پناهندگان سوری در لبنان بیشتر از ترس گرسنگی از COVID-19

اجتماعی فاصله غیر ممکن است در چادر یک شیوع کروناویروس در یکی از لبنان سوریه اردوگاه های پناهندگان خواهد به سرع

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

اجتماعی فاصله غیر ممکن است در چادر یک شیوع کروناویروس در یکی از لبنان سوریه اردوگاه های پناهندگان خواهد به سرعت به نوبه خود فاجعه بار است. در عین حال بسیاری از سوری ها باید بیشتر از وجودی ترس از آن مطرح شده توسط ویروس.

نزدیک شدن به لبنان Beqaa ولی یکی می بیند صدها سوری در اردوگاه های پناهندگان. وجود بداهه پناهگاه اغلب با پوشش پلاستیک و برزنت در حال نشسته بین رشته ها و بوته. که همچنین در مورد نوار الیاس که در آن هرگز پایان دادن به جنگ داخلی در کشور همسایه سوریه است که به عنوان دور به عنوان جاهای دیگر — نوار الیاس فقط 15 متر (9.3 mi) از مرز سوریه.

نوار الیاس نیز خانه Medyen اردوگاه پناهندگان. پس از بنیانگذار آن Medyen آل احمد, غیر رسمی بوده است عامل در نوار الیاس از سال 2013. در حال حاضر نه خانواده اشغال هشت چادر در اردوگاه. همه آنها می آیند از Al-Qusayr غربی سوریه شهر متعلق به استان حمص.

خانواده ها همه زندگی در پناهگاه های ساخته شده در سمت راست زمین. این بدان معناست که آنها در یک زندگی پر از گل باتلاق است که غیر ممکن است برای گرما در زمستان و کسی است که به شدت سخت و گرم در تابستان است. "نه از ما زندگی می کنند در این چادر می گوید:" Medyan آل احمد. فراتر از آن به دنبال پس از خود و همسر و فرزندان آل احمد نیز تا به حال به مراقبت از خواهر و فرزندان او از شوهرش کشته شده در جنگ است.

ادامه مطلب: کوروناویروس در خاورمیانه: "من می خواهم زندگی من برگشت'

In 2013, Medyen al-Ahmed founded the small camp for his and other families

در سال 2013 Medyen آل احمد تاسیس اردوگاه کوچک برای خود و دیگر خانواده ها در نوار الیاس لبنان فقط 15 کیلومتر از مرز سوریه

فوق العاده مستند اقدامات برای سوریه

صحبت کردن با تلفن Medyen می گوید البته او و دیگران باید اطاعت همه از حکومت و مستند قوانین در جای خود قرار داده و توسط دولت لبنان در تلاش برای متوقف کردن گسترش coronavirus اما او می گوید آن است که غیر ممکن است برای مشاهده اجتماعی فاصله در یک چادر.

سوریه استفاده می شود به داشتن تحرک محدود در لبنان که در آن پناهنده شد و اغلب به دلخواه حکومت مدتها قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس رسید. اما زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس آغاز شد در اواسط ماه مارس به دولت لبنان اعلام کرد بیشتر محدودیت های که در آن تنها یک نفر خواهد بود و مجاز به انجام همه داده اردوگاه را خرید. در نوار الیاس کار کاهش یافت و به Medyen. شاید به همین دلیل است که او برای تلفن های موبایل بسیار خسته شده بر روی گوشی.

"زندگی آسان نبود قبل از" او می گوید: "اما در حال حاضر من از دست داده اند و شغل و همه چیز است که چهار بار به عنوان گران قیمت است." به طور معمول آرام 43 ساله برای تلفن های موبایل غیر منتظره ای پریشان.

بیشتر مدرسه هیچ کار بیشتر

Medyen شد یک تاجر در سوریه, اما پس از آن جنگ آمد و همه چیز را در زمان. زمانی که او برای اولین بار وارد لبنان شد او تنها نگران یک چیز: رفاه کودکان است. او به زودی شروع به شرکت در کارگاه های آموزشی قرار داده شده توسط سازمان کمک به پناهندگان سوری و سپس او شروع به کار برای کسانی که در همان سازمان است. در نهایت با کمک های مالی از سازمان آلمانی به نام شمس (خورشید), Medyen آغاز یک مدرسه در اردوگاه. در اصل بر اساس در یک چادر مدرسه در حال حاضر نقل مکان کرد و به یک ساختمان دو طبقه در خارج از اردوگاه و دولت لبنان است و حتی وی را تشخیص دیپلم به دست آورده وجود دارد.

"ما تا به حال برای جلوگیری از تدریس به دلیل coronavirus می گوید:" Medyen. او می گوید که شده است فاجعه بار برای کودکان بسیاری از آنها به سختی می تواند خواندن و نوشتن به عنوان یک نتیجه از جنگ و جابه جایی. در هر صورت بسیاری از قراردادها که Medyen آل احمد با کمک سازمان های معلق شده است به طور نامحدود. "ما در حال گرفتن آموزش از طریق واتساپ و زوم" او به من می گوید اما می گوید که او نمی باید یک کار پرداخت در حال حاضر.

ادامه مطلب: ویران شده توسط جنگ سوریه ادلب پرانتز برای coronavirus

لبنان فاجعه بار اقتصاد

لبنان در حال حاضر وضعیت اقتصادی فاجعه بار شده است بدتر ساخته شده توسط کشور coronavirus مستندات. این کشور را شکست و آن ارز پوند لبنان شده است در سقوط آزاد برای سال.

اکثر مردم سوریه در لبنان کار به عنوان روز کارگران در ساخت و ساز کشاورزی یا بخش مربوط به فراشی که در آن بیشتر کار شده است را در خود نگه دارد به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر.

فراتر از coronavirus وضعیت برای کارگران خارجی در لبنان — از جمله سوریه و پناهندگان فلسطینی — ساخته شده بود حتی سخت تر در تابستان گذشته زمانی که دولت با تصویب یک قانون جدید نیاز کارگران به ارائه مدارک شغلی تضمین از کارفرمایان قبل از آنها می تواند از نظر قانونی کار می کنند. در حال حاضر سخت به قبل از چنین وعده تبدیل شده اند غیر ممکن است برای به دست آوردن طول coronavirus بیماری همه گیر.

سوری بودن ننگ

Basmeh & Zeitooneh یک سازمان غیر دولتی (NGO) کار بر روی تعدادی از پناهندگان پروژه های در Beqaa دره. نمایندگان از این گروه می گویند که آنها در حال آشنا شدن با مشکلات مردم سوریه صورت در اینجا. محمد طالب, اجرا می شود که سازمان مرکز جامعه می گوید: "بسیاری از مردم سوریه رنج می برند از انگ زدن به دلیل اینکه اکثر لبنان به سادگی فرض سوریه هستند بیشتر احتمال دارد به coronavirus به دلیل فرض عدم بهداشت و تنگ زندگی چهارم از اردوگاه."

دولت لبنان به طور فعال کمک به آن انگ زدن. این گذشته دوشنبه, مثلا رییس جمهوری لبنان میشل Aoun گفت: این بحران به حال "سه چهره" در لبنان. فراتر از coronavirus خود Aoun با اشاره به کشور را به طور کلی بحران اقتصادی و حضور پناهندگان سوری به دلیل کمک به دولت متاسفم از امور در لبنان است. Tellingly, Aoun می گویند نه یک کلمه در مورد فساد شایع در لبنان در دهه طول آدرس خود را.

For many Syrian children, the situation is especially difficult

برای بسیاری از کودکان سوری, این وضعیت به خصوص دشوار است — آنها نمی توانند به مدرسه بروند و هیچ گزینه های واقعی برای از خواب

هیچ عفونت در سوریه اردوگاه — تا کنون

به تاریخ وجود داشته است هیچ coronavirus عفونت های ثبت شده در هر یک از لبنان سوریه اردوگاه های پناهندگان یک واقعیت است که Medyen آل احمد و محمد طالب را تایید کرد. هنوز یک مورد از عفونت بود و به تازگی به ثبت نام در یک فلسطینی در اردوگاه پناهندگان در نزدیکی شهر بعلبک است. با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز در آمریکا در مجموع 750 coronavirus عفونت های ثبت شده در لبنان 25 نفر کشته شده اند از آن منجر به بیماری COVID-19. باید گفت که هیچ کس هیچ ایده چه تعداد واقعی آلوده در لبنان است که در این نقطه است.

"البته آن فاجعه بار خواهد بود اگر موارد شروع به نظر می رسد در سوریه اردوگاه های پناهندگان چرا که هر کس در آنها متصل است و آنها در حال زندگی در چنین نزدیکی به یکی دیگر می گوید:" محمد طالب.

ادامه مطلب: کروناویروس در سوریه: یک دشمن نامرئی

نگران مراقبت های پزشکی

اما چه اتفاقی می افتد اگر کسی در یک اردوگاه بودند به رسمیت شناختن COVID-19 علائم ؟ برخی از سازمان ها مانند پزشکان بدون مرز, راه اندازی مراکز بهداشتی و درمانی برای مردم سوریه در لبنان بيمارستان. اما محمد طالب می گوید: اکثر مردم سوریه هستند خیلی می ترسم برای رفتن به چنین مراکز چرا که آنها از ترس آنها می تواند اجرا به مشکل قانونی اگر آنها دیگر اجازه اقامت معتبر و یا سایر اسناد با ارزش.

در سال گذشته دولت لبنان به زور اخراج چند صد سوریه برای فاقد اسناد و مدارک است. مردم فکر می کنم طولانی و سخت قبل از به دنبال یک coronavirus آزمون و یا درمان برای آنها می دانند که وجود دارد تنها دو گزینه: بهداشت و درمان و یا ممکن است اخراج.

بین المللی سازمان های غیر دولتی دیده بان حقوق بشر مطرح شده است و مسائل لبنان و سیاست های آن از سوی دولت را به روشنی برای سوریه در این کشور است که آنها نیاز به ترس نیست قصاص و دریافت درمان های پزشکی در صورتی که COVID-19 علائم.

Mohamed Taleb is 24

محمد طالب 24 است و با این نسخهها کار برای سازمان های بشردوستانه Basmeh & Zeitooneh

Coronavirus اطلاعات از طریق واتساپ

Basmeh & Zeitooneh و سازمان های دیگر شده اند توزیع بهداشتی کیت در داخل و اطراف نوار الیاس و همچنین اطلاع رسانی به مردم در مورد این ویروس از طریق WhatsApp. آنها همچنین اختصاص داده شده انرژی زیادی برای اطلاع رسانی به پناهندگان چگونه برای مقابله با کروناویروس تئوری های توطئه و دروغ.

"ما دریافت کرده صابون و ضد عفونی کننده و ماسک هم می گوید:" Medyen آل احمد. او می گوید او و همسرش را به کودکان خود آموزش داده که چگونه برای محافظت از خود و دیگران در اردوگاه به خوبی آگاه هستند از راه های به حداقل رساندن خطر عفونت است. "من بیشتر نگران سلامت کودکان" Medyen همسر Umn خالد می گوید در تلفن. او فروتن و دوستانه که به من می گوید "ما فقط باید به خدا توکل فراتر از آن."

The interior of Medyen al-Ahmed and his family's tent, seen in 2018 

داخل Medyen آل احمد و خانواده اش چادر دیده می شود در سال 2018

ترس از گرسنگی

Medyen می گوید: بسیاری از بزرگتر اردوگاه ها در لبنان کمک مالی دریافت اما کوچکتر اغلب سقوط از طریق ترک. او برای تلفن های موبایل مربوط می شود و سپس او می گوید: "من نمی دانم که چگونه زندگی تغییر خواهد کرد پس از coronavirus."

در ضمن لبنان اتحاد سست برخی از محدودیت های آن. برای مثال حکومت تنها در محل از 9 بعد از ظهر تا 5 صبح و کافه ها و رستوران ها در حال حاضر می تواند باز اگر آنها فقط می تواند صندلی یک سوم از ظرفیت خود را در هر زمان داده شده. Medyen می گوید یک سطح معینی از حالت عادی نیز بازگشت به اردوگاه اما او می افزاید: "مردم نمی تواند قرار داده تا با این وضعیت بسیار طولانی. آنها پول ندارند و آنها در حال پیدا کردن آن را دشوار است به انجام هیچ چیز در تمام طول روز. در ضمن آنها بیشتر از ترس گرسنگی از آنها از coronavirus."

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن