گرمای تابستان جرقه سنگین "در خانه ماندن" تقاضای مصرف کنندگان برای مش روی صفحه نمایش سایه برزنت

با توجه به سنگین مصرف کننده تقاضا رد توسط سرپناه در محل سفارشات در سراسر کشور برزنت در حال حاضر® خشنود است تا

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

با توجه به سنگین مصرف کننده تقاضا رد توسط سرپناه در محل سفارشات در سراسر کشور برزنت در حال حاضر® خشنود است تا اعلام کند که آن را گسترش دامنه آن ارائه شده از مش روی صفحه نمایش سایه برزنت است که کمک به کاهش یا از بین بردن قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید و دیگر اشکال از اشعه ماوراء بنفش با تجربه در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی.

برای دیدار با نیاز به پوشش محافظ در اطراف خانه زیستگاه های حیوانات و سایر سازه های برزنت در حال حاضر® مش های حفاظتی tarp پوشش در حال حاضر ارائه شده در طیف گسترده ای از مش روی صفحه نمایش قرار گرفتن در معرض رأی وزن پارچه نمرات و رنگ هر طراحی شده برای ارائه سطح برجسته حفاظت از نور شدید خورشید و همچنین دیگر نیروهای طبیعت.

برنامه های کاربردی برای این خطوط جدید از مش برزنت گسترش برای استفاده در داخل و اطراف خانه مانند پاسیو عرشه آستانه gazebos استخرهای مناطق پیک نیک انبارها و آشیانه ها و مناطق تفریحی.
  
برعکس بسیاری از کسب و کار اتخاذ شده با استفاده از مش سایه Tarps برای محافظت از کارکنان که کار در مناطق که در آن طولانی مدت قرار گرفتن در معرض عناصر وجود دارد از جمله در کشاورزی مناطق پردازش حیوانات feedlot مناطق انبارداری حوض مناطق حمل و نقل و دریافت مناطق و بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر.

افزایش خطرات ناشی از قرار گرفتن در معرض از تمدید قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش تابش هستند Windscreens که ارائه سطوح مختلف از هر دو اشعه uv و مقاومت در برابر باد, بسته به انتخاب مواد و طراحی.
جزئیات به شرح زیر است:

برزنت در حال حاضر® سایه محصولات:
 
https://www.tarpsnow.com/mesh-shade-tarps.html
https://www.tarpsnow.com/shade-tarps-polypro-mesh-95.html 95% قرار گرفتن در معرض
https://www.tarpsnow.com/86-knitted-shade-mesh-tarps.html 86% قرار گرفتن در معرض
https://www.tarpsnow.com/polypro-mesh-shade-tarps-70.html 70% قرار گرفتن در معرض
https://www.tarpsnow.com/polypro-mesh-shade-tarps-60.html 60% قرار گرفتن در معرض
https://www.tarpsnow.com/polypro-mesh-shade-tarps-50.html 50% قرار گرفتن در معرض
https://www.tarpsnow.com/polypro-mesh-shade-tarps-50.html 40 درصد قرار گرفتن در معرض
https://www.tarpsnow.com/specialty-tarps.html
https://www.tarpsnow.com/tarp-products.html

در مورد برزنت در حال حاضر®

برزنت در حال حاضر® امکانات گسترده فروشگاه آنلاین بوم برزنت پلی برزنت سفارشی برزنت وینیل برزنت و صنعتی تقسیم پرده. به عنوان متخصص در سفارشی بوم و وینیل برزنت آنها پایین-قیمت رهبران خود را در دسته. این شرکت ارائه می دهد به راحتی از آسان سفارش آنلاین و همچنین کارکنان آگاه به راهنمای مشتریان از طریق مشخصات فرآیند بیمه پروژه خود را تکمیل خواهد شد در زمان و بودجه. برزنت در حال حاضر® تجربه و مقیاس تا مطمئن شویم که مشخصات مشتری به دقت دنبال کرد و انتظارات بیش از حد برای هر پروژه بزرگ یا کوچک است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب