تابستان تلویزیون پیشنمایش: 50 (!!!) نشان می دهد به تماشای از 'همیلتون' به رایان مورفی

"بیرون رفتن" همیشه مبالغه درست است ؟ این یک شوخی در حال اجرا این چند سال اخیر که موج جزر و مدی جدید, بزرگ, تاب

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

"بیرون رفتن" همیشه مبالغه درست است ؟

این یک شوخی در حال اجرا این چند سال اخیر که موج جزر و مدی جدید, بزرگ, تابستان, تلویزیون یک بار زمین سوخته افسردگی از قسمت های تکراری و یکی کردن رویدادهای خاص—ساخته شده جذاب در مورد hunkering پایین بر روی نیمکت به جای دنبال سرگرم کننده در خورشید است. که نیاز به یک قهوهای مایل به زرد به هر حال ؟

در این سال, اما این هیچ شوخی است. در حالی که وضعیت متفاوت است دولت توسط دولت و البته در حال تحول همه ما در حال رفتن به در خانه گیر کرده یا نه چون ما که فقط هیجان زده برای دیدن آنچه که طاووس, جدید, جریان, خدمات, ارائه کرده است. جهان است در مراحل متفاوت از خاموش کردن. ما در قرنطینه. و خوشبختانه تابستان است و دیگر تلویزیون را زمین بدون انسان. وجود دارد یک جهنم از بسیاری از مسائل به سازمان دیده بان.

دو عمده جدید, جریان, خدمات, در آینده با HBO حداکثر حدود شش هفته شروع طاووس در آن شگرد برای اشتراک خود را به صورت نقدی. هر دو در حال آوردن عظیم کاتالوگ گذشته فیلم و سریال—در بی رحمانه جریان جنگ HBO حداکثر خود می بالد دوستاندر حالی که طاووس مسلح با دفتر—اما همچنین راه اندازی با پخش در محتوای اصلی. و علاوه بر ده ها تن از جدید و بازگشت را نشان می دهد که از کانال ها و streamers که شما در حال حاضر مشترک.

هفته آینده برنامه های تلویزیون در حال تغییر است. برتر تاریخ در حال تغییر بعد به اطمینان حاصل شود که شبکه های محتوا به اندازه کافی برای کشش در سراسر این مدت طولانی خاموش شدن ناگهانی تولید در ماه مه گذشته. دیگر برتر تاریخ در حال حرکت تا قبل از آن با سیستم عامل امیدوار به سرمایه گذاری در اسیر مخاطبان از جان گذشته برای محتوا. و جدید "در خانه" را نشان می دهد فیلم برداری در طول قرنطینه عمدتا واقعیت تلویزیون اعلام کرد در یک ظاهری روزانه. من فقط می توانید تصور کنید که رفتن به ادامه.

که گفت:, ما perused صدها—کاملا به معنای واقعی کلمه—را نشان می دهد هر دو جدید و بازگشت خطی و جریان های آینده خود را در تابستان قرنطینه لذت بخش تر است. از بازگشت انتقادی مورد علاقه های شما مانند Ramy و حزب جستجوبه ترشح سری جدید بازیگران Matthew Rhys (Perry Mason) و Ethan Hawke (خداوند خوب پرنده) و جریان اولین کمی پدیده ای به نام همیلتوندر اینجا خلاصه ما از صرف 50—بله 50—تابستان مجموعه تلویزیونی به ارزش چک کردن.

هانا Gadsby: داگلاس

مه 26 در Netflix بکشد

جدید کمدی خاص از هانا Gadsby می آید دو سال پس از Nanette باز کردن جعبه پاندورا از موضوعات تابو در کمدی: تمایلات جنسی, افسردگی, هویت جنسیتی, سمی, مردانگی, ضربه زدن, تحقیر و چه حتی کمدی است دیگر. داگلاس reckons که Nanette ساخته این بار با Gadsby ریاست بیش از این بحث به عنوان یک لب گنده, کمدی, سوپراستار.

دنیای رقص

مه 26 در NBC

هیچ J. Lo نیست شکستن قرنطینه به منظور قضاوت یک مسابقه رقص. سری پیچیده تولید در ماه مارس قبل از هالیوود shutdown. در حالی که این شبکه تلویزیونی استعداد مسابقات شروع به تبدیل شدن به غیر قابل کشف از هر یک از دیگر, این یکی می کند و به رخ کشیدن برخی واقعا فک انداختن استعداد. به علاوه دوباره: J. Lo.

افسانه ای

مه 27 در HBO Max

در نهایت یک واقعیت وجود دارد رقابت مجموعه در جهان از سالن و voguing. یک بحث پیرامون استخدام از محل خوبی ستاره Jameela جمیل به عنوان مدیر تشریفات-تبدیل-قاضی آنه دیرینه مسائل وقتی که می آید به تجاوز صنعت نمایندگی و چگونه برخی از گروه که مخفف درمان در جامعه است. اما اگر شما می توانید قلم مو رنگ که در کنار شما شاهد برخی از جدی سالن استعداد. 10s در سراسر هیئت مدیره.

عشق زندگی

مه 27 در HBO Max

عاشقانه dramedy سری بزرگ اسکریپت برنامه که HBO حداکثر این است که با تکیه بر به راه اندازی محتوای اصلی-بخش جدید خود را جریان. این ستاره آنا کندریک به عنوان یک هزاره بی مهارت از طریق عشق و زندگی—سلام برخی از عناوین زیبا و ادبی در شهر نیویورک است. نام او داربی کارتر. (جدی است.) هر قسمت تواریخ یک رابطه او در راه او به خوش و خرم. وجود دارد بسیار مخاطبان خاص است که از آن لذت ببرید. شما می دانید که آیا شما و شما می دانید اگر شما باید به جای فرار ،

نه خیلی دیر نشان می دهد با علم

مه 27 در HBO Max

این است که بچه دوستانه طنز تنها در اواخر شب نشان می دهد بحث نوع است ؟ تلاش برای شکل که است دلیل تنهایی به تماشای.

در رکورد

مه 27 در HBO Max

در تاریخ ثبتاست که تواریخ الگوی تجاوز جنسی به اتهامات ساخته شده در برابر موسیقی مغول راسل سیمونز برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس در میان جنجال زمانی که اپرا وینفری از او کشیده پشتوانه تماس مستند اعتبار به سوال. اما قدرتمند و تعیین حساب های هولناک از سیمونز' شاکیان تحت الشعاع قرار دادن هر گونه صفحه نمایش تولید غوغا.

پارک مرکزی

مه 29 در تلویزیون اپل+

انیمیشن موزیکال طنزهای از خالق bob's Burgers شامل استعدادهای صدای کریستن بل Tituss برگس daveed را از دست Diggs, Josh Gad Kathryn Hahn و استنلی توچی. برای تلفن های موبایل بسیار لذت بخش است.

Ramy

مه 29 در Hulu

در فصل اول از منكر بود حیرت انگیز یک نگاه یک مسلمان-آمریکایی هزاره تلاش برای حرکت خود را با دین و هویت فرهنگی و جنسی خود و خواسته های معنوی و نمایش. سری منادی ورود درخشان جدید مولف و بازیگر در خالق-ستاره از منكر در رسانه و منتقدان و جایزه نشان می دهد در زمان توجه داشته باشید. فصل دو sweetens چیز با علاوه بر این از دو جایزه اسکار Mahershala Ali به بازیگران.

فضا نیروی

مه 29 در Netflix بکشد

اعتبارات لیست به تنهایی در یک قاتل را ردیف کمدی عظمت: Steve Carell, John Malkovich, Lisa Kudrow, Jane Lynch و اواخر Fred Willard در یک سری جدید که دوباره تیم Carell با دفتر خالق Greg Daniels. برچسب خط بسیار وسوسه انگیزی است. "مردم وظیفه با ایجاد یک ششم شاخه ای از نیروهای مسلح: فضا زور."

مسابقه

مه 31 در AMC

در سال 2001 یک زن و شوهر در انگلستان اقدام به تقلب راه خود را به جایزه بزرگ از یک میلیون پوند در بریتانیا نسخه از کسی که می خواهد به یک میلیونر ؟ احساسی و عاطفی داستان واقعی از دست رفته سرفصل stateside (سال 2001 به ارمغان آورد برخی از بزرگتر خبر اینجا) اما جدید AMC سریال باید اصلاح که به عنوان Oh My God من آنها را دوست دارم MVPs سیان کلیفورد (Fleabag), Matthew Macfadyen (جانشینی) و مایکل شین (بنابراین بسیاری از چیزهایی که) همه ستاره.

در زیر عرشه: مدیترانه

ژوئن 1 در Bravo

براوو آوردن ما رنگ آبی آسمان فرار از واقعیات درست زمانی که ما به آن نیاز دارید بیشتر. مدیترانه قسط در زیر عرشه حق رای دادن است قابل اعتماد آورده دقیقا مقدار مناسب از حماقت صابون درام و boozy حواس پرتی—و در فصل گذشته یک ناخواسته یاد با عبارت "خرداد ماه ژوئن هانا." در این فصل تاریخی زن-چراغ خدمه مسئول به عنوان قایق بادبانی لوکس می شود خود را قرنطینه تلویزیون گذرنامه.

کثیف جان: بتی Broderick داستان

ژوئن 2 در ایالات متحده آمریکا

اعتبار تلویزیون و بی ارزش صابون ثابت جفت شدن به مراتب سالم تر از ارتباط آن را به تصویر می کشد که کثیف جان پادکست کردم اسکریپت درمان تلویزیون براوو در سال گذشته با Connie Britton and Eric Bana بازیگران. فصل دو حرکت به یک شبکه جدید—ایالات متحده—با دو ستاره (Amanda Peet and Christian Slater) و جدید مرگبار رسوایی.

فولر خانه

ژوئن 2 در Netflix بکشد

افرادی وجود دارند که در حال رفتن به غم انگیز است که این نشان می دهد در حال پایان یافتن است که به ما می گویند به هر یک خود را. آخر فصل 2 ژوئن آغاز می شود.

تابستان راش

ژوئن 4 در شبکه غذایی

ما اهمیتی نمی دهند به فاش کردن فقط چند ساعت از قرنطینه ما صرف mindlessly تماشای شبکه غذایی. تابستان عجله می افزاید: برخی از عطر و طعم جدید به برنامه نویسی نادر تاخت و تاز کردن به docu-صابون خاک است که تواریخ Foy خانواده آنها به عنوان حقه بازی در حال اجرا خود را سه رستوران در فشار بسته بندی شده فصل بالا در دریاچه جورج, New York.

13 دلیل برای

ژوئن 5 در Netflix بکشد

Netflix بکشد ترین مشکل انبوه محبوب نوجوان سریال درام—خودکشی! تجاوز به عنف! مدرسه تیراندازی!—کاری ادامه داده اند تا خود را به شدت مورد بحث اجرا با یک چهارم و نهایی شود. ما همیشه باید از خشم سکته مغزی است.

Rupaul's Drag Race: همه ستاره

ژوئن 5 در VH1

وجود دارد چنین چیزی به عنوان بیش از حد کشیدن مسابقه? که بدیهی است بدون هیچ نگرانی به VH1 که در یک نقطه در بهار امسال پخش شد سه و نیم ساعت از rupaul's Drag Race , برنامه نویسی از جمله قسمت از Untucked و RuPaul مخفی افراد مشهور مسابقه کشیدن. پس از موفقیت طفره رفت, زخم بستر در طول این هفته ماراتن طرفداران خواهد شد با نسخه پنجم از rupaul's Drag Race: همه ستاره هایبزرگ, لگد زدن به یک هفته پس از فصل 12 آخر.

عجیب و غریب چشم

ژوئن 5 در Netflix بکشد

همانطور که اگر ما در حال حاضر با گریه به اندازه کافی در طول قرنطینه, the Fab Five بازده در ماه ژوئن با 10 قسمت جدید.

ما Freestyle عشق عالی

ژوئن 5 در Hulu

تابستان Lin-مانوئل میراندا می شود راه اندازی نرم با این مستند در 15 سال سفر هیپ هاپ تریک گروه او تاسیس در زمان از beatboxing در خیابان های نیویورک به ترشح برادوی اجرا سال گذشته است. آن را در نظر گرم کردن به بزرگ نشان می دهد با همیلتون آینده به دیزنی+ یک ماه بعد.

ایوان Kennedy: مامان من از آن ساخته شده!

ژوئن 6 در HBO

Orji می دهد یکی از بهترین حمایت از اجرای برنامه در تلویزیون به عنوان عیسی بهترین دوست مولی در نا امن. اما در این یک ساعت کمدی خاص آن داستان خود را که طول می کشد در مرکز صحنه به او بازگو آنچه آن را مانند به حرکت خود نیجریه-آمریکا هویت پیاده روی "خط خوب بین لعن مردم و قرار دادن لعنت بر آنها."

من ممکن است شما را از بین ببرد

7 ژوئن در HBO

اگر شما سرد, شما می دانید و عشق Michaela Coel که ایجاد و نوشت: کمدی انگلیسی سری آدامس. او در سری جدید من ممکن است شما را از بین ببرد در HBO, Coel پردازد مسائل مثل جنسی رضایت آزادی و بهره برداری است مانند سرگرم کننده ha-ha مواد اطمینان حاصل کنید. اما فرانک و تحریک آمیز با این وجود.

LA بهترین

ژوئن 8 در طیف

ديدبان پسران بد حق رای دادن با جسیکا آلبا و Gabrielle Union به عنوان آگهی LA بهترین فرود در طیف اصل در سال گذشته با کمی تکان دهنده وزوز. هنوز آن را تمدید برای فصل دوم پخش این تابستان و یک فشار این سقوط وقتی روباه گرسنه برای محتوا در میان خاموش خواهد شد در قسمت پخش برای اولین بار. بیشتر شبیه به لا را به اندازه کافی خوب, من حدس می زنم.

Lenox Hill

10 ژوئن در Netflix بکشد

کافی است بگویم که بهداشت و درمان کارگران در ذهن ما زیادی این روزها. Netflix بکشد امیدوار است که شما ممکن است به دنبال خود شبانه 7 بعد از ظهر claps قدردانی با شراب خواری جدید docuseries chronicling کار چهار پزشکان معروف شهر نیویورک بیمارستان.

پررنگ

ژوئن 11 در واحد زمان

است lavishing در زندگی یک گروه از زنان جوان مشغول به کار در یک براق چاپ مجله زنان در نیویورک یک ورزش در انحراف و یا ارسال مقاله در زمانی که شرکت های رسانه ای در سراسر شهرستان در حال کاهش مشاغل و تخمگذار کردن نگاران ؟ شما می شود قاضی که در نیمه دوم پررنگ's فصل چهارم بازده این تابستان.

یک روز در یک زمان متحرک ویژه

ژوئن 16 در پاپ

ماه پس از coronavirus shutdown شروع کرده است دیده می شود هالیوود محوری در تعجب آور, راه های هوشمندانه برای ادامه به تولید محتوای جدید. مورد علاقه من و شاید بیشتر بلند پروازانه است و تیم خلاق از یک روز در یک زمان نصب متحرک ویژه شامل سری کرک بازیگران—ریتا مورنو!—و همچنین به عنوان مهمان Gloria Estefan و Lin-مانوئل میراندا. تابستان Lin!

خواب نیمروز کلیدی

ژوئن 16 در MTV

پدر و مادر من در آغاز زمانی که نسل من شد با وسواس نشان می دهد به عنوان دژنراتيو به عنوان جرسی شور. و در حال حاضر ما ناله به عنوان بچه لحن به خواب نیمروز کلید. تماس با آن واقعیت تلویزیون دایره زندگی است.

عشق, ویکتور

ژوئن 19 در Hulu

این spinoff از پیشگامانه, گی نوجوان رام-com عشق سیمون در اصل برای دیزنی+ قبل از آن را نقل مکان کرد به Hulu که خانه از ماوس تصمیم خود را تم جنسی اکتشاف نبودند مناسب برای خانواده-برنامه دوستانه. بنابراین جویدن که زباله و سپس با پاک کردن خود را با یک سفر به, بسیار, جذاب, عشق, Simon universe با عشق ویکتور.

سیاستمدار

ژوئن 19 در Netflix بکشد

فصل یکی از سیاستمدار: بسیار گران قیمت خیلی خوب نیست. اما گرفتن وجود دارد!!! فصل نهایی قسمت که شخصیت های عرضه شده توسط جودیت نور و Bette Midler و آبدار سیاست های محلی رسوایی داستان بود و مشروع احساسی و عاطفی است. ما می خواستیم برای دیدن بیشتر از آن نشان می دهد. در حال حاضر ما می توانید!

این چی

21 ژوئن در Showtime

چی شده سنگی اجرا بر روی پی اس. که تا به حال هیچ چیزی برای انجام با کیفیت اما با اتهامات سوء ساخته شده در برابر سرب Jason میچل که در نهایت منجر به بازیگر بودن از کار اخراج شدند. به امید یک شروع تازه در فصل سه لنا Waithe که ایجاد شده این سریال می پیوندد در یک محدوده زمانی معین به عنوان نامزد شهرداری.

NOS4A2

21 ژوئن در AMC

عنوان تلفظ "Nosferatu." Zachary Quinto ستاره. شخصیت او خوراک در روح کودکان و سپرده های آنها در Giko یک پیچ روستای کریسمس در تخیل خود را. و آن این است که همه اطلاعات مربوطه را در NOS4A2.

پری میسون

21 ژوئن در HBO

Matthew Rhys!!!!!! که نقطه فروش بزرگ در این بازسازی از بازی های کلاسیک تلویزیون, درام, رمز و راز است که ستاره دار Raymond Burr به عنوان عنوانی کارآگاه خصوصی. سپس دوباره, حمایت بازیگران HBO جمع آوری در اطراف امی و برنده آمریکایی ها آلوم بسیار مشروع نقطه فروش بیش از حد: John Lithgow, Tatiana Maslany, Shea Whigham, Stephen Root, Nate Corddry, Lili Taylor, Robert Patrick and Juliet Rylance.

یلوستون

21 ژوئن در پارامونت

تماس پدر خود را و به او بگویید که فصل جدید از یلو راه اندازی 21 ژوئن.

جستجو حزب

25 ژوئن در HBO Max

سفر به فصل سه شده است کاملا ادیسه برای فرقه های مورد علاقه کمدی نوآر. این blessedly عجیب و غریب سری—قسمت هزاره طنز, بخش, هیجان انگیز, یک بیت مانند یک deadpan Scooby دوو—در اصل پخش TBS, شات آن فصل سوم دو سال پیش و پس از آنچه به نظر می رسید مانند میلیون ها طرفداران بدونم چه جهنم است که در جریان بود در نهایت اعلام کرد که برای تغییر به HBO حداکثر در سال گذشته و...با تمدید برای فصل چهار. به هر حال هیچ کدام از آن واقعا مهم است. این نشان می دهد خوب است و شما باید آن را تماشا!

The Twilight Zone

25 ژوئن در CBS همه دسترسی

برای اولین فصل از این راه اندازی مجدد سفر به بعد پنجم, Jordan Peele (خارج, Us, Key & Peele) به عنوان تهیه کننده اجرایی. این زمان در اطراف او همچنین نوشتن یک قسمت و مونتاژ واقعی Mad Libs بازیگران به پر کردن این مجموعه: Jenna Elfman, بیلی پورتر, Topher Grace, Tony Hale, Morena Baccarin, Damon Wayans Jr., Christopher Meloni, Joel McHale و Sky Ferreira.

به ناشناخته ها: ساخت Frozen 2

ژوئن 26 در دیزنی+

این پشت صحنه ساخت مستند راه اندازی در ژوئن 26 و پخش سه بار در روز هر روز بعد که در خانه هر کسی با یک بچه کوچک در سراسر کشور است.

جمعه سیاه

28 ژوئن در Showtime

Showtime کمدی تاریک مجموعه ای در '80s, وال استریت باید یکی از صحبت در مورد کمدی در تلویزیون با آن آس بازیگران—Don Cheadle, Regina Hall, Andrew Rannells, Casey Wilson, Rob Corddry—و یک شروع قوی برای فصل دوم خود را که در زمان وقفه با توجه به همه گیر shutdown. آن را برمی گرداند ژوئن 28, است که زمان کافی برای گرفتن و شروع به گسترش این کلمه.

من رفته در تاریکی

28 ژوئن در HBO

Liz Garbus هدایت این شش قسمت docuseries در شکار برای گلدن استیت قاتل با الهام از اواخر جرم نویسنده میشل مک نامارا کتاب. اگر شما از طرفداران واقعی سری جرم این است برای رفتن به یکی خوب است.

همیلتون

جولای 3 در دیزنی+

بسیار قدردانی عمل قرنطینه, موسسه خیریه, Lin-مانوئل میراندا و دیزنی را منتقل فیلم برداری از نسخه اصلی بازیگران انجام همیلتون در برادوی از آن برنامه ریزی اکران در ماه اکتبر سال 2021 تا بیش از یک سال به یک جریان راه اندازی در دیزنی+ این روز استقلال آخر هفته. به زودی همه ما می شود در (زندگی) اتاق که در آن اتفاق می افتد.

هانا

جولای 3 در آمازون

یک coming-of-age درام در مورد یک دختر نوجوان اما او یک قاتل? آمازون تلویزیون اقتباس از 2011 فیلم بازیگران, Saoirse Ronan سر به فصل دو.

سخت به عنوان ناخن

جولای 8 در CBS

فردا به کنار فصل جدید مسابقه شگفت انگیز, صرفه جویی در آن را برای زمانی که همه چیز ممکن است ناامید به عنوان محتوای تکمیل قبل از همه گیر خاموش کردن و شروع به خشک کردن. اما این شبکه است که در مورد محروم کردن طرفداران خود را Phil Keoghan ثابت در این تلاش ، مسابقه شگفت انگیز ستاره بر روی هاست جدید وظایف سخت به عنوان ناخنرقابت سری های روزمره آمریکایی که طاقت فرسا روزانه شغل مسئول خود را به واقعیت-TV-ارزش قدرت است.

انتظار امی

جولای 9 در HBO Max

Amy Schumer را ایستاده خاص در حال رشدکه او را ضبط در حالی که حامله با پسرش ژن ارائه فرانک بحث در مورد این واقعیت از هوازدگی مشکل بارداری در حالی که حفظ شغل و ایستاده برنامه. این docuseries انتظار امی طول می کشد دوربین پشت-صحنه او پس از لحظه ای که او در بر داشت او باردار بود از طریق زایمان.

شجاع دنیای جدید

جولای 15 در طاووس

بله و در عین حال یکی دیگر از جدید, جریان, خدمات, راه اندازی این تابستان. طاووس با آن کتابخانه عظیم را نشان می دهد و فیلم ها نیز به امید وو مشتریان با برنامه نویسی اصلی رهبری آن خیمه ارائه Brave New Worldیک ترشح و گران اقتباس از آلدوس هاکسلی رمان کلاسیک که در نهایی پرشور fandom mashup هان سولو (Alden Ehrenreich) بانو سیبیل (Jessica Brown Findlay) و Viserys Targaryen (Harry Lloyd).

دستگیری

جولای 15 در طاووس

نگاهی به آمار جهانی انگلیسی, هیجان انگیز محافظدرج برخی اخبار جعلی دوران سیاست و به شما جذباست که امیدوار است بعد از انگلستان به ایالات متحده وسواس.

هوش

جولای 15 در طاووس

چه کسی می داند که در این نقطه زمانی که exhaustively صحبت در مورد دوستان مراسم را به جای رفتن اما دیوید شویمر خواهد شد بر روی صفحه نمایش تلویزیون در تابستان امسال بدون در نظر گرفتن لطف هوشیک محل کار کمدی مجموعه در انگلستان دولت ارتباطات ستاد است که در آن شویمر نقش یک آمریکایی interloper. من هنوز رتبهدهی نشده است دیده می شود این نشان می دهد بنابراین به جای من fantasizing فن داستان در مورد راس در لندن با داشتن یک امر عاطفی با امیلی.

شرمن ویترین: ماه تاریخ سیاه دیدنی

ژوئن 19 در Hulu

یک ساعت ویژه از تحسین منتقدان طرح سری پخش کاملا در Juneteenth. بچه ها شرمن ویترین خیلی خوب است. آن را چک کنید.

طعم ملت با Padma Lakshmi

ژوئن 19 در Hulu

این سرآشپز بالا میزبان و قاضی سفر به بومی و جوامع مهاجر در سراسر کشور, پخت و پز با خانواده ها برای جمع آوری یک حس از آنچه آمریکایی "غذا" یعنی امروز. به عنوان سنت است و زمانی که لاکشمی میزبانی یک سری spotlighting عالی خلاقیت های آشپزی من که نمی تواند آشپزی را تماشا خواهد کرد در حالی که غذا خوردن تمام آستین Ritz crackers.

اتاق 104

جولای 24 در HBO

این گذاری به عنوان duplass' گلچین سری—هر قسمت یک داستان مستقل تنظیم در همان اتاق متل, با متفاوت مهمان—بی سر و صدا شده است یکی از عجیب ترین و مانند بسیاری از چیزهای جالب در تلویزیون. روشن است که تایید.

Go-Go را

اوت 1 در Showtime

تعطیلات, همه من همیشه می خواستم. قرنطینه نمی کنه یکی. حداقل وجود دارد این مستند بر روی Go-Go را به شما از طریق!

خداوند خوب پرنده

اوت 9 در Showtime

Ballsy, بی پروا, Ethan متهاجم: خداوند خوب پرنده است که بر اساس جیمز مک براید را buzzy ملی کتاب برنده جایزه رمان درباره یک برده است که متحد با طرفدار الغای برده داری جان براون.

عاشق تقلب

30 اوت در Showtime

برای 20 سال, ریچارد اسکات اسمیت زد باهم فریب زنان در غرب به سقوط در عشق و ازدواج با او قبل از اجرای دور با قلب خود را—و پس انداز زندگی خود را. چهار-قسمت docuseries مذاکرات به زنان اسمیت خانواده و بازدید از جاده در شکار برای پیدا کردن حرامزاده.

زنان خانه دار واقعی از پوتوماک

تابستان TBD در Bravo

برک آوت جم از زنان خانه دار واقعی حق رای دادن با تاخیر اکران خود را در سفارش به فضای بیرون Bravo محتوای جدید در میان خاموش کردن. آن چیزی است که در آن, مانند, بار, خشن هستند و من این نیاز شدید سرگرم کننده نشان می دهد تزریق به رگهای من در حال حاضر بلکه در حال پایان تابستان نورد در اطراف و براوو زد از مطالب را به ما خدمت می کنند من نمی دانم که چگونه به روند تاریکی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب