به استقبال ما کارکنان و نگاه به جلو به تشکیل یک تیم بسیار عالی در طول این سال است. در حال حاضر ما کار از راه دور و همکاری ما ادامه خواهد داد به تحقق قصد اقامت در یک محل سکونت دائمی در ماه های آینده. "

با استفاده از این مکان جدید در لیسبون و متعدد مزایای اضافی - مانند خصوصی بیمه سلامت, زمان تخصیص 10 درصد از زمان کار) برای پروژه های خلاق و یا حتی teleworking انعطاف پذیری ما متقاعد شده است که اسپرینگر طبیعت ارائه خود را به عنوان یک شرکت با یک پتانسیل قوی برای جذابیت در جنوب اروپا است. اطلاعات بیشتر در مورد تکنولوژی است که تأثیر این منطقه از نشریه علمی و همچنین در موقعیت شغلی در این شرکت در حال حاضر باز را می توان در اینجا .

در مورد اسپرینگر طبیعت, گروه

اسپرینگر طبیعت باز می شود درب به کشف برای محققان و آموزگاران و پزشکان و سایر حرفه ای ها. هر روز در سراسر جهان ما تدريجا کتاب و مجلات و سیستم عامل و فن آوری راه حل های رسیدن به میلیون ها نفر از مردم است. برای بیش از 175 سال مارک های ما و چاپی بوده است یک منبع قابل اعتماد از دانش به این جوامع و امروز بیش از همیشه ما آن را به عنوان مسئولیت ما را به اطمینان حاصل شود که دانش بنیادی را می توان تایید درک و استفاده جوامع ما - آنها را قادر می سازد برای بهبود نتایج پیشرفت و بهره مندی نسل است که به دنبال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن