سوئیس گزارش سه ماهه اول عامل از دست دادن CHF 84.1 میلیون

به عنوان یک نتیجه از coronavirus همه گیر و بی سابقه ای تاثیر بر حمل و نقل هوایی بخش سوئیس متحمل زیان CHF 84.1

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

به عنوان یک نتیجه از coronavirus همه گیر و بی سابقه ای تاثیر بر حمل و نقل هوایی بخش سوئیس متحمل زیان CHF 84.1 میلیون دلار برای سه ماهه اول سال 2020 (که در مقایسه با یک سود عملیاتی CHF 48.3 میلیون دلار برای قبل از سال دوره). سه ماهه اول درآمد نیز کاهش یافته است به CHF 923 میلیون 20 درصد زیر خود را قبل از سال سطح (Q1 2019: CHF 1.15 میلیارد دلار ). سوئیس منتقل 21.4 درصد کمتر مسافر در سه ماه اول سال 2020 از آن تا به حال در همان آخرین دوره سال است. سه ماهه اول systemwide صندلی ضریب بار به مبلغ 73.3 درصد کاهش 5.3 درصد است. هیچ پیش بینی در حال حاضر می توان از نتایج برای سال 2020 به عنوان یک کل در نظر هنوز هم به شدت غیر قابل پیش بینی بودن از اين تحولات است.

Coronavirus همه گیر آورده هواپیمایی در سراسر جهان برای متوقف مجازی در عرض چند هفته. این نیز تا به حال یک تاثیر دراماتیک در نتیجه در خطوط هوایی بین المللی سوئیس (سوئیس) برای سال 2020 سه ماهه اول دوره است. سوئیس گزارش یک عامل از دست دادن برای سه ماهه CHF 84.1 میلیون (Q1 2019: سود عملیاتی CHF 48.3 میلیون). با تقاضا برای سفر هوایی سقوط و ظرفیت کاهش می یابد بر این اساس سوئیس کل در سه ماهه اول کاهش درآمد 20 درصد به CHF 923 میلیون (Q1 2019: CHF 1.15 میلیارد دلار). با توسعه بیشتر از حال حاضر coronavirus همه گیر بسیار دشوار است برای پیش بینی, هیچ پیش بینی در حال حاضر می تواند داده می شود در نتیجه برای سال 2020 به عنوان یک کل.

سوئیس بلافاصله به از دست بلیط درآمد شروع مختلف هزینه-کاهش اقدامات است. این شامل companywide تصویب ساعات کار و استخدام یخ, همراه با تعویق برنامه ریزی و سرمایه گذاری. این شرکت همچنین می خواهد تغییر اندازه ناوگان خود را با به تعویق انداختن تحویل کوتاه و متوسط-مسافت هواپیما در حال حاضر در نظم است و بیشتر با توجه به برداشت مسن هواپیما زودتر از برنامه ریزی شده. سوئیس نیز به دنبال حمایت دولت برای جلوگیری هنوز و در حال حاضر تهدید به طور موقت کافی نقدینگی.

سوئیس و رئیس امور مالی Markus Binkert می گوید: "پس از آن روشن شد که ما را در مواجهه با یک دیگر بیماری همه گیر کوروناویروس ما در زمان اقدام فوری برای کاهش هزینه های ما. و این هم با حمایت مالی از گروه لوفت هانزا و تضمین وام است که ارائه شده توسط کنفدراسیون سوئیس را قادر می سازد ما را به پل هر شکاف نقدینگی. نیازی به گفتن ما انجام خواهد داد همه چیز را در قدرت ما برای بازپرداخت وام هایی با بهره با تمام سرعت ممکن است."

قابل توجهی کاهش تعداد مسافر

سوئیس اولین سه ماهه مالی نتایج آینه در مسافر حجم برای دوره. این شرکت انجام 2,991,974 مسافران در سه ماه اول سال 2020 21.4 درصد کاهش در قبل از سال دوره. در مجموع 27,270 پرواز بودند عمل 19.2 درصد کمتر از در سه ماهه اول سال 2019. سوئیس را systemwide تولید و اندازه گیری در دسترس صندلی-کیلومتر (درخواست) بود 15.9 درصد پایین خود را قبل از سال سطح در حالی که کل حجم ترافیک اندازه گیری درآمد مسافر-کیلومتر (RPK) نشان داد 21.5 درصد کاهش است. Systemwide صندلی بار عامل کاهش 5.3 درصد به 73.3 درصد است.

از سرگیری تدریجی خدمات

از 23 مارس تا 31 مارس سوئیس نگهداری می شود حداقل یک جدول زمانی برنامه ریزی شده خدمات شامل انتخاب مسیرهای داخل اروپا از زوریخ و ژنو و سه بار در هفته سرویس بین زوریخ و نیویورک / نیوآرک در ایالات متحده آمریکا است. با محدودیت های مسافرتی در حال حاضر در حال کاسته در اروپا شرکت خواهد شد به تدریج در حال گسترش طیف وسیعی از خدمات برنامه ریزی شده برای برخی از 15 تا 20 درصد از آن در اصل برنامه ریزی شده برنامه از ماه ژوئن به بعد.

سوئیس مدیر عامل توماس Klühr توضیح می دهد: "ما خواهد بود به طور پیوسته در حال گسترش خدمات ما از زوریخ و ژنو با هدف بازگرداندن مستقیم بین قاره ای اتصالات است که بسیار حیاتی برای سوئیس و اقتصاد و سیاست و جامعه و بخش گردشگری. این خواهد بود که یک گام به گام روند که دو تا سه سال است. اما ما انجام خواهد داد ما تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین شکل ممکن مسافر حمل و نقل و خدمات تحت شرایط فعلی." بیشتر برنامه های توسعه برنامه ریزی شده در طول ماه های تابستان با یک چشم ثابت در تمام تحولات در حال حاضر های مختلف محدودیت های مسافرتی و بر مردم سوئیس سفر هوایی نیاز دارد.

محموله منشور گسترش کسب و کار

سوئیس نیز گسترش حمل و نقل هوایی خدمات از طریق آن سوئیس WorldCargo بخش در پاسخ به اين تقاضای بالا برای خدمات باربری هوایی. برخی از 375 باری-فقط پروازهای انجام شده پس از پایان ماه مارس با تاکید خاص بر کمک به حفظ زنجیره تامین بشر دوستانه و پزشکی کالا از و به سوئیس. سه سوئیس 12 بوئینگ 777 هواپیما نیز تا به حال خود را در کلاس اقتصاد صندلی برداشته و به ارائه مطلب اصلی-deck cargo capacity.

علاوه بر موارد فوق سوئیس بیشتر انجام شده متعدد پروازهای بازگشت در ماه مارس و آوریل از طرف فدرال سوئیس وزارت امور خارجه. پرواز آورده اتباع سوئیس و بیشتر ساکنان سوئیس بازگشت به سوئیس از مناطق دور افتاده در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب