Stephen Colbert نشان می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن است که همه در عمل و در واقع خسته کننده ' در فرد

هفته گذشته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان استراحت از نظارت فدرال پاسخ به یک کشنده بیماری همه

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

هفته گذشته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان استراحت از نظارت فدرال پاسخ به یک کشنده بیماری همه گیر است که از کشته شدن بیش از 85000 نفر در ایالات متحده به تاریخ به صدای جیر جیر در مورد مرد او را دوست دارد به تماس "هیچ استعداد Stephen Colbert."

در روز پنج شنبه شب, سازمان دیده بان چه اتفاقی می افتد زندگی می کنند میزبانی Andy Cohen خواسته کلبر اگر او می خواهم برای مصاحبه با مغلوب ساختن پیشی جستن در این اواخر نشان می دهد.

کلبر او خاطر نشان کرد که او در واقع باید برگ برنده خود را نشان می دهد در ماه سپتامبر 2015, طولانی نیست پس از او خود را راه اندازی ریاست جمهوری پیشنهاد داد. "من یک بار انجام," او گفت:. "من نمی خواهم دیگر." او خود را به نام یکی و تنها مصاحبه با مغلوب ساختن پیشی جستن "ناامید کننده" از آنجا که "او با بازی 'معقول و منطقی انسان است.'"

"او همیشه به نوعی در شخصیت حالت" کلبرت ادامه داد. "گاهی اوقات او نقش محوری پوپولیستی گاهی اوقات او نقش 'معقول و منطقی انسان است.' پشت صحنه, او فقط می خواهم برخی از شما می خواهم در یک باشگاه است." او توضیح داد که او به معنای باشگاه های کشور نه باشگاه رقص.

"او نوع بی ضرر در راه است," او اضافه شده است. "هیچ چیز وجود دارد به خصوص قابل توجه در مورد او. اما پس از آن او قرار می دهد بر روی یک شخصیت برای دوربین و شخصیت او به من داد زمانی که او نشان می دهد که اولین بار بود در واقع بسیار آرام و بسیار محفوظ است. او آن را بسیار امن است. او نمی خواهد حتی از تماس با چشم را برای بسیاری از آن است. او آن را بسیار امن است و این همیشه خسته کننده است. او اساسا خسته کننده است."

که 2015 ظاهر مغلوب ساختن پیشی جستن در اواخر نمایش بود قطعا "ناامید کننده" به خصوص برای طرفداران The Colbert Report که امیدوار بودند برای نوع ستیز مکالمات برای کدام کمدین شناخته شده بود در آن سال.

کلبر اشاره به "چاقو دعوا" او را با مهمانان در نشان می دهد که با استناد به مفسر محافظه کار (و جنایت کار محکوم) Dinesh d'souza به عنوان یکی از به یاد ماندنی ، "من در واقع لذت بردن از آنها را که بسیار گفت:" کوهن "از آنجا که من نمی خواهم به ترساندن و دور مهمانان است."

در یک نقطه در طول نشست با مغلوب ساختن پیشی جستن کلبر تا آنجا پیش رفت تا به ارائه یک عذرخواهی به او گفتن, "من گفت: چند چیز در مورد شما بیش از سال است که در شرکت مودب هستند شاید نابخشودنی."

وقتی که میزبان سپس پرسید مهمان خود را اگر او می خواستم بگم با عرض پوزش برای هر چیزی—هر چیزی در همه—مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او تا به حال هیچ چیز به عذرخواهی.

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب