تیت اعلام 2021 برجسته نمایشگاه

تیت اعلام مهمترین برنامه خود را برای سال 2021 از جمله نمایشگاه انفرادی از فیلیپ Guston, alessandro grosso Hali

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

تیت اعلام مهمترین برنامه خود را برای سال 2021 از جمله نمایشگاه انفرادی از فیلیپ Guston, alessandro grosso Halilaj, Lubaina Himid, Yayoi Kusama, Paula Rego, Auguste Rodin و سوفی Taeuber-Arp. در این سال همچنین نگاه کنید به تازگی راه اندازی شده کار می کند با هدر Phillipson امیلی سرعت و Anicka یی و همچنین به عنوان نقطه عطفی نمایشگاه بررسی رابطه بریتانیا با کارائیب و Hogarth را توصیفاتی از قرن 18 زندگی است.

پاییز سال 2020

همانطور که هفته گذشته اعلام کرد این پاییز را ببینید ترنر جهان مدرن و Lynette Yiadom-Boakye در تیت بریتانیا Zanele Muholi و بروس نومان در تیت مدرن, Don McCullin در تیت لیورپول و Haegue یانگ در تیت St Ives.

علاوه بر این تیت مدرن تایید این هفته که اندی وارهول نمایشگاه تمدید خواهد شد برای دو ماه بیشتر خواهد شد و در حال حاضر در 15 نوامبر سال 2020 و اد Ruscha فعلی اتاق هنرمند نمایش تمدید خواهد شد تا جولای 2021. تیت بریتانیا نیز اعلام کرد که سالانه خود را از زمستان کمیسیون خواهد بود انجام شده توسط Chila Kumari برمن, باز, برای دیوالی در 14 نوامبر سال 2020 است. گالری مداوم هنر در حال حاضر سری معاصر نمایشگاه باز خواهد گشت با پخت و پز بخش در 27 نوامبر سال 2020 و یک صفحه نمایش جدید به مناسبت 50 سالگرد تیت بایگانی باز خواهد شد در 12 اکتبر سال 2020 است. تیت لیورپول اعلام تاریخ جدید برای آینده آن Aliza Nisenbaum نمایشگاه که اکنون در 15 دسامبر سال 2020 خواهد شد و شامل یک جدید کمیسیون که به تصویر می کشد کلید کارگران از شهرستان.

بهار 2021

فصل بهار آغاز خواهد شد در تیت مدرن با گذشته نگر از یکی از بزرگترین نقاشان مدرن, فیلیپ Guston. بیش از 50 سال زندگی حرفه ای Guston پل های شخصی و سیاسی انتزاعی و فیگوراتیو های طنز آمیز و غم انگیز ایجاد برخی از با نفوذ ترین نقاشی ها از اواخر قرن 20. این خواهد بود که به دنبال یک فرصت نادر به تجربه دو Yayoi Kusama را بی نهایت آینه اتاقهمهجانبه نصب است که حمل و نقل بیننده را به این هنرمند منحصر به فرد چشم انداز بی پایان شم.

سالانه تیت بریتانیا در کمیسیون پرده برداری خواهد شد در ماه مارس ایجاد شده در این سال توسط هدر Phillipson. همزمان با پروژه خود را برای چهارمین ستون در میدان ترافالگار Phillipson کار را تبدیل Duveen گالری عکس های دیدنی و دیگر دنیوی نصب و راه اندازی. تیت لیورپول نیز میزبان تاسیسات جدید در بهار به عنوان بخشی از لیورپول دوسالانه انگلستان بزرگترین جشنواره هنر معاصر است.

تابستان 2021

Paula Rego های تحسین پرتغالی-انگلیسی هنرمند فوق العاده تخیلی قدرت خواهد بود که موضوع به صورت گذشته نگر در تیت بریتانیا در تابستان. Rego دارای نقش کلیدی در تعریف جدیدی معاصر مجازی هنر به خصوص با او سازش نمایندگی از زنان است. آن را اجرا خواهد کرد در کنار امید. مبارزه است. تغییر: عکاسی بریتانیا و جهان 1945-79, با گرد هم آوردن 300 قدرتمند, مستند, عکس هایی که داستان مدرن بریتانیا از درگیری و مداخلات خارج از کشور برای مهاجرت و حقوق مدنی حرکات در خانه.

تیت مدرن را جشن می گیرند دو پیشگامانه ارقام در هنر مدرن با نمایشگاه بزرگ. این EY نمایشگاه: ساخت رودین آشکار خواهد شد اگوست رودن به عنوان یک رادیکال هنرمند که بسیار آثار تجربی مدل در خاک رس و گچ را شکست قرن به درازا سنت و آغاز یک عصر جدید از مجسمه سازی. سوفی Taeuber-Arp نمایش خواهد چند رشته ای کار یکی از مهمترین انتزاعی هنرمندان و طراحان از 1920s و 30s که به چالش کشیده مرزهای بین صنایع دستی سنتی و هنر مدرن.

تیت لیورپول نیز باز یک سال رایگان در تمرکز نمایش از لوسین فروید نقاشی و چاپ. این اجرا در کنار یک پروژه توسط هنرمند امیلی سرعت که انتخاب شد از طریق تیت لیورپول در مراسم تحلیف هنر شمال غرب باز تماس بگیرید. تیت St Ives باز خواهد شد یک نمایشگاه جدید کوزوو توسط هنرمند alessandro grosso Halilaj که تاسیسات کاوش میراث فرهنگی و حافظه اغلب شامل اشکال حیوانات که عمل به عنوان استعاره برای تحول و کشف.

پاییز 2021

در پاییز Anicka یی را Hyundai کمیسیون تیت مدرن را در توربین هال ادامه خواهد داد او در حال انجام اکتشاف ارتباط بین هنر و علم و استفاده از غیر مومن و تجربی مواد. همچنین در تیت مدرن, یک تئاتر نمایشگاه جایزه ترنر هنرمند برنده Lubaina Himid شامل اخیر کار در کنار برجسته از سراسر او تاثیر گذار حرفه ای اغلب کاوش نادیده گرفته و نامرئی جنبه های تاریخ اجتماعی و زندگی معاصر.

تیت بریتانیا باز خواهد شد دو گروه عمده نمایشگاه کاوش در هنر ارتباطات گسترده تر اجتماعی و تاریخ فرهنگی. Hogarth و اروپا را نشان می دهد چگونه در قرن 18 زندگی شهری دستگیر شد و توسط ویلیام Hogarth در لندن در کنار معاصران خود در پاریس و ونیز. این نمایشگاه را به زندگی در یک جهان زنده از فرصت ها و روشنگری و همچنین ماتریالیسم و بهره برداری. بریتانیا و کارائیب خواهد بود یک نقطه عطفی نمایشگاه گروهی پوشا نیم قرن, جشن هنرمندان از کارائیب ساخته شده است که خانه خود را در بریتانیا در کنار بعدها انگلیسی, هنرمندان ساخته اند که کار پرداختن کارائیب تم و میراث فرهنگی.

تاریخ نمایشگاه

اندی وارهول
تا 15 نوامبر سال 2020 تیت مدرن
ارائه شده در ایال Ofer گالری. در همکاری با بانک مرکزی امریکا. با حمایت های بیشتر از اندی وارهول نمایشگاه حامیان دایره, Tate, آمریکا, بنیاد, Tate, شورای بین المللی, Tate مراجعان و تیت اعضای. سازماندهی شده توسط تیت مدرن و موزه لودویگ کلن با همکاری گالری هنر انتاریو و تورنتو و موزه هنر دنور

اتاق هنرمند: اد روسیه
تا 18 جولای 2021, تیت مدرن
از اتاق هنرمند مجموعه و برنامه ملی مدیریت توسط تیت و گالری ملی اسکاتلند با حمایت از صندوق هنر, هنری مور بنیاد ملی و قرعه کشی از طریق شورای هنر انگلستان و خلاق اسکاتلند. این مجموعه تاسیس شد از طریق d'offay کمک مالی در سال 2008 با کمک میراث ملی یادبود, صندوق, صندوق هنر و اسکاتلند و دولت

تیت بایگانی 50: یک سفر را از طریق جهان بزرگترین آرشیو از هنر بریتانیا
12 اکتبر سال 2020 – پاییز 2021 Tate Britain
ارائه شده در ماری لوییز فون موتسیچیکی بایگانی گالری

تیت بریتانیا در زمستان کمیسیون: Chila Kumari برمن
14 نوامبر 2020 – 31 ژانویه 2021 Tate Britain

هنر در حال حاضر: بخش پخت و پز
27 نوامبر 2020 – 28 فوریه 2021 Tate Britain
پشتیبانی شده توسط این هنر در حال حاضر حامیان دایره و تیت آمریکا, بنیاد

Aliza Nisenbaum
15 دسامبر 2020 - 27 ژوئن 2021 Tate Liverpool
پشتیبانی شده توسط تیت لیورپول, راه اندازی, دایره, سفارت مکزیک در انگلستان و مکزیک آژانس توسعه بین المللی همکاری

فیلیپ Guston
4 فوریه – 31 May 2021, تیت مدرن
ارائه شده در ایال Ofer گالری. پشتیبانی شده توسط ترا پایه و اساس هنر آمریکا با حمایت های بیشتر از Guston نمایشگاه حامیان دایره و تیت کاربران. سازماندهی شده توسط تیت مدرن گالری ملی هنر واشنگتن موزه هنرهای زیبای بوستون و موزه هنرهای زیبای هوستون

تیت بریتانیا در کمیسیون: هدر Phillipson
22 مارس – 10 اکتبر 2021 Tate Britain
پشتیبانی شده توسط تیت بریتانیا در کمیسیون: هدر Phillipson حامیان دایره

Yayoi Kusama: بی نهایت آینه اتاق
بهار 2021 – زمستان 2022, تیت مدرن

لیورپول دوسالانه
20 مارس - 6 جولای 2021 Tate Liverpool

Alessandro Grosso Halilaj
آوریل – اکتبر 2021, Tate, St Ives
پشتیبانی شده توسط تیت اعضای

این EY نمایشگاه: ساخت رودین
6 مارس – 10 اکتبر 2021, تیت مدرن
بخشی از متن ترانه ای تیت هنر مشارکت با حمایت های بیشتر از تیت کاربران. سازماندهی شده توسط تیت مدرن و موزه رودن پاریس

امید. مبارزه است. تغییر: عکاسی بریتانیا و جهان 1945-79
12 آوریل – 26 سپتامبر 2021 Tate Britain
پشتیبانی شده توسط تیت شورای بین المللی و تیت کاربران

Paula Rego
16 ژوئن – 24 اکتبر 2021 Tate Britain
پشتیبانی شده توسط تیت کاربران

سوفی Taeuber-Arp
15 جولای – 17 اکتبر 2021, تیت مدرن
ارائه شده در ایال Ofer گالری. پشتیبانی شده توسط تیت اعضای. سازماندهی شده توسط تیت مدرن موزه هنر مدرن و Kunstmuseum بازل

لوسین فروید در تمرکز
6 جولای 2021 – 16 ژانویه 2022, Tate Liverpool

امیلی با سرعت
5 اوت - اکتبر 17, Tate Liverpool
پشتیبانی شده توسط برایان مرسر خیریه اعتماد و هنر شمال غرب حامیان گروه

هیوندای کمیسیون: Anicka یی
5 اکتبر 2021 – 9 ژانویه 2022, تیت مدرن
در همکاری با هیوندای موتور

Hogarth و اروپا
3 نوامبر 2021 – 20 مارس 2022, Tate Britain
پشتیبانی شده توسط تیت کاربران

Lubaina Himid
24 نوامبر 2021 – 22 May 2022, تیت مدرن

بریتانیا و کارائیب
1 دسامبر 2021 – 3 مارس 2022, Tate Britain
با حمایت بریتانیا و کارائیب نمایشگاه حامیان دایره تیت مراجعان و اعضای تیت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب