برزنت در حال حاضر اعلام می پیوندد مبارزه با COVID-19 به عنوان تامین کننده پاسخ

برزنت در حال حاضر® با خوشحالی به اعلام این اتحاد پیوست توماس صنعت در تلاش خود را برای بسیج تولید کنندگان و تحق

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

برزنت در حال حاضر® با خوشحالی به اعلام این اتحاد پیوست توماس صنعت در تلاش خود را برای بسیج تولید کنندگان و تحقق تقاضا برای بحرانی محصولات و خدمات مبارزه با COVID-19 بحران است. به عنوان یک اعتبار COVID-19 تامین کننده برزنت در حال حاضر® کمک به بسیج و ارائه در دسترس بودن پلاستیک و وینیل ورق محصولات و مواد مورد استفاده برای محافظت از کارگران ضروری با مواد محافظ و موانع است که کمک به کاهش Coronavirus انتقال است.

دال استفاده مفید از موانع در مبارزه با گسترش COVID-19, مجله انجمن پزشکی آمریکا به تازگی به چاپ یک مقاله با شرح بسیاری از مزایای استفاده از پلاستیک روشن صورت را پوشش می دهد. مزایای مورد بحث گنجانده شده است که قادر به استفاده از پلاستیک روشن تقریبا به طور نامحدود به راحتی ضد عفونی با حفاظت ویروسی ورود به پورتال از جمله در زمینه دهان و بینی و چشم, کاهش فوری ویروسی قرار گرفتن در معرض 96 درصد است. علاوه بر این پلاستیک سپر همچنین کمک به جلوگیری از استفاده کنندگان از لمس کردن چهره خود را. در کوتاه پلاستیک استفاده می شود به عنوان حافظ نشان می دهد مزایای استفاده از پلاستیک روشن یا وینیل به مهار COVID-19 ویروس انتقال است.

با فرمت برزنت در حال حاضر® فراهم می کند روشن وینیل و مواد دیگر است که کمک به ایجاد موانع فیزیکی برای انتقال ویروس در نقاط بحرانی از تماس با. محبوب ترین مواد مورد استفاده در مبارزه دوباره COVID-19 روشن است وینیل. وینیل شفاف است که انعطاف پذیر و سبک وزن و آسان برای کار با, در, ایجاد, اجتماعی, فاصله. مکرر انتخاب عبارتند از: استفاده از وینیل شفاف برزنت روشن وینیل پرده و روشن وینیل پارچه با حیاط و رول در مجموعه ای از اندازه نمرات و ضخامت و همچنین پیگیری و سخت افزار برای پخش کردن, چسبیدن و حرکت وینیل مانع پرده ها.
 
پاک کردن مواد وینیل نیز در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی در مبارزه با گسترش COVID-19 از جمله پاک کردن پانل, ورق های وینیل و روشن وینیل نوار پرده و پرده موانع. این روش کمک می کند تا ایجاد بصری اجتماعی فاصله مناطق در طیف گسترده ای از تنظیمات عمومی مانند بهداشت و درمان و تولید و انبارداری و حمل و نقل و خدمات صنایع و همچنین در استفاده از تنظیمات. نمونه هایی از برزنت در حال حاضر® خط از نرم افزار راه حل های دقیق زیر:

COVID-19 وینیل شفاف برنامه های کاربردی

https://www.tarpsnow.com/covid-19-protection.html
https://www.tarpsnow.com/clean-room-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/room-divider-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/clear-vinyl-fabric-by-the-yard.html
https://www.tarpsnow.com/clear-vinyl-strip-doors.html
https://www.tarpsnow.com/stock-size-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/wash-bay-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/clear-vinyl-curtains.html
https://www.tarpsnow.com/divider-curtain-tracks-hardware.html
https://www.tarpsnow.com/privacy-fence-screen-mesh-netting.html
https://www.tarpsnow.com/custom-made-industrial-curtains.html

در مورد برزنت در حال حاضر®
برزنت در حال حاضر® امکانات گسترده فروشگاه آنلاین سنگین برزنت بوم برزنت پلی برزنت سفارشی برزنت وینیل برزنت و صنعتی تقسیم پرده. به عنوان متخصص در سفارشی بوم و وینیل برزنت آنها پایین-قیمت رهبران خود را در دسته. این شرکت ارائه می دهد به راحتی از آسان سفارش آنلاین و همچنین کارکنان آگاه به راهنمای مشتریان از طریق مشخصات فرآیند بیمه پروژه خود را تکمیل خواهد شد در زمان و بودجه. برزنت در حال حاضر® تجربه و مقیاس تا مطمئن شویم که مشخصات مشتری به دقت دنبال کرد و انتظارات بیش از حد برای هر پروژه بزرگ یا کوچک است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب