T-موبایل می ایستد قوی با وزارت امور جانبازان به عنوان Telehealth بازدید افزایش 800%

چه خبر با نزدیک به 20 ، 000 VA telehealth بازديد روز — 800% افزایش از قبل از COVID-19 بحران آغاز شد — تی-موبای

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

چه خبر

با نزدیک به 20 ، 000 VA telehealth بازديد روز — 800% افزایش از قبل از COVID-19 بحران آغاز شد — تی-موبایل است کمک به نگه داشتن بیشتر جانبازان متصل به پزشکان خود را از همیشه قبل از.

چرا از آن مهم

با اقامت-صفحه اصلی سفارشات در محل و پزشکان کاهش در شخص قرار ملاقات پزشکی از راه دور را فراهم می کند یک جایگزین بزرگ است. و برای میلیون ها نفر از جانبازان که زندگی روستایی را در آمریکا و رانندگی به طور متوسط 25-50 مایل به بهداشت و درمان این مهم خدمات اجازه می دهد تا آنها کار خود را تغییر و دیدن دکتر خود را از امنیت خانه خود را بدون نیاز به سفر و یا دست به کار است.

که آن را برای

بیش از نه میلیون جانبازان خدمت VA.

در دسامبر 2018 VA و T-موبایل (NASDAQ: TMUS) لگد همکاری با 70,000 خطوط T-Mobile سرویس های بی سیم به قدرت VA را telehealth برنامه و بهداشت و درمان را قابل دسترس بیشتر را به میلیون ها نفر در مناطق روستایی بیشتر – با دسترسی نامحدود به telehealth برنامه. به تازگی هر دو قرار داده شد و به آزمون با VA دیدن 800% افزایش telehealth بازديد و با نزدیک به 20 ، 000 نفر در حال حاضر ملاقات با خود و تیم های بهداشت و درمان, روزانه, شبکه T-Mobile بود بیش از آماده پشتیبانی و بدون گم شده ضرب و شتم.

"نه تنها telehealth مهم است و برای بسیاری از افراد ترجیح داده و در حال حاضر با COVID-19 بحران اما برای میلیون ها نفر از جانبازان ساکن در مناطق روستایی آمریکا, آن را گاهی اوقات تنها گزینه برای منظم بهداشت و درمان گفت:" مایک کاتز EVP T-Mobile برای کسب و کار. "T-Mobile را در سراسر کشور خدمات جانبازان نگه می دارد در جوامع روستایی متصل به خود پزشکان و پهنای باند برای حمایت از این افزایش بزرگ در telehealth بازدیدکننده داشته است."

VA مراقبت برای نه میلیون جانبازان یک سوم از آنها زندگی در مناطق روستایی آمریکا و رانندگی به طور متوسط 25-50 مایل برای بهداشت و درمان. به دلیل فاصله بین خانه های خود و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برخی از جانبازان در بر داشت خود نیاز به انتخاب بین شغل خود و مراقبت های بهداشتی خود را. T-Mobile اولین بار بود از چندین بی سیم همکاران به گام تا به کمک و گسترش دسترسی به خدمات بهداشتی به جانبازان از طریق پزشکی از راه دور – بدون استفاده از داده های خود را سطل به طوری که آنها می توانند اقامت نزدیک متصل به خود را در تیم مراقبت و درمان مناسب بدون توجه به جایی که آنها زندگی می کنند و کار می کنند.

"بسیاری از جانبازان که زندگی در مناطق روستایی مدتی باید به درایو فاصله های بسیار دور خود را برای دیدن و ارائه دهندگان خدمات پس از telehealth ارائه خدمات مهمی گزینه جایگزین برای خیلی-خدمات مورد نیاز جانبازان را از دریافت و گفت:" دبورا Scher اجرایی مشاور و وزیر در دبیر مرکز همکاری های استراتژیک. "در سال 2018 T-Mobile پا تا به عنوان یک پیشگام شریک در تلاش برای گسترش دسترسی به خدمات بهداشتی به جانبازان"

برای کسب اطلاعات بیشتر در T-Mobile را به همکاری برای گسترش پزشکی از راه دور برای دسترسی به, جانبازان, دیدار https://www.t-mobile.com/business/resources/articles/va-case-study.

دنبال کردن T-Mobile رسمی توییتر Newsroom @TMobileNews برای اقامت تا تاریخ با آخرین اخبار شرکت.

در مورد T-Mobile US, Inc.
T-Mobile ایالات متحده آمریکا, Inc. (نزدک: TMUS) است که امریکا سوپر سازمان ملل متحد حامل ارائه پیشرفته 4G LTE و تحول در سراسر کشور 5G شبکه ای که ارائه خواهد شد اتصال قابل اعتماد برای همه است. T-Mobile مشتریان از مزایای آن بی نظیر ترکیبی از ارزش و کیفیت بی دریغ وسواس با آنها ارائه بهترین خدمات ممکن است تجربه و جبهة درایو برای اختلال است که باعث ایجاد رقابت و نوآوری در بی سیم و فراتر از آن. بر اساس در Bellevue بشویید. تی-موبایل فراهم می کند خدمات از طریق شرکت های تابعه آن و عمل خود را گل سرسبد مارک T-Mobile مترو توسط T-Mobile و Sprint. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت: http://www.t-mobile.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن