تانزانیا معدنچی اعتصاب غنی با tanzanite سنگ های قیمتی

دولت تانزانیا پرداخت Saniniu Laizer نزدیک به 2.9 میلیون یورو برای گرانبها tanzanite سنگ های قیمتی خواهد بود که

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

دولت تانزانیا پرداخت Saniniu Laizer نزدیک به 2.9 میلیون یورو برای گرانبها tanzanite سنگ های قیمتی خواهد بود که در آن نگهداری می شود در این کشور در موزه ملی.

یک مقیاس کوچک معدنچی در تانزانیا کشف دو تن از بزرگترین tanzanite سنگ تا کنون یافت و فروش آنها به دولت او یک میلیونر چند تقریبا یک شبه.

Saniniu Kuryan Laizer, 52, بر دو از بزرگترین سنگ های قیمتی وزن 9.27 و 5.1 کیلوگرم (20.4 و 11.2 پوند) در هر, در شمال Mirerani تپه. او به فروش tanzanite به دولت برای 7.7 میلیارد تانزانیا شیلینگ (حدود 2.9 میلیون یورو یا $ 3.3 میلیون).

"Laizer ما است (شیلینگ) میلیاردر و اجازه دهید ما مطمئن شوید که او امن است" گفت: معدن وزیر Dotto Biteko در یک رویداد جشن پیدا کنید. "ما در حال حاضر در حال حرکت از یک وضعیت که در آن کوچک کارگران معدن قاچاق tanzanite و در حال حاضر آنها به دنبال روش ها و پرداخت مالیات و عوارض دولتی و حق امتیاز. "

"این پول است که من دریافت کرده اند امروز من خواهد شد و اختصاص آن به توسعه فعالیت" است گفت:. "من برنامه ریزی برای ساخت یک مرکز خرید در آروشا و یک مدرسه در نزدیکی خانه من."

ادامه مطلب: سنگ های قیمتی, فلزات گرانبها نگه دارید این همه زیبایی مفید

"من خدا را شکر برای این دستاورد به دلیل آن را اولین بار به این اندازه" او گفت:. "زمانی که من در بر داشت این من اطلاع مقامات دولتی که valuated سنگ و امروز آنها را به نام من پرداخت. "

قیمتی سنگ های قیمتی شناخته شده برای خود را خیره کننده بنفش-آبی درخشش هستند و تنها در شمال تانزانیا منطقه Manyara. رئیس جمهور جان Magufuli تصمیم گرفت به حصار خاموش معدنی منطقه برای جلوگیری از قاچاق.

زمانی که دیوار ساخته شده بود 2018, Magufuli گفت که نزدیک به 40 درصد از تمام tanzanite موجود در سایت از دست رفته به قاچاقچیان.

ادامه مطلب: آفریقا سرشار از الماس است اما هنوز هم فقیر

در سال گذشته تانزانیا راه اندازی مراکز تجاری است که اجازه می دهد artisanal معدن برای فروش خود را می یابد و به دولت است. این معدن هستند نه به کار گرفته شده توسط هر شرکت و معمولا کار با دست.

در حالی که ارزش خرده فروشی از سنگ های قیمتی بسیار بالاتر از آنچه Laizer دریافت tanzanite فروخته نخواهد شد. به جای آن قرار داده خواهد شد در تانزانیا موزه ملی.

ببینید/rc (AFP, AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن