Stassi شرودر است 'غمگین و گریه' بیش 'Vanderpump قوانین' شلیک

Stassi شرودر است که ظاهرا نه او Vanderpump قوانین شلیک بسیار خوبی است. در روز سه شنبه براوو اخراج شرودر و بازی

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

Stassi شرودر است که ظاهرا نه او Vanderpump قوانین شلیک بسیار خوبی است. در روز سه شنبه براوو اخراج شرودر و بازیگران اصلی عضو کریستن Doute از سری پس از فصل 4 به طور منظم ایمان Stowers مورد بحث یک حادثه که در آن دو پلیس به نام او برای یک جرم و جنایت او مرتکب نشده بود. شرودر ظاهرا فکر می کردم که یک عذرخواهی که او ارسال شده به Instagram دوشنبه خواهد بود به اندازه کافی برای نگه داشتن خود را در نشان می دهد—و در حال حاضر او "شده است غمگین و گریه و نیز عصبانی است."

"Stassi شده است بسیار احساسی [درباره] این وضعیت" یک منبع گفت: ما در هفته. "او احساس می کند blindsided که او از کار اخراج شد و از دست او پادکست و حمایت مالی است."

این منبع افزود که شرودر فکر او عذرخواهی بیانیه خواهد بود به اندازه کافی برای نگه داشتن او در هیئت مدیره در براوو. "او واقعا عذرخواهی و احساس بد در مورد او اعمال و احساس می کند مانند آن را معکوس کند."

در بیانیه شرودر نوشت: در قسمت "مهم این است که من همچنان به پاسخگویی را برای آنچه که من گفته و انجام می شود در حالی که هل دادن خودم را بهتر انجام دهد. من شده اند به طور قابل توجهی از شخص من بود و من هنوز پر از ندامت و پشیمانی برای صدمه زدن من باعث شد... من به رسمیت نمی شناسد و سپس جدی انشعابات است که می تواند نقل به دلیل اعمال من. آنچه من به [ایمان Stowers] اشتباه بود. من عذرخواهی می کنیم و انتظار نداریم که بخشش."

روز چهارشنبه Lisa Vanderpump خطاب شرودر و Doute اخراج خود Instagram بیانیه.

"همانطور که ما دیده ایم چنین ویرانگر غم و اندوه است که بازی کردن در سطح جهانی همه ما بخشی برای بازی برای ایجاد یک مهربانتر بیشتر جامعه فقط" Vanderpump نوشت. "امید من این است که برای این نسل به یکدیگر با احترام و انسانیت و درک کنند که اقدامات و باید عواقب. من عشق و عشق ورزیدن ما کارکنان و من عمیقا متاثر شده برخی از عدم قضاوت است که نمایش داده شده است."

هنوز منبع گفت: گفت: ما که شرودر دارای هیچ بیمار را به سمت Vanderpump: "[او] فکر نمی کند او را اخراج شدن توسط لیزا گسل با هر وسیله ای" این منبع گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب