استیو Greenlee بازنشسته به عنوان رئیس اکسون موبیل بالادست توسعه کسب و کار شرکت لیندا DuCharme انتخاب به عنوان شرکت معاون رئیس جمهور و رئیس جمهور منصوب از بالادست توسعه کسب و کار شرکت

اکسون موبیل شرکت در هیئت مدیره منصوب شده است لیندا DuCharme به عنوان رئیس اکسون موبیل بالادست توسعه کسب و کار

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

اکسون موبیل شرکت در هیئت مدیره منصوب شده است لیندا DuCharme به عنوان رئیس اکسون موبیل بالادست توسعه کسب و کار شرکت و انتخاب او معاون رئیس جمهور از Exxon Mobil Corporation. او را به حفظ موقعیت فعلی خود را به عنوان رئیس جمهور اکسون موبیل بالادست راه حل های یکپارچه شرکت.

Greenlee پیوست اکسون تولید شرکت تحقیقاتی در سال 1981 پس از دریافت مدرک لیسانس خود را در رشته زمین شناسی از دانشگاه دوک و یک مدرک کارشناسی ارشد در رشته زمین شناسی اقیانوس شناسی از دانشگاه رود آیلند. کار خود را در اکسون تولید تحقیقات زمین شناسی و ژئوفیزیک تحقیقات با همکاری اکسون در سراسر جهان عامل شرکت های وابسته و ویژگی های آموزش.

ابتدا در سال 1993 Greenlee مشغول به کار در چند و اکسون اکسون موبیل وابستگان و فرض بر نظارت و مدیریت مسئولیت برای پروژه های مربوط به اکتشاف و تولید و توسعه کسب و کار عملیات در روسیه, قزاقستان, خلیج مکزیک, برزیل و عربستان سعودی است.

Greenlee شد بالادست مشاور در اگزون موبیل شرکت و دفتر مرکزی آن در ایروینگ تگزاس در سال 2002 و منصوب شد معاون آسیا و اقیانوس آرام اکسون موبیل اکتشاف شرکت در سال 2004. او رئيس جمهور از اکسون موبیل بالادست تحقیقات شرکت در سال 2009 و رئیس اکسون موبیل اکتشاف شرکت در سال 2010.

DuCharme پیوست اکسون شرکت ایالات متحده آمریکا در سال 1986 پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه با مدرک کارشناسی در رشته مهندسی شیمی. او اوایل در حرفه مهندسی و مدیریت پروژه برای تولید عملیات در خلیج مکزیک و پس از آن تکالیف در ایالات متحده و اروپا در توسعه کسب و کار و بازاریابی است.

کار برای اکسون موبیل گاز و برق و بازاریابی در سال 2011 DuCharme انتقال به لندن به عنوان مدیر اکسون موبیل بین المللی محدود به اروپا و روسیه و دریای خزر. او فرض نقش معاون رئیس جمهور آمریکا و آفریقا و آسیا و اقیانوسیه بازارهای جدید در سال 2015.

در سال 2016 DuCharme منصوب شد رئیس اکسون موبیل جهانی خدمات شرکت و در سال 2019 شد رئیس اکسون موبیل بالادست راه حل های یکپارچه شرکت.

###

در مورد اکسون موبیل

اکسون موبیل یکی از بزرگترین داد و ستد عمومی بین المللی انرژی شرکت با استفاده از فن آوری و نوآوری برای کمک به دیدار با جهانی انرژی در حال رشد نیاز دارد. اکسون موبیل دارای یک صنعت پیشرو موجودی از منابع است که یکی از بزرگترین شرکتها و بازاریابان محصولات نفتی و شیمیایی آن شرکت یکی از بزرگترین در جهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید exxonmobil.com و انرژی عامل.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب