تعطیلات تابستان از بین برد ، این مرطوب کننده ماسک مو آن را ثابت.

من در زمان یک هفته به صرف زمان در ساحل و پسر من قرار داده و من از طریق رینگر. من رفتم از شور اقیانوس به کلر اس

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

من در زمان یک هفته به صرف زمان در ساحل و پسر من قرار داده و من از طریق رینگر. من رفتم از شور اقیانوس به کلر استخر به سختی خار و گره خورده در نوارهای یا کثیف پایین مستی فرو برد و در کرم های ضد آفتاب برای نگه داشتن سر از سوختن. هر زمان از من گرفت و من سر پایین من می توانم ببینم چیز ساییده شده تقسیم به پایان می رسد و احساس می کنم چقدر خشک کردن همه چیز بود. از آن زمان به تماس در اسلحه بزرگ برای برخی از جدی ترمیم مو.

Davines باعث می شود یک دسته از مو ماسک, تمام, تمرکز بر مسائل مختلف مو. من به سرعت خود را برداشت رنسانس دایره ماسک مو است که بسته بندی شده با babassu کره برای کمک به آرامی افزایش درخشش و رس زرد رنگ به تقویت رشته و تعمیر ساختار مو. فشار کیسه است که فوق العاده آسان برای استفاده و ماسک که احساس می کند مانند یک کرم ضخیم است آسان به گسترش در سراسر سر کل خود را. من slathered ماسک بر روی سر من پس از من تا به حال باران shampooed و حوله خشک و پیچیده آن را با یک کلیپ مو. در عرض چند دقیقه احساس می کنم موهای من شروع به نرم شدن. شما ترک آن را برای تنها 10 دقیقه و شما از سمت چپ با موهای شما حتی ممکن است تشخیص دهد. این حتی یک resealable کلاه بنابراین شما نمی نیاز به استفاده از همه چیز را در یک بروید. من قادر به دریافت دو با استفاده از یک بسته واحد.

چون من نسبتا خوب من هرگز داده بود یک ماسک مو یک نگاه دوم است. من همیشه فرض بر این است که ترک آن خواهد بود با وزن پایین مو چرب (از آنجا که شما قرار نیست به شامپو آن را فقط با آب پاک). اما سریع شستشو در زمان مراقبت از آن و در سمت چپ من نرمترین آن را تا به حال احساس. پس از آن هوای خشک من نمی تواند کمک کند اما به طور مداوم touch my hair احساس می کنید که چگونه بسیاری از تفاوت فقط 10 دقیقه ساخته شده است. در حال حاضر که Davines ماسک مو آیا می خواهید به سعی کنید بعد ؟

رنسانس دایره ماسک مو

از چیزهایی که ارزش صرف کمی بیشتر به محصولات شما هرگز متوجه شما مورد نیاز مورد بررسی را استدلال قانع کننده برای محصولات است که می خواهید ارتقا زندگی خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Sephora, CVS, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب