سوریه: کروش: 7.7 میلیارد دلار در کمک های انسان دوستانه

آلمان متعهد €1.58 میلیارد دلار ($1.78 میلیارد دلار) برای سوریه در یک کنفرانس توسط اتحادیه اروپا و سازمان ملل م

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

آلمان متعهد €1.58 میلیارد دلار ($1.78 میلیارد دلار) برای سوریه در یک کنفرانس توسط اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد است. در حالی که این رویداد مطرح شده در مجموع $7.7 میلیارد انجمن خیریه آکسفام گفت: مجموع "به سادگی کافی نیست."

برخی از 60 دولتها و بازیگران غیر دولتی متعهد در مجموع $7.7 میلیارد دلار (€6.9 میلیارد دلار) در کمک های انسان دوستانه برای سوریه و پناهندگان سوری به عنوان جنگ شهر های کشور, چهره های اضافی شوک از coronavirus بیماری همه گیر.

"ما می دانیم که شرایط بسیار غیر معمول آن است که یک لحظه دشوار در هر کشور برای پیدا کردن منابع لازم برای از بین بردن درد و رنج مردم سوریه گفت:" سازمان ملل متحد در امور انسان دوستانه رئیس علامت Lowcock در روز سه شنبه.

کودکان را 'تنها شناخته شده جنگ'

سازمان ملل متحد تخمین می زند که 9.3 میلیون نفر در حال حاضر "مواد غذایی نا امن" در سوریه است. تعداد افرادی که می توانند به طور مداوم دسترسی و یا استطاعت کافی مواد غذایی افزایش 1.4 میلیون دلار در شش ماه گذشته است و در حال حاضر در بالاترین سطح خود پس از جنگ داخلی در سال 2011 آغاز شده.

بیشتر بخوانید: سازمان ملل متحد: "من اول" رویکرد به کروناویروس باید پایان یابد

قیمت مواد غذایی در حال حاضر بیش از 200% بالاتر نسبت به زمان مشابه در سال گذشته با توجه به سازمان ملل متحد سخنگوی دانیل Moylan.

"یک نسل کامل از کودکان سوری تنها شناخته شده جنگ و آن است که هنوز هم بیش از" اتحادیه اروپا بالا دیپلمات جوزپ Borrel گفت: در روز سه شنبه.

آکسفام می گوید مبالغ بیش از حد پایین, پاسخ, 'تکان دهنده'

اتحادیه اروپا و سازمان ملل به طور مشترک میزبانی شنبه کنفرانس. اهدا کنندگان وعده پول بیشتر از حد انتظار و در صدر به 7 میلیارد دلار افزایش در یک شبیه کنفرانس سال گذشته است. اما این بودجه هنوز سقوط کوتاه از 10 میلیارد دلار درخواست شده توسط سازمان ملل متحد. مارتا لورنزو از خیریه آکسفام انجمن گفت: وعده شد "به سادگی کافی نیست."

"این تکان دهنده است که جامعه بین المللی نتوانسته است به تشخیص فوریت این وضعیت با وجود پاک کردن تماس های از سوریه, جامعه مدنی," او گفت:.

ادامه مطلب: سوریه بحران ارز: ادلب رو بعد از فاجعه

جنگ و طاعون

آلمان متعهد €1.58 میلیارد دلار در روز سه شنبه در برلین گفت: این بزرگترین کمک مالی ارائه شده توسط یک کشور است. سازمان ملل متحد ادامه خواهد داد به فشار بیشتر برای کمک های مالی در طول سال است.

در حالی که تخمین می زند در تلفات از جنگ سوریه تا حد زیادی متفاوت است برخی از ناظران بر این باورند که تاکنون حدود 500,000 زندگی می کند. ما بر اساس دانشگاه جانز هاپکینز قرار می دهد تعدادی از تایید coronavirus موارد در 279 همانطور که از سهشنبه شب اگر چه سازمان بهداشت جهانی هشدار می دهد که تعداد واقعی آلوده است به احتمال زیاد بسیار بیشتر است و شیوع این است که انتظار می رود به سرعت بخشیدن به.

dj/rs (AFP "رویترز" dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب