سیخ زنی, تیراندازی و خشم: تظاهرات رشد بیش از 'مدرن و روز مجازات'

مینیاپولیس—تظاهرات بیش از مرگ 46 ساله جورج فلوید در بازداشت پلیس لگد به دنده جدید در سراسر کشور روز شنبه به عن

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

مینیاپولیس—تظاهرات بیش از مرگ 46 ساله جورج فلوید در بازداشت پلیس لگد به دنده جدید در سراسر کشور روز شنبه به عنوان یک کاراگاه کنفرانس مطبوعاتی با اشتباه دادستان در معرض خطر دامن زدن به شعله های آتش از خشم و خشونت است.

از شهر نیویورک به دنور به سنت پل فعالان فراوان در این صورت یک بیماری همه گیر به تماس از آنچه که آنها را دیدم به عنوان گستاخ قتل فلوید, گزارشی مرد توسط یک پلیس مینیاپولیس در روز دوشنبه. ده ها تن بازداشت شدند گزارش اواخر بعد از ظهر پنجشنبه در منهتن اتحادیه مربع حداقل یکی از معترضان در مینیاپولیس گفت: ضربه چاقو و به همراه هولناک فیلم از یک ماشین کوبیدن به یک معترض در دنور تیراندازی گزارش شده در دولت و کنگره وجود دارد.

در یک نقطه در مینیاپولیس اوایل شنبه شب در یک نزاع و جدال درگرفت بین اعضای گروه کوچکی از معترضان. آنتونی Thornton, 32, از جنوب مینیاپولیس گفت: او تعقیب به اتهام ضارب.

"من تو را دیدم او را در مبارزه در سراسر خیابان و دیدم او فرار. مردم فریاد که او با چاقو به کسی" تورنتون گفت: روزانه جانور در حالی که brandishing یک تپانچه. "من شروع به پریدن کرد در جیپ من و او را تعقیب سراسر پارکینگ اشاره کرد من تفنگ او و به او گفت که برای جلوگیری از. او متوقف شد و رفت در اینجا با من مسالمت آمیز است."

"من در اینجا به مدت سه روز. من تظاهر کنندگان" تورنتون اضافه شده است. "چیزهایی که قرار نیست به پایین بود. من فقط مطمئن شوید که همه چیز متوقف شود."

سوال—به عنوان پلیس در ادامه به استفاده از گاز اشک آور معترضان پرتاب تخم مرغ در ماشین پلیس و خرابکاری و غارت گزارش پرکوله شده در شهرهای دوقلو—بود که چگونه مقامات خواهد پاسخ به افزایش هرج و مرج در ساعت جلوتر است. مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz رسما فعال گارد ملی پیش از آن در روز افزایش چشم انداز نظامی-سبک اشغال ردیف هایی از یک شهر با سابقه ای طولانی از خشونت پلیس.

بیشتر نگرانی فوری برای فعالان, اما ممکن است, شهرستان و دادستان فدرال خواستار یک کنفرانس مطبوعاتی عصر روز پنج شنبه اعلام هیچ چیز—به جز که آنها فکر می کردند مورد پیچیده بود.

"وجود شواهد دیگر که پشتیبانی نمی کند اتهام جنایی" Hennepin County وکیل Mike Freeman گفت: از تماس به اتهامات علیه پلیس آمریکا در Floyd مرگ است. افسر گرفتار شد تصویری زانو در Floyd گردن حداقل به مدت هفت دقیقه در حالی که فلوید التماس کرد و هشدار داد که او نمی تواند نفس بکشد. او بدون یک پالس هنگامی که قرار داده در یک آمبولانس یک زمان کوتاه بعد. آمریکا وکیل اریکا مک دونالد رفت تا آنجا که به عذر خواهی برای احضار مطبوعات بدون هیچ دلیلی در حالی که فریمن گفت: او می خواست برای جلوگیری از به طور بالقوه در موعد مقرر تشکیل پرونده تهاجمی اتهامات تنها به دیدن آنها بروید پایین در دادگاه.

او به طور خاص اشاره به شکست تعقیب پلیس بیش از مرگ فردی گری در بالتیمور در سال 2015.

تظاهرکنندگان که مواجه گاز اشک آور پرتابه در مینیاپولیس در روز پنج شنبه شد و کمتر در رابطه با سوابق حقوقی و مصمم تر به این مورد دیده می شود برای خشم است که آنها می گویند آن است.

"جورج فلوید کشته شد بیش از چیزی. آن را مدرن و روز مجازات. ما هیچ صدای" نشان دهنده جاش استس گفت: روزانه وحش.

"من احساس می کنم لازم است. در غیر این صورت هیچ چیز در حال رفتن به تغییر" تابستان باند, 22 گفت: روزانه جانور از تخریب وسیع است که شامل یک وسیله نقلیه پلیس. "من احساس بد برای کسب و کار. اما تیم ملی ، ایستگاه? نه در همه."

در دنور یک فرد با یک روسری در سراسر چهره خود را در زمان یک خفاش به دو مقام دولتی و وسایل نقلیه و سنگ پرتاب شد در طبقه اول ساختمان. پلیس نیز با پرتاب گاز اشک آور در تظاهرات حدود 8:30 p. m.

گزارش ها از تیراندازی فرستاده شهر دولت ساختمان کاپیتول به مستند چند ساعت قبل از آن با توجه به ایالتی کلرادو گشت. هیچ آسیب شدند و بلافاصله گزارش شده اما تظاهرات ادامه داد: apace.

"این فقط باعث می شود من بیشتر حل و فصل شود. ما باید کار بیشتری انجام دهیم" لسلی هیرودیس دولت قانونگذار گفت: روزانه جانور در حالی که پناه در محل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن