STMicroelectronics افزایش STM32Cube® اکوسیستم با ویژگی های جدید به نرم افزار افزایش-توسعه بهره وری -

ژنو, جولای 27, 2020 – STMicroelectronics منتشر کرده است پیشرفت STM32Cube® نرم افزار-توسعه اکوسیستم اجازه دادن

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399

ژنو, جولای 27, 2020 – STMicroelectronics منتشر کرده است پیشرفت STM32Cube® نرم افزار-توسعه اکوسیستم اجازه دادن به کاربران به راحتی فیلتر را انتخاب کنید و نرم افزار نمونه های جمع آوری و اعمال ابزارهای توسعه و سفارشی با استفاده از و به اشتراک گذاری STM32Cube انبساط بسته است.
 
به روز رسانی معرفی ویژگی های جدید در طیف پیکربندی و نصب و راه اندازی پروژه ابزار (STM32CubeMX نسخه 6.0) و STM32CubeIDE v1.4 multi-OS C/C++ توسعه پلت فرم. هر دو ابزار در حال حاضر اجازه می دهد دسترسی مستقیم به آخرین STM32Cube MCU و گسترش بسته که شامل نرم افزار مفید به اجرا STM32® دستگاه ها و لوازم جانبی و همچنین به عنوان اجزای خارجی مانند سنسور و یا اتصال. همچنین کاربران می توانند در حال حاضر شروع پروژه های خود را به طور مستقیم از هر گونه تعداد زیادی از نرم افزار نمونه هایی که آسان به فهرست با استفاده از این ابزار.
 
این STM32Cube MCU بسته های اختصاص داده شده به محصولات خاص و سری شامل محیطی درایور, میان, برنامه, نمونه, و حمایت هیئت مدیره بسته (BSPs) است که می تواند کمک به ورزش ویژگی های دستگاه و لوازم جانبی. STM32Cube انبساط بسته می تواند اجرا شده توسط ST یا اشخاص ثالث اجازه می دهد انعطاف پذیری شامل ویژگی های جدید مانند یک BSP یا میان در حالی که حفظ یکپارچگی STM32Cube اکوسیستم.
 
با ابزار جدید در STM32CubeMX 6.0 به نام STM32PackCreator کاربران هم اکنون می توانید ایجاد و به اشتراک گذاری خود را STM32Cube انبساط بسته است. STM32PackCreator راهنماهای کاربران از طریق گسترش-بسته توسعه و کمک می کند تا اطمینان حاصل شود تمام بسته های ایجاد شده در حال افزایش بود باز شده و پیکربندی شده در STM32CubeMX و STM32CubeIDE ابزار.
 
STM32CubeMX نسخه 6.0 در حال حاضر نیز کاربران کمک می کند تا پیدا کردن تمام ابزارهای توسعه موجود در STM32Cube اکوسیستم و همچنین دیگر ST ابزار طراحی مانند AlgoBuilder گرافیکی الگوریتم-طراحی ابزار برای میکروکنترلر STM32 و حسگرهای MEMS و ST-MC-مجموعه برای کنترل موتور. علاوه بر این کاربران می توانند راه اندازی STM32PackCreator و eDesignSuite کمک می کند که طراحی مربوط به عملکرد سیستم از جمله سیگنال مطبوع تبدیل قدرت و مدارات RF از درون STM32CubeMX 6.0.
 
یک سری از آموزش های ویدئویی کوتاه موجود در STM32CubeMX نسخه 6.0 کمک می کند تا کاربران را به استفاده کامل از ابزار و اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های جدید است.
 
همه عناصر STM32Cube اکوسیستم از جمله ابزار و نرم افزار تعبیه شده قطعات در دسترس هستند رایگان است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود آخرین نسخه لطفا www.st.com/stm32cube.
 
STM32 و STM32Cube ثبت نام و/یا علائم تجاری ثبت نشده از STMicroelectronics بین المللی NV یا وابسته به آن در اتحادیه اروپا و/یا در جای دیگر. به ویژه در STM32 و STM32Cube ثبت شده در ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن