تابستان سرگرم کننده در Intertops پوکر این هفته: رایگان چرخش بزور و با تهدید Jackpots & فیلم های جدید 5 دلار پوکر مسابقات

این هفته Intertops پوکر است که به اسپین رایگان در دو مورد علاقه Betsoft اسلات با سپرده. تا جولای 27, 30 $سپرده

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

این هفته Intertops پوکر است که به اسپین رایگان در دو مورد علاقه Betsoft اسلات با سپرده. تا جولای 27, 30 $سپرده می شود 40 اسپین رایگان در Fruitbat دیوانه و 60 دلار سپرده می شود 75 اسپین رایگان در جن وپری جادوها. این هفته نیز وجود دارد 2000 دلار پاداش برای بزور و با تهدید بازیکنان و $5 مسابقات پوکر.

مشاهده و یا دانلود ویدیو نسخه از این داستان
 
خفاش میوه دیوانه است آبشاری اسلات بازی که در آن بازیکن ساخت میوه ای قبل از ترکیبات فوق العاده آنها را در یک میله تزئيني پشت صندلی. کوچک برنده ماشه خود آبشار قبل از برنده بزرگ محاسبه می شود ایجاد یک سیل از میوه های خوشمزه است.
 
جادویی گنجینه های پنهان شده در زیر می کند در عرفانی جن وپری جادوها بازی اسلات. پریان ملکه کمک به پیروزی ضرب و ماشه بازی منحصر به فرد چهار رديفه بازی برنده تمام پولها. کاراکتر پراکنده منفجر اجازه می دهد نمادهای جدید را به جای خود و ایجاد بیشتر برنده است.
 
اسپین رایگان با سپرده
موجود جولای 21-27, 2020 تنها
 
40 اسپین رایگان در Fruitbat دیوانه
در دقیقه است. سپرده $30
کد کوپن: FRUITS40
 
75 اسپین رایگان در جن وپری جادوها
در دقیقه است. سپرده 60 دلار
کد کوپن: FAIRY75
 
هر کد می تواند فقط یک بار. Wagering مورد نیاز برای چرخش آزاد است 30X. Max. نقدی از $250.
 
بزور و با تهدید JACKPOTS -- 2000 دلار جایزه ژوئیه 20-26
این هفته بزور و با تهدید بازیکنان که آمار تعیین شده بزور و با تهدید دست به دست خواهد شد و برنده جوایز جایزه از 5 دلار به $500 (wagering نیاز 15X). 170 بازیکن برنده خواهد شد و در مجموع 2000 دلار پاداش در طول بزور و با تهدید Jackpots هفته. مناسب Blackjacks و بزرگ و کوچک مجموعه Blackjacks پیروزی 5 دلار به 25 دلار پاداش. یک راه حل مناسب بزرگ مجموعه عکس برنده 500 دلار است. بازیکنان می توانید برنده خود را بزور و با تهدید پاداش بازی به طور منظم بزور و با تهدید دو قرعه کشی بزور و با تهدید و یا جفت مناسب بزور و با تهدید, همه در بر داشت زیر Lucktap تب در کازینو بخش از سایت.
 
جدید: SCRIMPER $5 مسابقات پوکر
بازیکنان پوکر می تواند ساخت تا خود را با پشتوانه های جدید Scrimper مسابقات پوکر دوشنبه تا جمعه در 4:05 pm ET (10:05 pm CEST). خرید فقط 5 دلار و در هر روز وجود دارد $750 تضمین استخر جایزه به برنده.
 
Intertops پوکر استقبال بازیکنان از سراسر جهان با یک انتخاب عظیمی از شکافها و جدول بازی ها از سه پیشرو توسعه دهندگان بازی های و شلوغ ترین اتاق پوکر در افق شبکه پوکر.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب