بیانیه ای در مورد بازگشایی پیشگام مواد غذایی کنسروسازی

به عنوان اعلام کرد در بیانیه ما در 12th مارس, 2020, پس از کشف یک مورد تایید شده از COVID-19 در میان نیروی کار

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

به عنوان اعلام کرد در بیانیه ما در 12th مارس, 2020, پس از کشف یک مورد تایید شده از COVID-19 در میان نیروی کار ما در 17th آوریل سال 2020 پیشگام مواد غذایی کنسروسازی (PFC) غنا شد و بلافاصله بسته به صورت موقت ضد عفونی و تمیز کردن به عنوان به خوبی به عنوان هر گونه لازم خود quarantining از کارکنان و ردیابی تماس ها برای شناسایی هر گونه خطرات بالقوه. این تلاش ها انجام شد و با همکاری بهداشت محلی و مقامات دولتی. در طول بسته شدن PFC ما تسهیل COVID-19 تست و چند دور دوباره تست از کارکنان مشغول به کار در کنار بهداشت محلی مقامات.

این آزمایش نشان داد که ما به طور قابل توجهی کاهش تعداد موارد مثبت از ابتدا نشان داد و گزارش شده است. بنابراین ما بسیار خوشحالیم که اعلام کند که در مشورت با مقامات ما از سر عملیات در چهار شنبه, 18th مارس با تولید محدود ظرفیت. ما ادامه خواهد داد تا به سطح شیب دار بالا تولید تا زمانی که ما عامل در قدرت کامل دوباره.

ما می خواهم برای تشکر از کارکنان ما را برای ادامه حمایت و صبر و همکاری با تمامی پروتکل ها و دستورالعمل ها. ما نیز خدا را شکر به مقامات محلی برای کار خود را در طول این فرایند است. ما همچنین می خواهم به بیان قدردانی ما را به مشتریان ارزشمند خود را برای درک خود را به عنوان ما درگیر در حل این مسائل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب