Taboola پیشرو در تبلیغات دیجیتال پلت فرم ها از اوراکل به آزول جاوا برای عملکرد برتر TCO و پشتیبانی

آزول ارائه دهنده جهان مورد اعتماد ترین منبع باز پلت فرم جاوا, امروز اعلام کرد که Taboola جهان آنلاین پیشرو پلت

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

آزول ارائه دهنده جهان مورد اعتماد ترین منبع باز پلت فرم جاوا, امروز اعلام کرد که Taboola جهان آنلاین پیشرو پلت فرم تبلیغاتی خواهد بود برجسته در آزول جدید صدای مشتری برنامه است. آریل Pisetzky معاون رئیس جمهور از آن در Taboola خواهد توضیح دهد که چرا خود را رشد انفجاری سوار سوئیچ به آزول در یک وبینار با عنوان "چرا Taboola روشن از اوراکل جاوا برای آزول" در چهارشنبه مرداد ماه 5, 8:30 am PST. ثبت نام در اینجا به صورت وبینار.

حماسی تغییر در جریان است در جهان از جاوا و هزاران نفر از شرکت ها مانند Taboola مواجه هستند با یک انتخاب جدی: اقامت با اوراکل یا سوئیچ ؟ آقای Pisetzky ارائه خواهد شد یک پس زمینه از Taboola وب-ویژه کسب و کار و بحث در مورد چرا تعویض به آزول را Zing Java runtime ضروری بود به دامن زدن به رشد سریع آن تبلیغات آنلاین پلت فرم استفاده شده توسط بیش از 20 ، 000 شرکت ها برای رسیدن به بیش از 1.4 میلیارد نفر در هر ماه. Pisetzky به بحث در مورد چگونگی آزول Zing قدرت Taboola را کاساندرا و Hadoop-بر اساس داده های بزرگ زیربنایی و همچنین به عنوان ویژگی های و تاثیرات کسب و کار از کار با آزول.

"ما تصمیم آزول به صورت ترکیبی از عملکرد برتر, ثبات, امنیت, حافظه, استفاده, سهولت استفاده و شفافیت و سهولت کار با آزول" گفت: Pisetzky.

"برای مثال آزول Zing عملکرد بسیار برتر" او ادامه داد: "که ما در حال حاضر انجام همه چیز با ما اطلاعات سیستم است که می تواند انجام شود بدون آزول. ما قادر به بزرگی پشته monoliths موفق با آزول. ما با استفاده از Apache Cassandra که توصیه گره با تنها یک ترابایت داده; اما ما در حال هل دادن گره با 10 TBs داده تراکم و هنوز دستیابی به عملکرد ما نیاز داریم. همین کار را برای NameNodes در HDFS (Hadoop Distributed File System). ما در حال دستیابی به unobtainable ویژگی های شاهکارهای با آزول جیغ شدید و تند است که شما نمی تواند رسیدن به استفاده از ساده وانیلی جاوا. و این عملکرد ترجمه به زیرساخت های بزرگ صرفه جویی و ساده با داشتن سرورهای کمتر. با آزول ما قادر به کاهش جلویی سرور رد پای بیش از 30 درصد است که صدها سرور و پایگاه داده ما سرور رد پا توسط حدود 50٪.

"همین دلیل است که آزول معروف در سراسر شرکت ما" اضافه شده Pisetzky. "ما صدها نفر از توسعه دهندگان کار در Taboola و 30 در خالص تولید SE و آزول نام خانواده با همه آنها نه تنها در این نسخه و همچنین عطر و طعم به دلیل چگونه ماموریت حیاتی است."

بسیاری از شرکت ها مانند Taboola در حال کشف است که آزول بهترین مخفی نگه داشته شده در جاوا است. آن است که بزرگترین شرکت 100% متمرکز بر جاوا و JVM و دومین Java تیم مهندسی پس از اوراکل. این مهندسین برخی از آنها درگیر شده اند با جاوا از شروع آن 25 سال پیش هستند, عمیقا درگیر با منبع باز و جاوا جوامع است. آزول بخشی از JCP کمیته اجرایی که درایوهای جاوا آینده; یک عضو از OpenJDK آسیب پذیری گروه حصول اطمینان از هماهنگ انتشار به روز رسانی های امنیتی و عضو جاوا کارشناسان گروه تصمیم گیری از ویژگی های جدید برای هر نسخه از زبان جاوا و در زمان اجرا.

آزول شده است حمل و نقل enterprise Java محصولات برای بیش از 15 سال است که امروز استفاده می شود 26 درصد از فورچون 500, صدها نفر از هزاران نفر از توسعه دهندگان جاوا و میلیون ها نفر از دستگاه های متصل. در علاوه بر این به جیغ شدید و تند ، Azul نیز ارائه می دهد Zulu, 100 ٪ منبع باز به طور کامل مطابق با استاندارد Java Development Kit (JDK) و در زمان اجرا پلت فرم در هر دو شرکت و جاسازی شده نسخه. آزول مشتریان کاهش جاوا TCO تا آنجا که 90% لذت بردن از این صنعت حمایت می تواند به بهبود عملکرد هر دو از طریق Zing قدرت و آزول را پاسخگویی به این معنی است که مشتریان دریافت کمک به سرعت هر زمان که آنها به آن نیاز دارید از آگاه در حمایت از مهندسین.

"به عنوان اوراکل در ادامه به افزایش هزینه ها برای جاوا مشتریان بسیاری از کسانی که همان مشتریان مانند Taboola را کشف عمده زیرساخت های صرفه جویی در هزینه های برتر عملکرد و مقیاس پذیری و بهترین در کلاس پشتیبانی از کار با آزول گفت:" اسکات فروشندگان آزول رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت. "وبینار ما با Taboola را قانع کننده ارائه بینش به آنچه که در جاوا جهان امروز و انتخاب است که بسیاری از جاوا مغازه ها روبرو هستند. مهمتر از همه, آن را نشان می دهد که چگونه شرکت هایی که تبدیل به آزول می turbocharge خود Java مبتنی بر کسب و کار است."

"آزول حمایت واقعی مزیت رقابتی" گفت: Pisetzky. "ما عاشق کار با آزول آن را به یک پرنیان خوب و مشارکت واقعی. موفقیت ما مهم است به آزول تیم. ما هرگز احساس ما به گوشه ای رانده. هنگامی که ما به سوالات ما پاسخ دریافت کنید. و هنگامی که ما نیاز به کمک ما پشتیبانی استثنایی."

آزول سیستم

آزول بزرگترین شرکت 100% متمرکز بر جاوا و ماشین مجازی جاوا (JVM) ارائه جهان مورد اعتماد ترین منبع باز جاوا سازمانی پلت فرم. آزول را جاوا runtimes قدرت مایکروسافت Azure; ابر زیرساخت از شرکت هایی مانند Bazaarvoice, Priceline و روز کاری و عملیات و محصولات Avaya, BMW, Credit Suisse, Deutsche Telekom, LG, مسترکارت, Mizuho و نرم افزار AG. آزول به مشتریان شامل 26 درصد از فورچون 500 و 50 درصد از فوربس Top 10 World با ارزش ترین برندها و تمام 10 از برتر جهان 10, مالی, شرکت های تجاری. آزول راه حل های در دسترس برای توسعه دهندگان ISVs شرکت با پپ گواردیولا و ابر استقرار و همچنین برای oem ها ساختمان تعبیه شده و دستگاه های IoT. بازدید azul.com و به دنبال ما در توییتر @azulsystems.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب