مطالعه: گوگل, آمازون, آگهی درآمد بودجه اپیدمی دروغ

بیش از 25 میلیون دلار در درآمد آگهی می تواند کارگردانی به سایت های پخش اخبار جعلی در پایان این سال به گفته محق

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

بیش از 25 میلیون دلار در درآمد آگهی می تواند کارگردانی به سایت های پخش اخبار جعلی در پایان این سال به گفته محققان. تبلیغات برای برندهای از جمله اورآل و مایکروسافت نیز برجسته شده است.

شرکت های فن آوری از جمله گوگل و آمازون در حال پرداخت سایت های که گسترش دروغ در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس میلیون ها نفر در تبلیغات, درآمد, بر اساس یک مطالعه جدید.

بیش از 25 میلیون دلار (€22 میلیون) در تبلیغات درآمد می تواند پرداخت به وب سایت ها پخش اخبار جعلی و تئوری های توطئه در پایان این سال گزارش جهانی دروغ شاخص (GDI) است که ارائه می دهد یک ابزار مبتنی بر وب است که نرخ رسانه های خبری بر اساس سطح خود را از دقت و صحت.

گوگل و آمازون و OpenX حساب برای 95 ٪ از درآمد آگهی پرداخت به COVID-19 دروغ, سایت, با توجه به مطالعه است.

این سایت شامل "شناخته شده دروغ سایت های مانند AmericanThinker.com, BigLeaguePolitics.com, TheGatewayPundit.com و RT.com" مطالعه گفت.

علامت های تجاری عمده ای از جمله خبرگزاری بلومبرگ, لورئال, مایکروسافت, و, T-Mobile نیز ویژه تبلیغات در این صفحات است.

خواستار پاسخگویی

"هر دلار به تبلیغات شناخته شده COVID-19 دروغ سایت یک دلار و نه رفتن به صندوق اعتماد سایت های خبری" کریگ Fagan, GDI را مدیر برنامه گفت: DW.

ادامه مطلب: Coronavirus دهید اتحادیه اروپا برای جلوگیری از گسترش دروغ

Fagan معتقد است که شرکت هایی مانند گوگل و آمازون برگزار می شود باید بیشتر پاسخگو برای پرداخت پول برای تداوم جعلی اخبار.

"گوگل و آمازون و دیگر شرکت های فن آوری باید یک انتخاب که در سایت آنها در خدمت تبلیغات" گفت: Fagan. "ما نیاز به یک کل-از-صنعت پاسخ به یک کل-از-صنعت مشکل است. آزادی بیان به این معنا نیست آزادی را یک دلار در دروغ."

"پویا blocklists برای سایت های که اصلا مناسب این شرکت مسئولیت اولویت های نیاز به در محل قرار داده," او گفت:. "این است که سانسور – شرکت باید حق تصمیم گیری خود را در مورد آنچه آنها در صندوق است."

تاثیر دروغ

جعلی اخبار و توطئه نیز نهفته مردم را پاسخ به همه گیر و از آنها به عنوان "تضعیف دولت مستند اقدامات" و ترویج "افشا و خنثی و خطرناک درمان."

علاوه بر این تداوم جعلی اخبار در مورد کوروناویروس به سایر تئوری های توطئه از جمله ایده های در مورد خطرات شبکه های 5G و نقش "دولت عمیق" گفت: Fagan.

ادامه مطلب: آخرین تئوری های توطئه تکرار داستان های قدیمی

"کسانی که در حال حاضر هل دادن توطئه که 5G علل بیماری ها در حال حاضر تبدیل سایت خود را در coronavirus بودن یک محصول که از تکنولوژی" او گفت:.

خبر جعلی نیز با توجه به ضد واکسن شعارهای افزایش می دهد. "کسانی که در حال حاضر بر این باور است که واکسن بودند مرگبار را قلاب تلاش خود را به انتقاد از توسعه coronavirus واکسن," او گفت:.

این مطالعه با تجزیه و تحلیل 480 ad-پشتیبانی از دروغ های که انجام شده غلظت بالایی از coronavirus مربوط به توطئه محتوا.

"دروغ های جهانی است و یک پدیده" Fagan اضافه شده است. "مطالعه ما این است که تلاش برای قاب های پولی ابعاد درگیر و ad tech زنجیره تامین است که تامین مالی نجات است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن