جارو گزارش جدید را فراهم می کند ایالات متحده تنظیم کننده های مالی با کلید مراحل اقدام برای حفاظت از بازارهای مالی از ادامه بحران آب و

تغییر آب و هوا به شمار سیستمیک تهدید برای ثبات و رقابت بازارهای مالی ایالات متحده و تنظیم کننده های مالی باید

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

تغییر آب و هوا به شمار سیستمیک تهدید برای ثبات و رقابت بازارهای مالی ایالات متحده و تنظیم کننده های مالی باید مسئولیت و قدرت برای محافظت بهتر در برابر آن تهدید با توجه به یک گزارش جدید از سرس شتاب دهنده برای پایدار بازار سرمایه.

این گزارش پرداختن آب و هوا به عنوان یک ریسک سیستماتیک: فراخوان به اقدام برای آمریکا تنظیم کننده های مالی به بررسی گسترده و ترکیبات اثرات بحران آب و هوا در ایالات متحده آمریکا بازارهای مالی ایجاد چگونه این اثرات سقوط در حوزه هفت فدرال مقررات مالی سازمان و همچنین سازمان های دولتی نظارتی. این مطالعات چه مدل برای اقدام در حال حاضر در حال اجرا توسط تنظیم کننده در سراسر جهان توصیه می کند بیش از 50 خاص اقدامات ایالات متحده تنظیم کننده می تواند در حال حاضر-از جمله آنچه رگولاتور می توانند یاد بگیرند از Covid-19 تلاش بازیابی.

"این Covid-19 همه گیر نشان داده است که چقدر آسیب پذیر ما به هم وابسته و چند لایه در بازار مالی است که به اثرات ناگهانی و مخرب حوادث" گفت: استیون Rothstein, مدیر عامل از سرس شتاب دهنده برای پایدار بازار سرمایه. "تنش و شکست می تواند آبشاری اثرات سراسر سیستم و بر خلاف در رزولوشن ممکن است به Covid-19 بیماری همه گیر. این گزارش روشن می سازد که این کار از ایالات متحده تنظیم کننده های مالی برای محافظت از بازار سرمایه از اثرات بحران آب و هوا و فراهم می کند با دقت به سرپرستی مجموعه ای از اقدامات توصیه شده برای انجام آن کار و انجام آن را به خوبی."

این گزارش توصیه می شود مراحل اقدام در حال کارگردانی در بانک فدرال رزرو (بانک فدرال), کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در دفتر حسابرسی از ارز (OCC) Federal Deposit Insurance Corp (FDIC), ثبات مالی نظارت شورای FSOC), کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) به آژانس مالی مسکن فدرال (FHFA) و فدرال و ایالتی بیمه تنظیم کننده و سقوط در چند موضوع کلیدی:

  1. تاکید و پژوهش است. تنظیم کننده های مالی باید تصدیق تغییر آب و هوا به عنوان یک سیستمیک تهدید به بازار سرمایه و انجام تحقیقات برای تعیین چگونگی اثرات آن از جنبه های اقتصاد آنها مسئول حفاظت از جمله بازارهای مالی حکم بزرگ, بهادار, بازار, کالاها, بازار, بازار بیمه و یا بازار وام مسکن.
  2. مشخصاتش نظارت. تنظیم کننده های مالی که نظارت بر بانک ها و شرکت های بیمه کالا و تجار و دیگر موسسات مالی باید یک دستور برای اطمینان از آنها عامل در راه است که برنامه ای برای تغییر آب و هوا و اجتناب ناپذیر بازار تنظیم مقررات و تنظیمات است که با تغییر آن است. این شامل نیاز به آب و هوا تست استرس برای موسسات مالی.
  3. افشای. تنظیم کننده های مالی باید در دستور سازگار, قابل مقایسه, قابل اعتماد و تصمیم مفید آب و هوا افشای ریسک -- از جمله افشای کربن تولید گازهای گلخانه ای خود را از اعطای وام و سرمایه گذاری فعالیت های -- از شرکت ها و واسطه های مالی.
  4. هماهنگی. مالی نهادهای نظارتی باید هماهنگ و به اشتراک گذاری یافته ها به درک بهتر ترسیم راه های تغییر آب و هوا مربوط به مربوطه مقرر و با هم کار کنند در قفل ، این گزارش همچنین توصیه می کند که ایالات متحده تنظیم کننده همکاری در سطح جهانی با پیوستن و تبدیل شدن به طور فعال درگیر در شبکه جهانی برای سبز سیستم مالی در حال حاضر متشکل از 65 اعضای جهانی.

دانلود گزارش کامل برای لیست کامل از توصیه های.

در نور از Covid-19 همه گیر و مرتبط با سقوط اقتصادی این گزارش همچنین خواستار فدرال رزرو در نظر گرفتن آب و هوا-اثرات مربوط به تلاش خود برای بر انگیختن نقدینگی به اقتصاد است. این اشاره می کند که سرمایه می توانید به کارگردانی مخاطره آمیز و پر کربن از بخش های است که می تواند به بدتر شدن اثرات تغییر آب و هوا -- با استناد به نحوه تغذیه خیابان اصلی وام برنامه باعث می شود آن را آسان تر برای شرکت های نفتی برای واجد شرایط برای وام. این گزارش تاکید می کند که حداقل چنین حمایتی باید بیمه شرایط مربوط به بهبود آب و هوا مدیریت ریسک و تضمین در مورد بازپرداخت. این گزارش همچنین با اشاره به اقدام های گرفته شده در دیگر نقاط جهان مانند کانادا که در آن دولت است لینک دسترسی به بسته های مشوق مالی با آب و هوا افشای ریسک.

"این گزارش ما کمک می کند تا ببینید که در این مکان و زمان وجود دارد یک پورتال – دروازه ورود به اقتصاد است که انعطاف پذیر است و تا به وظیفه جابجایی سریع اتفاق می افتند اثرات تغییر آب و هوا" گفت: سارا بلوم راسکین سابق ایالات متحده آمریکا معاون وزیر خزانه داری و عضو سابق فدرال رزرو حکام. "ما باید بازسازی با یک اقتصاد که در آن ارزش های پایداری هستند به صراحت تعبیه شده در ارزش بازار است. این تحول خواهد آمد در بخشی از اصرار رهبران مالی ما نهادهای نظارتی به انجام همه آنها می توانند – که معلوم بود زیادی را در مورد اتخاذ شیوه ها و سیاست های که تخصیص سرمایه و تراز اوراق بهادار نسبت به پایدار سرمایه گذاری است که بستگی ندارد کربن و سوخت های فسیلی است."

اگر چه ایالات متحده در حال حاضر پایدار بیش از $1.775 تریلیون دلار در هزینه ها از بیش از 265 مربوط به آب و هوا رویدادهای شدید آب و هوا از سال 1980 و بیش از 500 میلیارد دلار زیان اقتصادی بین 2015 و 2019 و با کامل آب و هوا را بین پنج تا 20 درصد از نیش از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده تنظیم کننده های مالی به مراتب پشت همتایان خود در چین و اروپا و انگلستان و آمریکای جنوبی و کانادا که در حال حاضر در پاسخ به تغییر آب و هوا به عنوان یک ریسک سیستماتیک و در حال برداشتن گام برای محافظت از بازار خود را.

برای مثال بانک مرکزی نظارتی طرح های بدن به درخواست بانک بیمه و دارایی و مدیران برای انجام تست استرس برای آب و هوا انعطاف پذیری است. بانک مرکزی هلند آغاز شده است انجام تست استرس آب و هوا خطرات. نروژ بانک مرکزی گفت که آب و هوا خطرات "باید یکپارچه در ارزیابی ریسک و از این رو در ارزیابی کلی از سرمایه گذاری و کمک های مالی از موسسات مالی."

"تغییر آب و هوا و همچنان به انتقام ویران کردن در کشور ما جوامع ما و اقتصاد جهانی تنظیم کننده های مالی باید بر نقش حیاتی برای تضمین این که مربوط به آب و هوا خطرات شناخته شده و خطاب در سراسر بازارهای گفت: واشنگتن کمیسر بیمه مایک Kreidler. صنعت بیمه است که در کانون این خطرات حیاتی است به این تلاش. من همچنان به تعامل با صنعت به منظور تشویق شرکت های بیمه به آماده به توان اقتصادی backstop برای مصرف کنندگان و کسب و کار."

این گزارش روشن می سازد که, و همچنین داشتن پیشینه ای در خارج از کشور تنظیم کننده های مالی اقدام در تغییر آب و هوا می افتد در داخل موجود فرامین نهادهای ایالات متحده در سوال. به عنوان ما را دیده ام از Covid-19 پاسخ تنظیم کننده های مالی در حال حاضر گسترده قدرت است که می تواند اهرمی برای نیاز موسسات مالی به آدرس سیستمیک تهدیدات مانند آب و هوا و خطر است.

"چند صنعت کر از سرمایه گذاران بزرگ مرکزی, بانک ها, آژانس های رتبه بندی شرکت های بیمه و بالا اقتصاددانان هشدار شدید اقتصادی اختلال از تغییر آب و هوا – چه بانک های بین المللی نامیده می شوند 'سبز قو' خطرات; سیستمیک و فاجعه بار گفت: سناتور شلدون وایتهاوس (D-RI). "به خاطر ایمنی ایالات متحده تنظیم کننده های مالی باید آماده و انطباق. این گزارش به بررسی کار در خارج از کشور تنظیم کننده در حال حاضر انجام می دهند و توصیه می کند که برای ما آمریکا رگولاتور در مرور خطرات پیش رو است."

"ایالات متحده تنظیم کننده باید یک راه طولانی برای رفتن به سمت ساخت مطمئن شوید که ما در بازار سرمایه سیستم های انعطاف پذیر در برابر تغییرات آب و هوایی" گفت: دولت آمریکا با خزانه دار مایکل Frerichs. "خبر خوب این است که ما می دانیم چه نظارتی تغییرات مورد نیاز هستند و همه آنها به خوبی در حالت عادی وظایف سازمان تنظیم مقررات. با این گزارش و با ادامه تعامل و آموزش و پرورش انتظار داریم برای دیدن پیشرفت در مسیر درست است."\

"احتیاط این است که یک هسته محافظه کار اصل و حس مشترک شیوه که سرز توصیه برای بازارهای مالی ایالات متحده در گزارش جدید 'پرداختن آب و هوا به عنوان یک ریسک سیستماتیک' بهگزارش که اصل" گفت: David Jenkins رئیس جمهور به مجلس برای مسئول نظارت. "اثرات منفی تغییرات آب و هوایی در حال حاضر تاکید بر بخش های کلیدی اقتصاد ما مانند کشاورزی و املاک و مستغلات و به عنوان این اثرات آب و هوا بدتر ضروری است که مربوط به خطرات بازار بود برای برنامه ریزی و کاهش تا آنجا که ممکن است. با این روشنگری گزارش سرس است که به ما نشان راه است."

در مورد سرز شتاب دهنده برای پایدار بازار سرمایه

این سرز شتاب دهنده برای پایدار بازار سرمایه (از "کرس شتاب دهنده") است تغییر شیوه ها و سیاست های حاکم بر بازار سرمایه به منظور سرعت بخشیدن به عمل به کاهش بدترین مالی اثرات بحران جهانی آب و هوایی و دیگر پایداری تهدید. این سرز شتاب دهنده اسپرز بازار سرمایه اثرگذارندهها به عمل در این سیستمیک خطرات مالی و درایوهای مقیاس رفتار و تغییر سیستم مورد نیاز برای رسیدن به یک شبکه-صفر کربن اقتصاد و فقط و آینده ای پایدار. آن را با تمرکز بر چهار گل سرسبد طرح: تنظیم آب و هوا به عنوان یک ریسک سیستماتیک دستیابی به پاریس تراز اوراق بهادار تامین مالی خالص-صفر کربن اقتصاد و هیئت مدیره حکومت برای آینده ای پایدار. برای اطلاعات بیشتر: ceres.org/accelerator



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن