ایستاده با ما Bon Appétit و Epicurious تیم

ما ایالات متحده Bon Appétit و Epicurious تیم فقط نوشته شده جسورانه شجاع بیانیه ای در مورد چگونه ما متحد برای م

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

ما ایالات متحده Bon Appétit و Epicurious تیم فقط نوشته شده جسورانه شجاع بیانیه ای در مورد چگونه ما متحد برای مقابله با نژاد پرستی و تبدیل آن علامت های تجاری.

من صرف چند ساعت با اعضای این تیم روز گذشته و من می خواهم برای تشکر از آنها را برای خود خلوص و برای بالا بردن نگرانی های خود را و سوالات. روشن است که ما نیاز به انجام این کار بهتر است به خصوص وقتی که می آید به عادلانه نمایندگی در مطالب ما تیم و در هوا استعداد. همراه با بررسی تمام ادعاهای پرداخت نابرابری و نامناسب در محل کار رفتار ما در حال کار با هم به آدرس تمام نگرانی ها در روزهای آینده, در حالی که ما نیز جستجو برای جدید editor-in-chief.

من تشخیص تعهد در من و بقیه ما اجرایی جدید تیم رهبری به مسئولیت برای شناسایی و حل مسائل تأثیر تیم ما. مقابله با نژادپرستی و جذب, حفظ و پرورش متنوع و فراگیر نیروی کار را بیش از فقط یک برنامه یا راه حل است. این نیاز به یک گروه اختصاص داده های مداوم و تلاش است که به ارمغان می آورد با هم تمام قطعات از شرکت ما است. علاوه بر داشتن تازه و کامل نگاه مردم ما شیوه های شروع با, غرامت, استخدام, استخدام, رشد حرفه ای و نگهداری, ما همچنین قصد داریم برای ایجاد انجمن ها به صورت مداوم باز و صادقانه گفت و گو به رانندگی افزایش آگاهی در مورد مسائل اتفاق می افتد در سراسر شرکت بنابراین ما می توانید سریع عمل می کنند. ما به دنبال هر جنبه از فرهنگ ما برگزاری ما را و ما آنها را حل کنند.

ما در حال شتاب دو شرکت گسترده طرح در حال حاضر در حال پیشرفت است — ما تنوع و شمول گزارش منتشر شود در این تابستان به عنوان به خوبی به عنوان یک جامع پرداخت سهام تجزیه و تحلیل به پایان خواهد رسید تا پایان سال در آمریکا و سراسر جهان در مدت کوتاهی پس از آن. پرداخت سهام و تحلیل یک قطعه قابل توجهی از کار است که شامل بررسی هر نقش در شرکت ما در برابر آن شرح شغل عنوان و پرداخت. ما تا به حال در اصل برنامه ریزی شده برای تکمیل آن در سال آینده, اما ما به سادگی نمی توانید صبر کنید که طولانی است. داده ها از این تلاش ها به ما کمک خواهد کرد شناسایی شکاف ها و نابرابری در سراسر شرکت ما بنابراین ما می توانیم آنها درست باشد.

ما ادامه خواهد داد برای ایجاد تغییرات مورد نیاز برای پرورش متنوع و فراگیر و عادلانه محل کار و من می خواهم به تاکید است که ما نمی تحمل تبعیض و نژاد پرستی و تبعیض هوموفوبیا یا آزار و اذیت در هر فرم در محل کار ما. ما کامل نیست و ما می توانیم — و ما — آیا بهتر است. به عنوان یک شرکت اختصاص داده شده به پیشرو این مسائل ما در پوشش و روزنامه نگاری ما به طور جدی بر عهده یک نیروی مثبت از تغییر در فرهنگ ما است. اما تغییر نیز باید شروع با ما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب