مطالعه قرار می دهد برچسب قیمت بر درآمد را از دست داده از نژادی و نابرابری در مرگ و میر سرطان

جدید انجمن سرطان آمریکا مطالعه قرار می دهد یک برچسب قیمت بر روی نژادی و نابرابری در مرگ و میر سرطان پیدا کردن

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

جدید انجمن سرطان آمریکا مطالعه قرار می دهد یک برچسب قیمت بر روی نژادی و نابرابری در مرگ و میر سرطان پیدا کردن که 3.2 میلیارد دلار در درآمد را از دست داده اند اجتناب شود در سال 2015 اگر غیر اسپانیایی (NH) سیاه پوستان به حال برابر با سالهای از دست رفته عمر از سرطان و مرگ و میر و نرخ سود به عنوان NH سفیده. این مطالعه به نظر می رسد در JNCI سرطان طیف.

کمی شناخته شده در مورد تفاوت در بار اقتصادی با توجه به زودرس سرطان و مرگ و میر نژاد/قومیت در ایالات متحده است. برای کسب اطلاعات بیشتر محققان به رهبری Jingxuan ژائو MPH در مقایسه فرد-سالهای از دست رفته عمر (PYLL) و درآمد را از دست داده با توجه به زودرس سرطان و مرگ و میر نژاد/قومیت. PYLL محاسبه شد با استفاده از ملی سرطان و مرگ و امید به زندگی داده است. که در ترکیب با متوسط سالانه درآمد به تولید درآمد را از دست داده. PYLL و درآمد را از دست داده بودند و سپس نسبت میان افرادی که فوت کرد در سن 16-84 سال به علت سرطان نژادی/قومی گروه: NH, سفید, NH, سیاه, NH, آسیایی و یا جزایر اقیانوس آرام (API) و اسپانیایی.

آنها دریافتند که در سال 2015 استاندارد شده سنی از دست داد نرخ سود (در هر 100 ، 000 نفر-سال) بودند $34.9 میلیون برای NH سفیده $43.5 میلیون دلار برای NH نژادهای $22.2 میلیون دلار برای رابط های برنامه کاربردی و $24.5 میلیون دلار برای اسپانیایی ها. NH باند بالاتری استاندارد شده سنی PYLL و درآمد از دست رفته از نرخ NH سفیده برای 13 از 19 سرطان سایت مورد بررسی قرار گرفت.

"اگر سن خاص PYLL و درآمد از دست رفته نرخ, NH سیاه پوستان بودند همان کسانی که از NH سفیده 241,334 PYLLs و 3.2 میلیارد دلار درآمد را از دست داده (22.6 درصد از کل درآمد را از دست داده در میان NH سیاه پوستان) می توانست اجتناب شده است" نوشتن نویسنده است. "بهبود دسترسی برابر به موثر پیشگیری از سرطان, غربالگری و درمان خواهد بود مهم در کاهش disproportional بار اقتصادی مرتبط با نژادی/قومی و نابرابری" آنها نتیجه بگیریم.

مقاله: ژائو J Miller, KD اسلامی F ژنگ Z هان X Ma J, Jemal و Yabroff KR (2020). نژادی/قومی و نابرابری در درآمد را از دست داده و از مرگ ناشی از سرطان در ایالات متحده است. JNCI سرطان طیف DOI: 10.1093/jncics/pkaa038



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب