سربرنیتسا سالگرد 25th تحت الشعاع قرار توسط coronavirus

یک مدرج-برگشت از مراسم برگزار شده به مناسبت ربع قرن پس از کشتار 8000 مسلمان و مردان و پسران در طول جنگ بوسنی.

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

یک مدرج-برگشت از مراسم برگزار شده به مناسبت ربع قرن پس از کشتار 8000 مسلمان و مردان و پسران در طول جنگ بوسنی. دفن خدمات برگزار شد به تازگی برای بازیافت باقی می ماند و نه قربانیان.

مراسمی به مناسبت سالگرد 25 از سربرنیتسا صورت گرفت در روز شنبه در Potocari در بوسنی و هرزگوین در نزدیکی این سایت از چه نظر گرفته شده است بدترین حملات در خاک اروپا پس از جنگ جهانی دوم است.

سازمان در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک خدمات بزرگ به افتخار خاطرات از حدود 8000 مرد و پسر کشته شده در کشتار هدفمند. اما یک رویداد بزرگ بود که لغو شد به دلیل محدودیت های ناشی از کوروناویروس.

A woman cries at a graveyard ahead of a funeral in Potocari near Srebrenica, Bosnia and Herzegovina as Bosnia marks the 25th anniversary of the Srebrenica massacre.

فریادهای یک زن در قبرستان پیش از یک مراسم تشییع جنازه در Potocari نزدیکی برگزاری

به طور معمول ده ها هزار نفر از مردم با حضور در این مراسم اما در این سال برخی از 50 نفر — اکثر رهبران محلی و رفتند — در زمان با صندلی قرار داده شده و حداقل یک متر از هم جدا اجتماعی را حفظ فاصله قوانین.

پیام های ویدئویی از بیش از 35 فعلی و سابق رهبران جهان از جمله رییس جمهور آلمان فرانک والتر اشتاین مایر و رئیس جمهور سابق آمریکا بیل کلینتون کرده است ،

سربرنیتسا صورت گرفت نسبت به پایان 1992-95 جنگ بوسنی که دیدم صرب مبارزه علیه بوسنیایی و کروات.

نه بیشتر قربانیان افتخار

در 11 ژوئیه سال 1995 بوسنی شبه نظامیان حمله کردند شهر را از اتهام نسل کشی در شرق بوسنی و در عرض چند روز از کشته شدن برخی از 8000 مسلمان و مردان و پسران است.

تا به حال باقی مانده است تقریبا 6,900 قربانیان پیدا شده است و مشخص شده در بیش از 80 گورهای دسته جمعی. هر سال بیشتر بدن در حال کشف و reburied.

پس صبح مراسم در روز شنبه باقی می ماند و نه قربانیان بهبود در سال گذشته گذاشته شد و به استراحت در یک مراسم تشییع جنازه در گورستان یادبود در Potocari یک روستا فقط در خارج از اتهام نسل کشی است که در خدمت به عنوان پایه ای برای سازمان ملل متحد نیروی حفاظت در طول جنگ است.

شرکت کنندگان در دعا برای دفن شده است و بقایای آن هنوز هم از دست رفته را در یک روز بهبود, بوسنی, روزنامه Dnevni avaz گزارش شده است.

Coffins being carried (Reuters/D. Ruvic)

بقایای نه بیشتر قربانیان قتل عام گذاشته شد و به استراحت در روز شنبه

ادامه مطلب: نظر: نسل کشی انکار نگرانی همه ما

برای این کشتار سابق صرب های بوسنی رهبر خاورميانه و ارتش صرب های بوسنی رئیس Ratko mladic داشت و از ارتکاب نسل کشی توسط سازمان ملل متحد دادگاه رسیدگی به جرائم جنگی یوگسلاوی سابق و محکوم به زندگی در زندان است.

ملادیچ در حال حاضر در انتظار یک دادگاه در برابر زندگی خود حکم.

با توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس به جنایات جنگی دادگاه به تعویق افتاد و شروع تجدید نظر شود و تاخیر در این حکم تا سال آینده.

قتل 'در زیر چشم های جهانی'

پیش از این مراسم رهبران اروپایی به نام به یاد هولناک رویداد.

"ما باید در مقابله با گذشته با صداقت و نگاه به آینده با عزم برای حمایت از نسل آینده" گفت: بیانیه ای از کمیسیون اتحادیه اروپا و رئیس جمهور Ursula von der Leyen اتحادیه اروپا و رئیس شورای چارلز میشل و اتحادیه اروپا بالا, دیپلمات, جوزپ Borrell

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas گفت: این کشتار هرگز نباید دوباره اتفاق می افتد.

ادامه مطلب:در است بوسنی و عقب رفتن به جنگ ؟

"ما به توافق برسند. برگزاری هرگز نباید تکرار خود" Maas در بیانیه ای گفت.

شبیه هیچ جای دیگر این دیپلمات آلمانی گفت: برگزاری مخفف جنایات و جرایم علیه بشریت مرتکب شده در این کشور از یوگسلاوی سابق در 1990s.

قتل در محل "در پایان قرن 20 در وسط اروپا تقریبا زیر چشم های جهانی," Maas گفت. "ما باید در مخالفت با ملی گرایش هر جا که ما روبرو می شوند آنها را" Maas تاکید کرد.

"امروز ما با قربانیان این نسل کشی از اتهام نسل کشی و بستگان خود را در افکار ما و با قلب ما" Maas گفت. "بزرگداشت باید انگیزه ای برای به طور مداوم به دنبال راه آشتی و ارزیابی," او اضافه شده است.

رییس جمهور آلمان فرانک والتر اشتاین مایر گفت: بیشتر بود که باید انجام شود به حساب با گذشته است.

"به یاد رنج و درد یک ساختمان مرکزی بلوک برای آشتی. در همان راه آمدن به شرایط با این حوادث تحت قانون کیفری نیز بخشی از این فرایند" اشتاین مایر گفت: در پیام ویدئویی خود برای این مراسم است. اما این کافی نیست, او گفت:.

"پل جدید باید ساخته شود که در آن آنهایی که قدیمی نابود شده اند. برای ایجاد اعتماد که در آن نفرت از جنگ حرف زده است تا نفرت. به دنبال گفت و گو که در آن نه یک کلمه گفته شده است برای مدت زمان طولانی," او گفت:.

kp/ng (AFP dpa)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب