بازمانده از پاکستان سقوط هواپیما بازگو ترسناک

سقوط از خطوط هوایی بین المللی پاکستان jetliner کشته 97 از 99 نفر در هیئت مدیره. یکی از بازماندگان 24-ساله محمد

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

سقوط از خطوط هوایی بین المللی پاکستان jetliner کشته 97 از 99 نفر در هیئت مدیره. یکی از بازماندگان 24-ساله محمد زبیر است صحبت از مصیبت به گزارش ظهور ممکن است در مورد موتور شکست.

بیست و چهار ساله محمد زبیر در شنبه بازگو چگونه او شنیده کودکان "گریه" را به عنوان او تلاش برای صعود از طریق باقی مانده از سقوط خطوط هوایی بین المللی پاکستان (PIA) jetliner.

زبیر یکی از تنها دو قربانیان جان سالم به در برده جمعه, سقوط مرگبار با تنها بازمانده بودن ظفر مسعود یک بانک اجرایی بانک مرکزی پنجاب.

زمانی که PK8303 یک ایرباس A320 از لاهور به کراچی شروع به لرزش خشونت زبیر گفت که او فکر آن را فقط آشوب. خلبان پس از آن اعلام کرد در آی فون که فرود می تواند "سخت است."

"ناگهان هواپیما گاو خشونت بار و پس از آن دوباره," او گفت:. لحظات بعد آن را به عنوان نزدیک به فرودگاه بین المللی سقوط هواپیما به سر می برند محله مسکونی شناخته شده به عنوان مدل مستعمره.

"من دیدم خیلی دود و آتش. من شنیده ام مردم گریه کودکان گریه" زبیر گفت. بازمانده موفق به خزیدن راه خود را از آوار و دود بود و در نهایت با عجله به بیمارستان.او دچار سوختگی شد اما در یک وضعیت با ثبات است.

نزدیک به یک صد مرده

روز جمعه تصادف کشته و 97 نفر از کسانی که اعتقاد به مسافران داخل هواپیما. بیشتر از سه نفر بر روی زمین زخمی شدند, با توجه به گزارش.

مقامات گفتند که می خواهم برگرفته تمام بدن از صحنه است. اما سلامت استان سخنگوی وزارت Meeran یوسف گفت: تنها 19 از اجساد شناسایی شده اند.

تست DNA که انجام شد در دانشگاه کراچی به کمک نام بقیه قربانیان در حالی که بهبود تلاش در صحنه ادامه داد: از طریق پنج شنبه.

ادامه مطلب: پاکستان: بازداشت مرد برای 'افتخار' قتل دو عموزاده

موتور شکست ؟

یک PIA سخنگو گفت: کنترل ترافیک هوایی از دست داد با تماس با این هواپیما را فقط پس از 2:30 pm (0930 GMT) روز جمعه.

وزیر کشور اعجاز احمد شاه گفت: این هواپیما در حال توسعه یک مشکل فنی.

ضبط و انتقال خلبان نهایی ارز با کنترل ترافیک هوایی ارسال شده در سایت LiveATC.net نشان داد که خلبان شکست خورده بود به زمین و گردان را یکی دیگر از تلاش.

"ما از اقدام مستقیم, آقا ما از دست داده اند موتور" خلبان گفت. "آقا میدی, میدی, میدی, میدی پاکستان 8303" خلبان گفت: قبل از انتقال به پایان رسید.

در ضمن PIA مدیر اجرایی ارشد محمود ملک به خبرنگاران گفت: بعد از آن در روز جمعه هواپیما امن بود برای پرواز. "مشخصات فنی, عملیاتی, همه چیز در جای خود بود," او گفت:.

حمل و نقل هوایی وزیر غلام سرور خان توصیف خلبان سجاد گل به عنوان ارشد ترین خلبان A320 با گسترده تجربه پرواز.

در یک بیانیه لوزان گفت: این هواپیما متعلق به اولین وارد شده خدمات در سال 2004 به دست آورد PIA یک دهه بعد و تا به حال وارد شده در اطراف 47,100 ساعت پرواز و 25,860 پرواز از جمعه.

Airworthiness اسناد و مدارک نشان داد که هواپیما آخرین دریافت یک دولت چک در تاریخ 1 نوامبر سال گذشته است.

PIA ارشد مهندس امضا جداگانه گواهی مارس 28 گفت: تمام تعمیر و نگهداری انجام شده است. آن اشاره کرد: "این هواپیما به طور کامل airworthy و با تمام ایمنی" استاندارد.

ادامه مطلب: پاکستان: عمران خان دولت است 'muffling هستند صداهای منتقد'

مستقل پروب راه اندازی شد

ملک گفت: تحقیقات مستقل انجام خواهد شد. ایرباس گفت: ارائه کمک های فنی به محققان در فرانسه و پاکستان و همچنین PIA و موتور تولید کنندگان.

"ایرباس ارائه خواهد شد کمک به مقامات تحقیق ایم" مدیر اجرایی گیوم Faury.

پاکستان, خطوط هوایی' انجمن خلبانان خواستار یک تحقیق کامل در مورد تصادف و خواستار دخالت نهادهای بین المللی از جمله سازمان هواپیمایی کشوری و بین المللی فدراسیون هوا خط خلبانان انجمن در کاوشگر پاکستان انگلیسی روزانه سحر گزارش شده است.

کل خانواده سرنشین برای عید

نخست وزیر پاکستان عمران خان گفت که او "شوکه و غمگین" با سقوط.

"دعا و تسلیت به خانواده مرحوم" او هنوز توییتی.

این کشور تا به حال تنها در اوایل این هفته از سر گرفته پروازهای داخلی در آستانه عید-al فطر, تعطیلات, که نشانه پایان ماه رمضان.

بسیاری از مسافران روی عرشه پرواز شد کل خانواده به خانه بازگشت و با هم برای تعطیلات عید.

تصادف می آید به عنوان دو ضربه به پاکستان با بسیاری از خانواده ها را ویران کرد در حال حاضر برگزاری مجالس ترحیم برای قربانیان COVID-19.

mvb/mm (AP, AFP رویترز)

اشتراک, به, تاج, جمع و جور — DW خبرنامه ردیابی coronavirus در آسیا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن