قوی با هم: BMW M موتوری و شرکای آن به ادامه همکاری دوباره در سال 2020 DTM فصل است.

در سال 2020 DTM فصل, BMW M Motorsport دوباره می تواند تعداد دفعات مشاهده وفاداری و حمایت از آن شرکای دراز مدت

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

در سال 2020 DTM فصل, BMW M Motorsport دوباره می تواند تعداد دفعات مشاهده وفاداری و حمایت از آن شرکای دراز مدت است. بر این اساس پنج نفر از شش آثار BMW M4 DTM را در رقابت های شناخته شده و آشنا با رنگ بیمه همکاران پوسته, BMW بانک CATL, Schaeffler و ZF. حق بیمه جدید شریک در هیئت مدیره است iQOO با iQOO BMW M4 DTM.

در سال 2020 DTM فصل BMW M Motorsport دوباره می تواند تعداد دفعات مشاهده وفاداری و حمایت از آن شرکای دراز مدت است. بر این اساس پنج نفر از شش آثار BMW M4 DTM را در رقابت های شناخته شده و آشنا با رنگ بیمه همکاران پوسته, BMW بانک CATL, Schaeffler و ZF. حق بیمه جدید شریک در هیئت مدیره است iQOO با iQOO BMW M4 DTM. علاوه بر این وجود دارد رسمی همکاران و رسمی تامین کنندگان از BMW M موتوری است که با ادامه همکاری خود را.

"ما بسیار خوشحال به ما شرکای قوی در کنار ما حتی در شرایط دشوار مانند این" گفت: گروه اولی Motorsport مدیر ینس Marquardt. "تاج pandemic همچنین قرار دادن ترمز در DTM و هنگامی که این فصل در نهایت می توانید شروع به آن را تحت شرایط مختلف از ما استفاده می شود. است که چرا ما از همه بیشتر سپاسگزار برای وفاداری و حمایت مداوم از شرکای ما. این نشان می دهد یک بار دیگر که ما یک تیم ما هم ایستاده و ما با هم مبارزه برای رسیدن به موفقیت. اصلاح DTM تقویم باعث می شود ما مشتاقانه منتظر شروع فصل و حتی بیشتر. همراه با شرکای ما آماده هستند تا همه چیز را در سال 2020 فصل است."
 
پوسته شده و حق بیمه تکنولوژی شریک پس از سال 2015 است که آنها را می بیند خود را وارد کنید ششم مشترک DTM فصل با BMW M موتوری. مانند سال گذشته شلدون van der Linde (RSA) را چرخ پوسته BMW M4 DTM. BMW بانک شده اند و حق بیمه شریک حق از کلمه برو. در نهم DTM فصل از سال 2012 یکی از جدید اضافه شده به اولی تیم از رانندگان لوکاس Auer (AUT) را چرخ BMW بانک M4 DTM. دوم, علاوه بر جدید, Jonathan Aberdein (RSA) خواهد شد مسابقه در CATL BMW M4 DTM.
 
دو بار DTM قهرمان Marco Wittmann (GER) خواهد ماند درست به خود Schaeffler BMW M4 DTM و فیلیپ Eng (AUT) به او ZF BMW M4 DTM. Wittmann و مهندس بودند موفق ترین BMW DTM رانندگان در 2019 فصل است. آنها با سنجش زمان پنج فصل برنده بین آنها است. BMW M موتوری است همچنین خوشحال به استقبال یک حق بیمه جدید شریک در هیئت مدیره; Timo Glock (GER) را به آهنگ در iQOO BMW M4 DTM.
 
Akrapovič, Becker, کربن, BMW M Performance Parts, H&R, Randstad و RoboMarkets باقی می ماند در هیئت مدیره به عنوان همکاران رسمی. پوما ادامه خواهد داد به کیت تیم ها و رانندگان و کارکنان BMW M موتوری به عنوان تولید کننده رسمی.
 
اصلاح 2020 DTM race تقویم در یک نگاه:
 
10-12th July: Norisring (GER)*
1st-2nd August: Spa-Francorchamps (BEL)**
14th-16th August: Lausitzring (GER)
21-23 August: Lausitzring (GER)
4-6 سپتامبر: آسن (NED)
11-سپتامبر 13: Nürburgring (GER)
18-سپتامبر 20: Nürburgring (GER)
9-اکتبر 11: دادن (BEL)
16-18 اکتبر: دادن (BEL)
6-نوامبر 8: هوکنهایم (GER)
 
* موضوع برای دولتی تصویب.
* * * * * دو روز از رویداد. موضوع را به دولتی تصویب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن