توقف تشنه زغال سنگ از مکیدن ما خشک شهروندان تقاضا

روبرتا Arbinolo گزارش در این فاجعه زیست محیطی در ساخت و تلاش های محلی برای جلوگیری از آن. در این میان بهداشت ج

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

روبرتا Arbinolo گزارش در این فاجعه زیست محیطی در ساخت و تلاش های محلی برای جلوگیری از آن.

در این میان بهداشت جهانی و آب و هوا بحران Turów باز گودال معدن ذغال سنگ چوب نما شده است تخلیه منابع آب از دو کشور و خروج تمام روستاها و خشک است. لهستانی شرکت دولتی PGE در حال حاضر برنامه ریزی برای گسترش معدن و دوباره مجوز فعالیت خود را تا 2044. اگر این پروژه می رود از طریق 30,000 مردم این منطقه Liberec خطر چپ بدون آب آشامیدنی در نقض آشکار داخلی و قوانین اتحادیه اروپا از جمله Water Framework Directive.

در یک وبینار سازمان یافته توسط اداره محیط زیست در هفته گذشته جوامع نهفته مقامات محلی و ملی و سیاستگذاران اروپایی ساخته شده درخواست تجدید نظر مشترک برای کمیسیون اروپا برای جلوگیری از Turów را آب انتقالی گرفتن و محافظت از شهروندان از مخرب استخراج ذغال سنگ است.

داستان از خط مقدم

زغال سنگ یکی از مهمترین و آب فشرده منابع برق و در بسیاری از کشورها این صنعت زغال سنگ است که در میان عمده رانندگان تقاضای آب شیرین. نمونه زغال سنگ کارخانه تخلیه آب به اندازه کافی برای پر کردن یک المپیک به اندازه استخر شنا در کمتر از چهار دقیقه است. PGE را Turów گودال خارج از 40 لیتر در ثانیه است.

میلان Starec پیوست از Uhelná یک شهر هم مرز با لهستان برای به اشتراک گذاشتن داستان ها و خاطرات خانواده پایدار کمبود آب در خط مقدم با معدن.

تصاویر گرفته شده توسط Ibra Ibrahimovič برای فرانک پررنگ جامعه بخشی از یک عکس آنلاین نمایشگاه که هدف محور قانون شرکت راه اندازی خواهد شد در روزهای آینده به منظور بالا بردن آگاهی از وضعیت در Turów.

این Kopecký خانواده می کند به اندازه کافی آب برای شستن لباس های شسته شده خود و به درایو 25کیلومتر به شستن لباس در بستگان خود را'. به عنوان آنها سعی می کنید برای نجات کمیاب آب را به خوبی برای نوشیدن و پخت و پز آنها تا به حال برای تنظیم محدودیت زمانی برای دوش گرفتن بیش از حد.

مایکل مارتین شده بود که او نیز قبلا در مصاحبه با متا خریداری شده شش مخازن آب و از زمان به زمان هنگامی که سطح آب می شود انتقادی او را بیرون می کشد 100m از شیلنگ برای پر کردن مخازن خود را از یک مکان عمومی هست. هنگامی که آب در سطح عمومی خوبی نیز انتقادی او دستور مخزن آب از Liberec. این است که بسیار گران قیمت و راه حل, اما تنها ممکن است یکی او را به اطمینان حاصل شود خانواده او تا آب به صورت روزمره خود نیاز دارد.

به عنوان Kronus خانواده را به خوبی خشک شده است به طور کامل و دیگر فراهم می کند هر آب آنها با استفاده از یک پمپ و شیلنگ به پر کردن آن با آب از نهر. این آب شرب, اما آن را به اندازه کافی خوب است برای لباس های شسته شده و دوش گرفتن. برای نوشیدن و پخت و پز آنها را مجبور به خرید آب در قوطی و بطری PET.

Matouš Kischner یک کشاورز است. سال گذشته کمبود آب او را مجبور به کشتن شش تن از گاو خود را به عنوان او نمی تواند به اندازه کافی آب آشامیدنی برای کل گله. بسیاری از خانواده های دیگر در شهر Vaclavice در حال تجربه همان مبارزه است.

این نشان می دهد که میزان Turow آب گرفتن بر مردم معیشت و همچنین در محلی اکوسیستم. "تمام طبیعت اطراف این معدن خشک شدن" گفت: Starec.

جنگ آب

دولت چک و مقامات محلی را به چالش کشیده معدن توسعه و دیپلماتیک و مراحل قانونی برای تضمین دسترسی شهروندان به آب است. در صورت عدم وجود یک سازنده واکنش از لهستان و PGE این منطقه لیبرتس ارسال شکایت به کمیسیون اروپا ترسیم نقض دستورات اتحادیه اروپا و خواستار فوری اندازی یک تخلف روش در برابر لهستان.

"حتی اگر ما با استفاده از همه ابزارهای قانونی موجود برای دفاع از حقوق ما ما قادر به توقف لهستان از مصرف آب ما دور در برابر قانون است. به عنوان هیچ چیز دیگری که ما می توانید انجام دهید برای محافظت از سلامت شهروندان ما ما خواسته اند کمیسیون اروپا به مداخله – اما شش ماه در حال حاضر تصویب و هیچ چیز اتفاق افتاده است" گفت: Pavel Branda نماینده از منطقه لیبرتس به اتحادیه اروپا.

فرامرزی نمادین مورد

محل معدن در تقاطع سه عضو آن فراملی اثرات و آن برخورد با قوانین اتحادیه اروپا را Turow مورد یاد یکی با اتحادیه اروپا بعد.

گسترش این معدن ناسازگار با آب و چارچوب رهنمود به عنوان آن می تواند قابل پذیرش نیست و بدتر از آن آب بدن است که قانون در تلاش برای دفاع از.

اگر چه کمیسیون ارزیابی و تایید بخشنامه است مناسب برای حفاظت از آب آن پیاده سازی و اجرای است که هنوز هم عقب مانده در پشت در بیش از حد بسیاری از کشورها از جمله لهستان ،

"این Turów معدن زغال سنگ و گیاه نه تنها در میان بدترین CO2 قطره چکان در اتحادیه اروپا آنها همچنین اتحادیه اروپا را نقض قوانین آب با هشدار دهنده عواقب آن برای جوامع در کشورهای همسایه. اگر این کمیسیون است که جدی در مورد اروپا سبز معامله و حکومت قانون آن باید اطمینان حاصل شود که آب در چارچوب بخشنامه به طور کامل و به درستی اجرا گفت:" EEB دبیر کل جرمی Wates.

اما Turów پروژه نقض بیش از اتحادیه اروپا نقطه عطفی آب ،

طفره رفتن از مسئولیت

لهستان امتناع از قبول مسئولیت به صورت بالقوه آسیب های زیست محیطی به خاک می رود در برابر اتحادیه اروپا محیط زیست مسئولیت بخشنامه. در همان زمان تغییرات در فضایی طرح اصلی گسترش صادر شده توسط لهستان بدون در نظر گرفتن چک و موقعیت به منزله نقض ارزیابی اثرات زیست محیطی (EIA) رهنمود و ارزیابی زیست محیطی استراتژیک (SEA) به دستور.

متقاعد ضرورت و اروپا در ابعاد مورد, آلمانی MEP آنا rpm ventures ارائه پارلمانی سوال که آیا کمیسیون با توجه به نقض روش.

او در پاسخ به این MEP, محیط زیست کمیسر Virginijus Sinkevičius اظهار داشت: کمیسیون در حال حاضر در حال بررسی لهستان انطباق با اتحادیه اروپا قوانین آب, اما rpm ventures تاکید کرد که "زمان فشار دادن": "در حال حاضر در پایان مارس سال 2020 مجوز برای باز بازیگران معدن ذغال سنگ چوب نما از سال 1994 منقضی شده است. پس از استخراج غیر قانونی شده است که در Turów در حالی که نگرانی ها در مورد ارزیابی اثرات زیست محیطی (EIA) هنوز پرداخته شده است," او گفت:.

در ماه مارس سال 2020, درخواست برای توقف Turów پروژه امضا شده توسط 13,000 شهروندان اروپایی تحویل داده شد به پارلمان اروپا توسط Liberec منطقه ای اقتدار همراه با 10 شهرداری ها و فعالان صلح سبز در جمهوری چک. مجلس با درخواست کمیته است که انتظار می رود به بحث در مورد آن در جلسه بعدی آن در اوایل ماه جولای.

آینده اروپا را فراتر از زغال سنگ

زغال سنگ معدن و سوزش نه تنها تهدید ما دسترسی به آب تمیز و امن. نیروگاه با سوخت زغال سنگ هستند یک منبع بزرگ از سمی آلودگی هوا و همچنین انتشار گازهای گلخانه ای که منجر به آب و هوا شکست. فقط انتقال از آلودگی سوخت های فسیلی به انرژیهای تجدید پذیر است که نه تنها اجتناب ناپذیر بلکه ضروری و لازم برای ساخت بیشتر و انعطاف پذیری در جوامع ما.

"ما نیاز به فاز از زغال سنگ و ما نیاز به یک تبدیل انرژی مبتنی بر انرژی های تجدید پذیر قرار داده است که فشار کمتر بر روی ما منابع آب" گفت: Kuba Gogolewski هماهنگ کننده پروژه در Fundacja "RT-در".

او در پاسخ به rpm ventures پارلمانی سوال کمیسر Sinkevičius همچنین تاکید کرد که "در حالی که عضو هستند رایگان برای انتخاب ترکیب انرژی آنها توسط اتحادیه اروپا آب و هوا اهداف و توافق پاریس" و این که "این کمیسیون آماده است تا به حمایت از کشورهای عضو در انتقال آنها به آب و هوا بی طرفی".

لهستان می تواند دریافت تا به رقم 8 میلیارد دلار از این فقط انتقال صندوق تامین مالی مالیات دهندگان در سراسر اتحادیه اروپا. هنوز لهستان تنها کشور عضو است که عضو اتحادیه اروپا است آب و هوا بی طرفی جاه طلبی و حمایت از Turów پروژه که به کمک یک قفل در از ناپایدار زغال انرژی در کشور در مخالفت مستقیم به لازم گذار به سمت decarbonisation.

"این کمیسیون است تا شکوه پول به فقط انتقال صندوق به عنوان نشانه ای از همبستگی. اما عدالت به این معنی است که کشورهای دریافت پشتیبانی خواهد شد به طور جدی برنامه ریزی برای حرکت فراتر از زغال سنگ و که خواهد شد وجود ندارد شهروندان گریه در آب" گفت: MEP مارتین Hojsík.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن