سوئد می گوید: محرومیت از شمال اروپا سفر منطقه خواهد بود 'سیاسی'

به عنوان کشورهای اسکاندیناوی اندیشیدن باز کردن مرزها با هر یک از دیگر نگرانی های مطرح شده در مورد سوئد شمول اس

توسط NEWSCENTERALS در 7 خرداد 1399

به عنوان کشورهای اسکاندیناوی اندیشیدن باز کردن مرزها با هر یک از دیگر نگرانی های مطرح شده در مورد سوئد شمول است. این کشور COVID-19 کشته و نزدیک به چهار برابر مجموع از همسایگان خود است.

وزیر خارجه سوئد ان لینده و گفت: کشور باید کنار گذاشته شود از پتانسیل مرز باز توافق میان شمال اروپا سازمان ملل به عنوان برنامه ای برای کاهش محدودیت های مسافرتی گردد در میان coronavirus بیماری همه گیر.

لینده گفت که به استثنای سوئد خواهد بود یک تصمیم سیاسی و یکی است که می تواند قابل توجیه دلایل پزشکی.

سوئدی رسانه ها را مطرح کرده و از نگرانی هایی است که ساکنان این کشور می تواند خارج از بازگشایی مرزهای هر دو در منطقه شمال اروپا و جاهای دیگر در اروپا است. در خصوص خبری که قبرس را نمی خواهد اجازه می دهد پرواز مستقیم از سوئد که از آن باز می شود تا در ژوئن 9, ابرو مطرح شده.

سوئد شده است موضوع انتقاد خود را آرام تر coronavirus استراتژی امید بستن برای نگه داشتن اکثر مدارس, کافه ها و رستوران ها باز است. سوئد نیز نیست که مرزها به کشورهای همسایه.

ادامه مطلب: کدام کشورهای اروپایی در حال, باز, برای, تابستان, گردشگری?

لینده اشاره کرد که اتحادیه اروپا تا به حال نام برای کشورها تبعیض قائل نمی زمانی که بازگشایی مرز. "این یک موضوع بسیار پیچیده است و من فکر می کنم که همه سیاستمداران در هر کشور نیز باید نگاه دراز مدت اثر قبل از اینکه آنها را بسیار با انگیزه های سیاسی تصمیم گیری," او گفت:.

اما سوئد همسایه شده اند مردد با هر دو کشور دانمارک و نروژ هنوز تصمیم گیری برای لغو محدودیت به زودی یا نه.

فنلاند مرز محدودیت در محل هستند تا ژوئن 14, وزیر کشور ماریا Ohisalo گفت: در این ماه که تایید ممنوعیت سفر می تواند برداشته شود برای برخی از همسایگان آن است. اما Ohisalo به نام سوئد اپیدمی وضعیت "نگران کننده است."

دولت در دفاع از سیاست

سوئد دولت در ادامه به دفاع از خود در پاسخ به COVID-19 گیر با وجود گزارش یکی از بالاترین میزان مرگ و میر در جهان, با 4,125 مرگ و یا حدود 40 در هر 100 ، 000 نفر است.

این کشور coronavirus مرگ و میر نزدیک به چهار برابر مجموع نوردیک آن همسایه است.

"انتقال کاهش درمان COVID-19 بيمار در بخش مراقبت های ویژه است که به طور قابل توجهی کاهش و افزایش مرگ و میر منحنی شده است ناقص" وزیر امور خارجه لینده گفت.

"وجود دارد هیچ کامل مستند از سوئد اما بسیاری از قطعات در جامعه سوئد را تعطیل" او افزود: در پاسخ به اتهاماتی که این کشور تا به حال انجام نشده زیادی برای جلوگیری از گسترش ویروس.

این سوال که آیا این کشور اعمال صحیح استراتژی نیز یک بحث داغ در داخل کشور.

سوئد دولت سابق, اپیدمیولوژی Annika لینده که به کار گرفته پاسخ این کشور به آنفلوآنزای خوکی و آمريکا گفت: اوایل مستند می تواند زندگی را نجات داد.

بیشتر بخوانید: زندگی پس از coronavirus: 'ما می توانیم شکل یک جهان کاملا متفاوت'

"به احتمال زیاد ما هنوز هم می تواند یک کمی بدتر [از دیگر کشورهای اسکاندیناوی] اما بهتر از ما در حال حاضر و ما احتمالا به دست آورده اند زمان برای آماده سازی این استراتژی برای حفاظت از سالمندان," او گفت: AP در روز دوشنبه.

"نگاهی به گذشته, من فکر می کنم این امر می شده اند ارزشمند تلاش استراتژی, دانمارک, نروژ و ایسلند و فنلاند" او گفت:.

Annika لینده گفت که او احساس نیاز به صحبت کردن بعد از یک عضو برجسته سلامت آژانس ادعا سوئد استراتژی بود که بهترین در جهان است.

"احساس من این نمی تواند در" لینده گفت. "چنین انکار ممکن است ما جلوگیری از اقدام عقلانی."

بیشتر بخوانید: Coronavirus: زمانی که موج دوم از عفونت رسید ؟

وزیر امور خارجه ان لینده گفت: خوب بود که کارشناسان گفتند آنچه که آنها فکر می کردند. "ما آزادی بیان در سوئد," او گفت:.

ان لینده اضافه شده است که دولت نمی دریغ به تغییر سوئد سیاست "اگر ما فکر می کنم که لازم خواهد بود."

jcg/dr (AP, Reuters)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب