Superfilm و Sky Studios, رزومه, تیراندازی برای Ich und die Anderen در اتریش

فیلمبرداری دوباره تحت COVID-19-دستورالعمل های امنسری تولید شده توسط Superfilm Filmproduktions GmbH نمایندگی از

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399
  • فیلمبرداری دوباره تحت COVID-19-دستورالعمل های امن
  • سری تولید شده توسط Superfilm Filmproduktions GmbH نمایندگی از آسمان Studios
  • بازیگران شامل مشهور آلمانی ستارگان: Tom Schilling, Mavie Hörbiger, Katharina Schüttler, Sophie Rois, Martin Wuttke مایکل Maertens و Lars Eidinger
  • دیوید Schalko به عنوان showrunner جان Lueftner است که تولید کننده برای Superfilm و Quirin اشمیت است که تهیه کننده اجرایی برای Sky Deutschland

آسمان, اصلی, Ich und die Anderen, (من و دیگران در زبان انگلیسی) از سر گرفته تولید در اتریش پس از تعلیق تیراندازی با توجه به COVID-19 در اواسط ماه مارس.

راه اندازی مجدد در وین تحت سخت COVID-19-دستورالعمل های امن به عنوان مجموعه ای در اتریش, مقررات, علائم اولین آسمان اصلی و آسمان استودیو نشان می دهد به بازگشت به تولید. تنها پنج روز از مجموع 62 شوت روز در ابتدا تکمیل شده در مارس.

آسمان اصلی Ich und die Anderen تولید شده توسط Superfilm Filmproduktions GmbH نمایندگی از آسمان Studios. این showrunner است دیوید Schalko شناخته شده برای خود موفقیت سری Braunschlag, Altes Geld و M - Eine Stadt sucht einen Mörder. تولید کنندگان در حال جان Lueftner از Superfilm تهیه کننده اجرایی در آسمان است Quirin اشمیت.

در علاوه بر این به بازیگر سرب Tom Schilling (Oh Boy, مرگ Goldfische) نشان می دهد از ویژگی های شناخته شده ستاره آلمانی Mavie Hörbiger (چه مرد), Katharina Schüttler (Die Welt der Wunderlichs), Sophie Rois (مرگ Manns), Martin Wuttke (Tatort, بابل برلین) مایکل Maertens (Vorsicht vor Leuten) و Lars Eidinger (بابل برلین). شش قسمت است که انتظار می رود برای راه اندازی در بهار 2021.

مارکوس آمون, مدیر اصلی محصولات Sky Deutschland: "من می خواهم برای تشکر از ما تولید کننده جان Lueftner ما showrunner دیوید Schalko و کل تیم خود و همچنین به عنوان همه ما بازیگران برای آوردن به اتمام با ذوق و شور و شوق تازه چه شروع تا promisingly در ماه مارس است. ما بسیار خوشحالیم که دولت فدرال اتریش با باز گشت خود را برای فیلم و تلویزیون ابتکار, است, ساخت این امکان را برای بازگشت به تولید."

جان Lueftner تولید کننده Superfilm: افزود: "این یک کمک بسیار خوبی قادر به کار دوباره - برای ما و برای همه فیلمسازان در اتریش. سه منطقه کار مفهوم انجام هنری-فرایند خلاق در مجموعه را می توانید بدون هیچ گونه توجهی تاج محدودیت."

در مورد Ich und die Anderen

Ich und die Anderen داستان یک شخصیت (Tom Schilling) است که مبارزه با خود و جهان و مجاز است که کارت را در هر یک از شش قسمت است. اما: چه اتفاقی می افتد اگر دیگران به طور ناگهانی رفتار ما آنها را می خواهید به? چه اتفاقی می افتد به "من" اگر رابطه دائما در حال تغییر است دوباره به عنوان یک نتیجه, اگر صور فلکی جدید با "دیگران" را در حال ظهور است که به ناچار به تشدید? Ich und die Anderen یک سری از خنده دار و غم انگیز گفتمانهای. روایت و تفسیر جدیدی در جنگل از سریال تنوع. حقیقی سفر از طریق میادین مین از هویت و نفس است. شاید حتی یک ژانر است که هنوز وجود ندارد در این فرم.

در علاوه بر این به showrunner دیوید Schalko و تولید کننده جان Lueftner, Quirin اشمیت به عنوان تهیه کننده اجرایی در آسمان Deutschland. منحصر به فرد پخش سری در آسمان است که برنامه ریزی شده برای بهار 2021.

در مورد اتریش COVID-19 مقررات کار

این شامل به طور کلی اقدامات حفاظتی مانند استفاده از ماسک برای محافظت از دهان و بینی, فیزیکی, فاصله, در مجموعه, شستن مکرر دست ها و ضد عفونی و همچنین استقرار دائمی بهداشت ایستگاه: که در آن درجه حرارت در حال بررسی و ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی کننده در حال توزیع.

کار بر روی فیلم و تلویزیون تولید شده است تقسیم به سه منطقه.

  • منطقه سه شامل قوانین و مقررات برای کارکنان که کار در دفتر تولید خودرو ناوگان فروشگاه مواد و پذیرایی, در میان دیگران.
  • منطقه دو شامل مقررات جهت دوربین و صدا و روشنایی خدمه و همچنین طراحی صحنه و کنسرت بربس.
  • منطقه یک بسته-مجموعه حفاظت شده منفی آزمایش استخر, بازیگران مدیر فیلمبرداری و دیگر برخی دیگر از خدمه به عنوان مورد نیاز است. این کارکنان - همیشه در گروه پنج در حال PCR آزمایش دو بار در هر دو روز و جدا از بقیه تیم. قبل و پس از پایان تیراندازی کارکنان این باقی می ماند جدا شده در یک روح همبستگی و مسئولیت خود.

(منبع: https://www.wko.at/branchen/gewerbe-handwerk/film-musikwirtschaft/comeback-fuer-filmdreharbeiten.html).

در مورد آسمان Studios

آسمان استودیو به ارمغان می آورد به صفحه نمایش و داستان منحصر به فرد از بهترین استعداد در اروپا است.

ما توسعه و تولید و صندوق اصلی درام, کمدی و مستند برای آسمان 24m مشتریان و فراتر از آن با 52 اسکریپت را نشان می دهد در حال حاضر در تولید. ساختمان در موفقیت انتقادی-تحسین آسمان اصل از جمله امی و برنده چرنوبیل, بافتا برنده پاتریک ملروز و بین المللی بازدید بابل برلین و Riviera, Sky Studios, جدید, خلاق, خانه, آسمان صاف اصل مانند روز سوم با جود دارد ZeroZeroZero از سازندگان عموره و پاپ جدید کارگردان برنده جایزه آکادمی مدیر پائولو سورنتینو.

ما یک چالاک استودیو به دنبال بهترین داستان های ناگفته از صدای جدید در حالی که در کار خلاق و با همکاری امروز بهترین نویسندگان و تولید کنندگان و بر روی صفحه نمایش استعداد را به بیننده داستان آنها نمی خواهد پیدا کردن هر نقطه دیگری است.

با راه اندازی استعداد و قابلیت تولید در سراسر انگلستان و آلمان و ایتالیا و ما درک می کنیم محلی سلیقه در سراسر اروپا بهتر از هر کس دیگری و قصد دارد به بیش از دو برابر سرمایه گذاری ما در محتوای اصلی توسط 2024 به طور کامل پشتیبانی و حمایت Comcast NBC Universal.

ما همچنین در حال توسعه یک تلویزیون جدید و فیلم استودیو, Sky Studios, Elstree که انتظار میرود منجر به ایجاد بیش از 2000 شغل جدید و تولید اضافی £3 میلیارد دلار از تولید و سرمایه گذاری در انگلستان خلاق بخش در پنج سال اول به تنهایی.

Sky Studios سرمایه گذاری در اقتصاد فرهنگي و جهانی در بخش تولید با سهام عدالت در نه شرکت های تولید در بریتانیا و ایالات متحده از جمله انگلیسی پخت و خاموش خالق عشق تولیدات و برتر واقعیت جرم تولید کننده در آمریکا, مشتری, سرگرمی, خالق طولانی مدت آمار جامعی. Sky Studios سرمایه گذاری با کیفیت بالا, واقعی, متخصصان انفجار فیلم و شمال واقعی محصولات; سرگرمی و فرمت متخصص Znak, & Co (US & UK); تاریخ طبیعی تولید کننده واقعی به طبیعت; تولید, درام, فانوس دریایی و قایق داخل کشتی بازرگانی تصاویر; و رشد کسب و کار قند, فیلم Chrysalis چشم انداز و Talos فیلم (US).

Sky Studios تولید شده در ژوئن 2019. ارشد تیم رهبری ارشد اجرایی گری دیوی, مدیر ارشد تجاری افسر جین Millichip رئیس مسئول امور مالی کارولین کوپر مدیر درام انگلستان کامرون روچ کارگردان کمدی بریتانیا جان Mountague مدیر اصلی تولید Sky Italia Nils هارتمن و مدیر اصلی محصولات Sky Deutschland مارکوس آمون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن