بیانیه الیور Zipse رئیس هیئت مدیره از مدیریت BMW AG برتر جهان از اولین BMW iX3.

- بررسی در برابر تحویل! - سلام به همه! بسیار گرم و خوش آمدید به جهان برتر از اولی iX3. در اولی ما همواره در خط

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

- بررسی در برابر تحویل! -

سلام به همه! بسیار گرم و خوش آمدید به جهان برتر از اولی iX3.

در اولی ما همواره در خط مقدم تحرک پایدار. ما همچنان به فشار رو به جلو در سرعت سریع – همیشه با تمرکز بر نیازهای مشتریان ما.

در حال حاضر در سال 2007 ما شروع یک عصر جدید محض الکتریکی لذت رانندگی با "پروژه من". و حدود 180000 مشتریان به طور کامل الکتریکی BMW i3 در حال اثبات این است. امروز با ما طیف گسترده ای از پلاگین هیبرید مشتریان می توانید لذت بردن از هیجانی رانندگی در همه مدل ما بخش.

در حال حاضر ما به سرعت در حال گسترش ما خط خالص وسایل نقلیه الکتریکی: فقط فکر می کنم از خیلی باحال مینی الکتریک – و در حال حاضر ما برای اولین بار الکتریکی خالص ورزشی فعالیت وسیله نقلیه BMW iX3. سال آینده شما می تواند به جلو نگاه به اولی i4 و iNEXT. و من قول می دهم شما وجود خواهد داشت بسیاری از بیشتر به آمده است.

ما در زمان مناسب به دلیل تقاضای مشتری در حال افزایش است.

و با راحت شارژ راه حل در خانه یا در محل کار ما را افزایش تقاضا و حتی بیشتر.

در اولی ما فکر می کنم فراتر از وسیله نقلیه خود را. برای ما این همه در مورد ساخت یک واقعی تفاوت دارد. و به همین دلیل ما تصمیم به پیاده سازی یک کاملا جدید و حتی بیشتر از استراتژی جامع برای توسعه پایدار.

ما تمرکز بر روی سه زمینه:

  1. به تقویت بیشتر موقعیت خود را به عنوان یک مدل نقش وقتی که می آید به پایدار و صرفه جویی در منابع تولید.
  2. ایجاد یک پایدار, CO2 خنثی زنجیره تامین است.
  3. از بهره برداری فاز از وسایل نقلیه ما در مورد CO2 تولید گازهای گلخانه ای. ما بیشتر خواهد شد ما را کاهش دهد CO2 تولید گازهای گلخانه ای حتی فراتر از اتحادیه اروپا هدف است.

همه این ها نشان می دهد: ما همواره یک رویکرد پایدار در سراسر زنجیره ارزش. این چیزی است که ما را مجموعه جدا.

در اینجا چند نمونه که تاکید این:

در تولید ما کاهش می یابد شرکت ما2 تولید گازهای گلخانه ای در هر خودرو با 25 درصد در سال گذشته نسبت به سال 2018 است. ما به منابع همه ما قدرت خارجی از انرژی های تجدید پذیر.

و ما دست در دست با تامین کنندگان ما به ما را کاهش دهد CO2 رد پا در زنجیره تامین. برای مثال تولید بالا-ولتاژ باتری بسیار انرژی بر است. ما قرارداد امضا کرده اند با ما همراه تامین کنندگان: آنها تنها با استفاده از انرژی های تجدید پذیر برای تولید ما نسل پنجم سلول های باتری. این صرفه جویی خواهد شد در حدود ده میلیون تن CO2 در ده سال آینده است. این است که تقریبا مقدار CO2 که یک شهر مانند مونیخ - با تقریبا یک و نیم میلیون نفر – ساطع می کند در هر سال.

ما به شدت متعهد به حفاظت از آب و هوا. و ما با قرار دادن کلمات به عمل: ما باید تا حد زیادی کاهش می یابد CO2 رد پای ما ناوگان خودرو. در سال 2020 به تنهایی ما را به قطع آن توسط بیش از بیست درصد است. ما در حال دستیابی به این با ارائه طیف وسیع تری از مدل الکتریکی و همچنین افزایش بهرهوری موتورهای معمولی.

در اروپا ما در حال ساخت عالی پیشرفت: در سال آینده 25 درصد از ناوگان ما خواهد بود, هیجانی. در سال 2025 ما را در رسیدن به 33 درصد است. و در سال 2030 50 درصد از فروش ما خواهد بود, هیجانی.

در نهایت این همه در مورد قدرت انتخاب است. مشتریان ما همیشه قادر خواهد بود به سمت راست را انتخاب کنید پیشرانه برای نیازهای خاص خود را.

BMW X3 به وضوح مظهر ما استراتژی هوشمند و انعطاف پذیر نقلیه سیستم عامل است. ما می تواند مناسب این مدل با هر پیشرانه ما نیاز داریم – و تولید آنها را در همان خط تولید. هر چه ما تقاضای مشتریان ما ارائه. و من به شما قول: تمام مدل ها را باید در همان سطح بالایی از قابلیت های راحتی و با کیفیت.

مشتریان می توانید انتخاب کنید از طیف وسیعی از drivetrains مانند بسیار کارآمد موتورهای دیزل با 48 ولت خفیف ترکیبی پشتیبانی می کند. این مهم تکنولوژی برای مشتریان که رانندگی در مسافت های طولانی. و البته آنها تحقق بالاترین استانداردهای نظارتی واقعی رانندگی تولید گازهای گلخانه ای.

ما همچنین ارائه X3 با موتورهای بنزین در چهار سطح عملکرد درست به ورزشی X3 M. جدید فیلترهای ذرات و 48 ولت پشتیبانی آنها تمیزترین معمولی موتورهای ما که تا کنون ساخته شده است.

این X3 نیز موجود است به عنوان یک پلاگین در ترکیبی, ساخت آن را یک انتخاب عالی برای مسافران است که تمایل بسیار کم CO2 رد پا.

امروز ما در حال ارائه اولی iX3 ما برای اولین بار به طور کامل الکتریکی ورزشی فعالیت وسیله نقلیه. همچنین ما برای اولین بار به ویژگی های ما خود را توسعه داده و خود تولید می Gen5 برق پیشرانه. آن است که بسیار یکپارچه و بدون هر گونه نادر زمین مواد و بسیار کارآمد است. از کبالت و لیتیوم استفاده می کنیم از سرچشمه تنها تامین کنندگان قابل اعتماد.

خانم ها و آقایان

لطفا لذت بردن از جهان برتر از به طور کامل الکتریکی BMW iX3!

این ماشین گرفته شده دینامیک کارآمد به سطح بعدی. هنگامی که ما در مهندسی این خودرو تمرکز ما در دستیابی به محدوده جذاب. در همان زمان ما در حال تعیین معیار در نظر کارایی.

این iX3 ارائه می دهد طیف وسیعی از بیش از 500 متر در چرخه رانندگی اروپا. و 460 متر با توجه به WLTP. و البته این درایو مانند یک BMW.

این باعث ایجاد یک نقطه شیرین برای مشتریان ما: تعادل مصرف کم انرژی و 150 کیلو وات سریع شارژ کامل برای هر فاصله و همچنین برای سفرهای طولانی. ما پیشرفته فن آوری باتری باعث می شود همه از این امکان پذیر است.

برای ما همیشه در مورد تسهیل مشتریان ما زندگی می کند. به همین دلیل ما ایجاد BMW شارژ. در اروپا که به معنی دسترسی به بیش از 150 ، 000 شارژ امتیاز – و در سراسر جهان حداقل دو برابر این مبلغ است. این جامع ترین شارژ شبکه در دسترس است.

ما همچنین شامل یک برنامه جدید است که توصیه شارژ متوقف می شود در مسیرهای طولانی – نمایش تخمین زمان شارژ مورد نیاز است. BMW شارژ یکی از بسیاری از نوآوری های دیجیتال است که ما را توسعه داده اند برای مشتریان ما.

BMW iX3 امکانات ما آخرین BMW سیستم عامل 7. این را قادر می سازد امن و راحت بیش از حد هوا به روز رسانی. این به این معنی سیستم خود را همیشه تا به تاریخ.

تاریخ و زمان آخرین اما قطعا نه دست کم اجازه می دهد بحث در مورد صدا. همراه با یکی از معروف ترین در جهان موسیقی آهنگسازان – هانس زیمر – ما در حال توسعه BMW نمادین برای تلفن های موبایل برای وسایل نقلیه الکتریکی. این iX3 در حال حاضر ویژگی های یک ترکیب از این همکاری: فقط با فشار دادن دکمه های شروع / توقف و شما خواهد بود احاطه شده توسط کامل روحی هیجان الکترو-تحرک. چه صدا! من واقعا آن را دوست دارم. و شما می تواند به جلو نگاه به حتی بیشتر BMW نمادین برای تلفن های موبایل در آینده است.

خانم ها و آقایان

در اولی ما متعهد به حفاظت از آب و هوا و تحرک پایدار. ما آرمان است که به ارائه پایدار لذت رانندگی را برای مشتریان خود بدون توجه به جایی که آنها در سراسر جهان است.

من به شما قول وجود خواهد داشت بسیاری از هیجان انگیز انتشار-رایگان وسایل نقلیه آمده است. بنابراین در ارتباط باشید. با تشکر از شما برای پیوستن به ما!

تولید گازهای گلخانه ای CO2 & مصرف.

BMW i3 (120 ق) با به طور کامل الکتریکی BMW eDrive: مصرف برق در kWh/100 متر (ترکیب شده): 13.1; CO2 تولید گازهای گلخانه ای در گرم/متر (ترکیب شده): 0

اولی iX3: NEDC چرخه آزمون: مصرف سوخت در l/100km (ترکیب شده): 0; مصرف برق در kWh/100 متر (ترکیب شده): 17.8-17.5; CO2 تولید گازهای گلخانه ای در گرم/متر (ترکیب شده): 0; WLTP چرخه آزمون: مصرف سوخت در l/100km (ترکیب شده): 0; مصرف برق در kWh/100 متر (ترکیب شده): 19.5-18.5; CO2 تولید گازهای گلخانه ای در گرم/متر (ترکیب شده): 0

BMW X3 xDrive30e: مصرف سوخت در l/100 km (ترکیب شده): 2.4-2.1; مصرف برق در kWh/100 متر (ترکیب شده): 16.7-16.0; CO2 تولید گازهای گلخانه ای در گرم/متر (ترکیب شده): 54-47

BMW X3 M40i: مصرف سوخت در l/100 km (ترکیب شده): 8.1-7.8; CO2 تولید گازهای گلخانه ای در گرم/متر (ترکیب شده): 187-178

مینی کوپر SE: مصرف سوخت در l/100km (ترکیب شده): 0; مصرف برق در kWh/100 متر (ترکیب شده): 16.8-14.8; CO2 تولید گازهای گلخانه ای در گرم/متر (ترکیب شده): 0



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن