Steve Carell جدید Netflix سری فضایی نیروی' است تکان دهنده بد

Tدر اینجا بسیار آزار دهنده چیزی در جریان است. آن را "فقط صبر کنید تا قسمت پنج... آن را خوب واقعی" چیزی است. "م

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

Tدر اینجا بسیار آزار دهنده چیزی در جریان است. آن را "فقط صبر کنید تا قسمت پنج... آن را خوب واقعی" چیزی است. "من می دانم که وجود دارد نزدیک به 1,000 مجموعه تلویزیونی به تماشای اما صرف چند ساعت با بهره گیری خود را بنابراین شما می توانید درک که این دلخواه نمایش می یابد راه خود را" چیز. این بسیار آزار دهنده ترین چیزی که—ناله از همه پست ها—می تواند درست باشد اگر شما صبر و/یا ارسال مقاله به بررسی.

و هنگامی که آن را به فضا نیرویمن تماشا از طریق قسمت پنج. و سپس من به تماشای قسمت شش. و قسمت هفت. و قسمت هشت. نشان می دهد نمی کنید خوب است.

شاید آن کفر که من نگه داشته هدف قرار دادن "بازی بعدی" و یا حداقل سردرگمی است. اگر نه شاید آن را غلط خوش بینی ؟

شما ببینید, فضایی نیرویکه راه اندازی در Netflix بکشد جمعه است, Steve Carell بزرگ بازگشت به تلویزیون کمدی نقش اول بازی خود را در یکی از دفتر. بیشتر سری reteams Carell با Greg Daniels که توسعه نسخه آمریکایی از دفتر برای NBC. وجود دارد یکی دیگر از "تر" که به فروش بیش از حد است که بازیگران مونتاژ. John Malkovich, Lisa Kudrow, Ben Schwartz, Jane Lynch, Jessica St. Clair, Kaitlin Olson و اواخر Fred Willard همه باید حمایت و یا مهمان نقش.

قسمت اول بد بود. قسمت دوم کمابیش مبهم. اما مطمئنا این نشان می دهد که قرار بود به خوبی دریافت کنید. چگونه می تواند آن را دریافت نمی کند خوب است ؟ آیا شما با خواندن پاراگراف بالا ؟

Misfires اتفاق می افتد تمام وقت. پروژه های بزرگ ساخت-ups اغلب ارائه نمی دهد. رعد و برق نیست و اغلب اعتصاب دو بار. در عین حال دانستن که نمی تواند به دور از ناامیدی است که فضا نیروی است که تا حد زیادی unfunny هیچ حس از چشم انداز و یا تن و خارج از لذت بخش تا حدودی شایان ستایش عجیب و غریب زن و شوهر دوستی بین کارل و Malkovich این شخصیت ارائه می دهد کمی به حکم یک پیشنهاد است. شوارتز و سنت کلیر تحویل اجرای خوب است بیش از حد وجود دارد ؟ من حدس می زنم ؟

به عنوان داستان می رود Carell و Daniels تن به تن Netflix با دو کلمه: "فضا زور است." (من سرمایه گذاری است که آن را بیشتر شبیه "'فضا زور' و راه ما بچه ها ساخته شده است که این دفترپس..."

آنها با الهام از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را نامطلوب اعلام می کند که او می خواست برای ایجاد یک ششم شاخه ای از نیروهای مسلح فضا نیروی. ایده این بود که ملاقات با ترکیبی از snickers, تردید, خستگی, و, مطمئن, الهام هو-راه روح و مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز هم به اتهام مصمم; است که دانیلز و Carell را در فضا نیروی نقطه شروع است.

در این داستانی ایالات متحده یک buffoonish جمهور—مغلوب ساختن پیشی جستن نام نیست اما منابع به خارج از صفحه نمایش شخصیت رنگ تصویر شما تمایل به تصور کنید که به هر حال—خواسته های شکل گیری یک فضای نیروی منتقل خدا مقدار پول به آن را سپر خود را از هر گونه انتقاد از ایده ها و مکان های Carell کلی علامت Naird مسئول است.

Naird ناامید شده است به عنوان او تا به حال چشم خود را در مجموعه عنوان نیروی هوایی اما او داده شده و او را برای رفتن به مطمئن شوید که او در آن خوب است. ارتش خود را آموزش دیده مردانگی و غرور اما به طور معمول در راه به نا امیدی از غیر نظامی خود را علم مشاور دکتر آدریان مالوری (مالکوویچ) که اصرار که ماموریت فضایی ملموس علمی بهره مند است خار در Naird را "اجازه دهید فقط انفجار خاموش در حال حاضر ،

این البته وسوسه انگیز به تماشای فضا نیروی با انتظار است که آن را به سیخ مغلوب ساختن پیشی جستن یک افراطی دولت و اداری دلقک نشان می دهد—و یا اگر شما در حال سخاوتمندانه با توجه به خصوصیات Malkovich را آدریان به عنوان یک سوزن مزاحم که آن را نوعی از هر دو طرف طنز ما افراطی بست سیاسی.

صحنه اول توضیح می دهد که رئیس جمهور تمایل به قرار دادن "چکمه بر روی ماه تا سال 2024" به یک گروه کر از خنده از سران نیروهای مسلح. خود را giggles در دیوانگی از آن تنها رشد بلندتر هنگامی که آن را نشان داد که متن از رئیس جمهور در واقع می خواند "در ماه." به طوری...تهمت...درست است ؟ مرتب کردن بر اساس. من فکر می کنم.

وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از لحظات است که به طور مستقیم ارتباط برقرار کردن با جریان سیاسی. که یکی از کسانی که اولین صحنه نمایش مجموعه انتظار است که فضا نیروی ارائه خواهد شد حداقل نوعی از تفسیر سیاسی. که در آن لحظات آنقدر پراکنده و در عین حال هنوز هم خیلی غلیظ و بی پرده زمانی که آنها می آیند در کنار کمک به سری نقص کشنده. وجود دارد عدم وجود یک دیدگاه; آن را هرگز ساخته شده است نشان می دهد را می گویند و یا حتی بود.

زمانی که Naird برای توجیه ماموت فضا نیروی بودجه به کنگره ما در حال معرفی به buzzkill کنگره Petosi—بله شما که راست است. او خواسته است که صرف در واقع به نفع مردم آمریکا و نه صرفا ریاست جمهوری نفس مشخص می شود به عنوان ضد میهنی سرگرم کننده-باعث خرابی.

زمانی که Naird می شود زبان گره خورده است در طول بازجویی او chomps در بیت برای صرفنظر کردن از کف به او آتشین, لاتین, همکار از نیویورک است. "اگر شما در از دست دادن برای کلمات من عملکرد ما جوانترین عضو که به ندرت این است که" Petosi می گوید.

OK. بنابراین وجود یک مغلوب ساختن پیشی جستن ، وجود دارد کاملا بدیهی است که نانسی پلوسی و اسکندریه Ocasio-کورتز. در یک نقطه در طول شنوایی در زنان کنیز داستان لباس های طوفان و شروع به اعتراض, اما آنها خندید و برای مخلوط کردن که در دیوان عالی کشور تایید شنوایی است. گوش دادن هر گونه سیاسی متمایل بازی منصفانه برای skewering. اما راه آن را در اینجا انجام می شود ، چند بار آن را انجام, آن را در چنین ایمان بد—در هر دو طرف—که معلوم نیست چه نقطه ای بود. زمانی که AOC شخصیت لباس Naird پایین برای اتلاف $10,000 در فضا نیروی نارنجی در حالی که ترکیبات او نمی تواند رفاه, بودجه Naird می دهد یک سخنرانی تکان دهنده مجموعه به شنگول, الهام بخش, موسیقی یادآور بیل پولمن معروف سخنرانی از روز استقلال. او در مورد فداکاری که مردان نظامی را به منظور حفظ گاه به گاه اجتماعی پیشرفت است. او "برنده" استدلال. و من فکر می کنم ما به معنای خوشحال در مورد آن ؟

که ما مطمئن نیستیم که این مسئله بزرگ است.

"فضا نیروی' تا حد زیادی unfunny هیچ حس از چشم انداز و یا تن و خارج از لذت بخش تا حدودی شایان ستایش عجیب و غریب زن و شوهر دوستی بین کارل و Malkovich این شخصیت ارائه می دهد کمی به حکم یک پیشنهاد است."

در طول این سری فضایی نیروی ارائه Naird به عنوان توهم و در بیش از سر خود را به عنوان یک سخت کار سرویسکار به تحسین شود; به عنوان به خوبی به این معنی اما نا امنی رهبر با دغل سندرم (در ورید از مایکل اسکات); به عنوان مثال از سمی مردانگی و اداری حماقت; به عنوان آخرین باقی مانده از آنچه پس از این بزرگ مرد آمریکایی; به عنوان یک شوخی; به عنوان یک قهرمان; و یا برخی از مرتب کردن بر اساس ترکیبی از همه آن.

تماشای شما نمی دانم اگر شما می خواهید فضا زور به موفقیت و یا اگر شما قرار است به خاطر این واقعیت است که این قسمت در حال حاضر—که این عظیم, نادان اتلاف پول و ریشه برای Naird را شکست.

محل کار کمدی جنبه است که یک بخشی از آن است. شما می توانید در این نگاه به عنوان Veep با فندک لمسی در فضا نیروی به جای کاخ سفید است. Naird مرور نقش خود را به عنوان یک پدر و به عنوان یک مرد دیگر است و دو عنصر از سری. ازدواج او پیچیده است و او نو جوان, دختر, یک, مشت, و, به دام افتاده در فضا نیروی HQ دور از نیروی هوایی رفقا او را مجبور به تجدید نظر در آنچه که او ارزش در دوستی مرد.

به عبارت دیگر او یک نسل تلاش برای رسیدگی به خود و خانواده خود را در یک جهان که در آن تغییر کرده است, انتظارات از مردان است. همه گفتن او را که او نمی تواند انجام همه چیز به خاطر این که چگونه آنها انجام نمی, اما او آنها را راه خود را به هر حال و معمولا او برنده است. فصل نقش به عنوان یک سری از "OK, Boomer..." تنظیم به جز فرزندان می شود راه خود را.

پس چه فضایی نیروی مورد ؟ در آن است در مورد آنچه که ناسیونالیسم به معنی امروز ؟ در آن است در مورد یک دولت بی کفایت? در آن است در مورد پیدا کردن یک راه برای غلبه بر تنش بین علم و دولت برای خوب بیشتر—و یا حداقل برای بیشتر دوستی دو سخت کوش دیدن ؟ من واقعا نمی دانم.

در زمان نشان می دهد می تواند بسیار شیرین است. وجود دارد Dr. Strangelove پوچی یا هواپیما!-سبک deadpan, شوخی که موجب جامد خندیدن. اما هیچ تداوم تن که veers خیلی شدید بین جدی و طعنه آمیز است که گذشته از آن که خوب به تماشای جان مالکوویچ و Steve Carell تعامل شما مطمئن نیستید که چگونه به احساس می کنید در مورد هر چیزی.

آخرین بار Carell و ولش کردم و با هم آن را برای یک کمدی که هفت سال پس از آن متوقف شد پخش است و شاید موثر تر از همیشه.

فرمول تن انواع شخصیت های آنها ضرب با هم صحبت می کند برای یک لحظه در حال حاضر تا آنجا که آن را جشن گرفته شد در اصل آن را اجرا کنید. این سری بسیار محبوب در Netflix بکشد که به آن می گویند که پربیننده ترین برنامه تلویزیونی در جهان است که NBCUniversal plopped پایین 500 میلیون دلار چک به تجاوز کردن به آن را برای خود جریان خدمات. رد پای آن در همه جا, آیا آن را در نشان می دهد ایجاد شده توسط یا بازیگران دفتر آلوم یا فقط تاثیر پرنیان است که نشان می دهد honed و mockumentary سبک آن نکردم.

به عنوان Daniels توضیح داد به تنوع هفته گذشته او با Netflix بکشد تیم تحقیقاتی در فضا نیروی فرایند توسعه به دریافت احساس از آنچه بینندگان بود. شوخی از آن همه است که روح او در حال حاضر می داند. آن را در محل کار کمدی شخصیت دمدمی و عاشقانه کمان. این دفتر.

اما مرتب کردن بر اساس baffling چیز در مورد فضا نیروی است که آن را مانند یک نمایش توسط بچه ها که ایجاد این دفتراما نشان می دهد توسط یک دسته از بچه مختلف در تلاش برای تولید نسخه خود را از دفتر. همه چیز زیبا. پویایی نمی ژل با هم. و آن را حتی می گویند که فضا زور را فقط کار می کرد و اگر آن را به یک دفتر کلون. اما از آن است که به می گویند که آن را واقعا نمی باید یک هویت از هر نوع آن مستلزم مقایسه حتی با شدت بیشتر.

بنابراین دفتر طرفداران مطمئنا نا امید کرد. من می دانم که من بود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب