Stephen Colbert نمی توانم باور مغلوب ساختن پیشی جستن فکر می کند که او تا به حال آن را بدتر از آبراهام لینکلن که ترور شد

Stephen Colbert صرف نزدیک به تمام اواخر نمایش مونولوگ دوشنبه شب در رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فاک

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

Stephen Colbert صرف نزدیک به تمام اواخر نمایش مونولوگ دوشنبه شب در رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فاکس نیوز تاون هال. و او را تحت تاثیر قرار نمی.

میزبان آغاز شد و با رئیس جمهور ادعا می کنند که دولت او بوده است "موفق" در توقف گسترش coronavirus. "اگر شما از دست دادن تماس 80,000 یا 90000 نفر موفق" مغلوب ساختن پیشی جستن اضافه شده unironically.

"هیچ کس می کند" میشل پاسخ داد. "من به طور جدی شک شما همیشه شنیدن" شما می دانید تهمت انجام یک کار بزرگ! او واقعا فقط از دست یک و نیم Vietnams.'"

اما این میزبان بود واقعا خشم تهمت تصمیم به برگزاری "مجازی" تاون هال رویداد در یادبود لینکلن بیش از اعتراض از خدمات پارک های ملی. وقتی فاکس نیوز لنگر Bret Baier خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن آنچه که او می گویند به کسانی که نمی فکر می کنم آن را "حق برگزاری" برای چنین رویداد جمهور قرار داده و سرزنش ،

"این کاملا به انتخاب خود من تا به حال هیچ چیزی برای انجام با ما اینجا" کلبرت گفت: به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن. "و در حالی که ما در آن برت چرا شما بیشتر در مورد کوروناویروس تست ؟ من نمی توانم باور کنم که می گفت: مردم به نوشیدن آب ژاول و که شما فریب خورده خود را با یک ستاره پورنو."

و سپس مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا که او درمان شده بدتر مطبوعات از هر رئیس جمهور در تاریخ از جمله آبراهام لینکلن.

"واقعا؟! شما در حال رفتن به خود را در مقایسه به آبراهام لینکلن؟" میشل پرسید. "من می خواهم به اشاره است که هیچ یک از هواداران خود را انجام مؤتلفه پرچم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن